Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

Vastaus: Warhawk

Ainakin näin alkuinnostuksen aikana noita SCEE:n servereitä on ihan liian vähän. Aivan täynnä jatkuvasti. Pitäs vissiin hommata kavereita joiden kanssa pelata:) Hitusen on aloittelijana liemessä noissa dogfighteissa. Elinaika lasketaan sekunneissa minuuttien sijaan.
 
Vastaus: Warhawk

Niinpä. Ärsyttävää kun SCEEn servut ovat aina täynnä.
E: Vielä on jotain ongelmia siellä, kun löytyy tasan 24 servua kaikki filtterit pois päältä :/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

Muntu sanoi:
E: Vielä on jotain ongelmia siellä, kun löytyy tasan 24 servua kaikki filtterit pois päältä :/

On tosiaan ongelmia jos jonkinmoisia. Itellä on nyt neljä kertaa peli jumittanut täysin ja joka kerralla olen päässyt pelaamaan 5 sekuntia - 5 minuuttia ennen jumiutumista. :(
 
Vastaus: Warhawk

Kävinpäs sit itekin vähän reilun tunnin pelaamassa. Tekniikka pelasi mainiosti, eikä peli onneksi jämähtänyt samalla lailla kuin vielä aamun pikaisessa testisessiossa. Pelasin vähän pienemmillä servereillä, ja ilmeisesti kaltaisteni n00bien kanssa, ku niin hyvin meni. :D Pelkkää TDM:ä tuli tahkottua, mutta kivvaa se oli, kun ei koko ajan hengestään päässyt. Harmi, ettei nuo pelit tilastoituneet mihinkään, joten nyt kahmimani tapot ja pisteet jäävät vain kalajutuiksi, heh.

PS. Lentäminen oli yhtä murhaa. Sitä pitäisi saada harjoitella ihan omassa rauhassa, sen verran erikoiset kontrollit siinä oli.
 
Vastaus: Warhawk

TT-2k sanoi:
PS. Lentäminen oli yhtä murhaa. Sitä pitäisi saada harjoitella ihan omassa rauhassa, sen verran erikoiset kontrollit siinä oli.

Ite harjottelin sitä lähiverkossa, yksin vieläpä, niin pääsi rauhassa totuttelemaan kontrolleihin. Vielä en osaa päättää, käytänkö tuota pro-asetusta vai en. Sinänsä se olisi hieno, että pääsee vapaammin pyörähtelemään ja vaikka lentämään koko ajan ylösalaisin.
 
Vastaus: Warhawk

Juma***** nyt menee hermot! Yritän ostaa tätä peliä mutta store ei huoli mitään minun luottokorteista... Argh mitä voin tehdä väärin jos kaikki on oikein? :D
 
Vastaus: Warhawk

lare sanoi:
Juma***** nyt menee hermot! Yritän ostaa tätä peliä mutta store ei huoli mitään minun luottokorteista... Argh mitä voin tehdä väärin jos kaikki on oikein? :D

Jos ilmoitit kaikki tiedot oikein, niin tarkista onko katetta - se tulee ainoana mieleen. Tiedossa on, että käyttökate tarkistetaan joka kerta, kun yrität lisätä rahaa lompakkoosi luottokortilla.
 
Vastaus: Warhawk

Eliminaattori sanoi:
Jos ilmoitit kaikki tiedot oikein, niin tarkista onko katetta - se tulee ainoana mieleen. Tiedossa on, että käyttökate tarkistetaan joka kerta, kun yrität lisätä rahaa lompakkoosi luottokortilla.

Piti oikein tarkistaa ja katetta löytyy sen 3k edestä joten tuskin on siitä kiinni ;)

Taitaa jäädä warhawkit pelaamatta prkl :(
 
Vastaus: Warhawk

lare sanoi:
Piti oikein tarkistaa ja katetta löytyy sen 3k edestä joten tuskin on siitä kiinni ;)
Taitaa jäädä warhawkit pelaamatta prkl :(
Nyt ei tule muuta mieleen, kuin että tarkista Turva-asetukset (Security Settings) -> Lapsilukko (Parental Control) -> Pois päältä (Off)
Muistaakseni siellä on oletuksena jonkin tason asetus päällä. Oletussalasana on 0000.
 
Vastaus: Warhawk

Oliver sanoi:
Nyt ei tule muuta mieleen, kuin että tarkista Turva-asetukset (Security Settings) -> Lapsilukko (Parental Control) -> Pois päältä (Off)
Muistaakseni siellä on oletuksena jonkin tason asetus päällä. Oletussalasana on 0000.

Kiitos neuvosta mutta store veti mun kortit jo jäihin koska yritin liian monesti...
 
Vastaus: Warhawk

lare sanoi:
Kiitos neuvosta mutta store veti mun kortit jo jäihin koska yritin liian monesti...
Taitaa olla ainoa vaihtoehto laittaa postia osoitteeseen fi-hotline(at)nordiskfilm.com, niin palaavat varmaan asiaan maanantaina.
 
Vastaus: Warhawk

Oliver sanoi:
Taitaa olla ainoa vaihtoehto laittaa postia osoitteeseen fi-hotline(at)nordiskfilm.com, niin palaavat varmaan asiaan maanantaina.

Siltä se alkaa vaikuttamaan pahasti. Jotain sekoa tuossa on koska accountin salasanakaan ei enää kelpaa. En äkkiseltään huomannut mistä salasanan voisi resetoida. Kellään tietoa?

Jos tuohon vielä vastauksen saisi niin offtopic loppuu mun osalta tähän :)
 
Vastaus: Warhawk

lare sanoi:
Siltä se alkaa vaikuttamaan pahasti. Jotain sekoa tuossa on koska accountin salasanakaan ei enää kelpaa. En äkkiseltään huomannut mistä salasanan voisi resetoida. Kellään tietoa?

Jos tuohon vielä vastauksen saisi niin offtopic loppuu mun osalta tähän :)
Ei taida itse onnistua. Em. sähköpostiosoite auttaa.
 
Vastaus: Warhawk

hmm... näin siinä taisi käydä, Hype teki pelistä hyvän ja odotetun mutta, todellisuus tulikin vastaan ja taisin olla ainoa joka totesi että vaikka kuinka koetan pelistä etsiä jotain hyvää, ei siinä sitä sitten olekkaan...:(
Saankin palata vanhojen pelien joukkoon joissa ei enään olekkaan suomalaisia... jep
 
Vastaus: Warhawk

JuqqA sanoi:
taisin olla ainoa joka totesi että vaikka kuinka koetan pelistä etsiä jotain hyvää, ei siinä sitä sitten olekkaan...:(
Tuttu tunne.

Mulle kävi näin jo betatesteissä. Muut hehkutti, mutta mulle ei vaan maistunut...
 
Ylös Bottom