Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

ZekeDope sanoi:
Tossa pitää tulostaa 37 sivua kaikkia eri kuvia ja armoton leikkaaminen. Pitää joku päivä tehä kun on enemmän aikaa meinaan voi mennä muutaman päivän saada valmiiksi tuo

Ohhoh. Harmi etten ole kätevä käsistäni. ;o
 
Vastaus: Warhawk

Välil ku on pelannu niit ranking servui ja saa jonkun ylennyksen niin sit ku lopettaa pelin ja aloittaa myöhemmin uudestaan niin oon taas on tullu alokkaaks. kenelläkään muulla käyny samon ?
 
Vastaus: Warhawk

ZekeDope sanoi:
Välil ku on pelannu niit ranking servui ja saa jonkun ylennyksen niin sit ku lopettaa pelin ja aloittaa myöhemmin uudestaan niin oon taas on tullu alokkaaks. kenelläkään muulla käyny samon ?
Minulle on käynyt samoin. Monta kertaa.
 
Vastaus: Warhawk

Been there, varmaan joku bugi koska ainakin ansaitut arvomerkit säilyy.
 
Vastaus: Warhawk

En vielä omista Warhawkia, saati sitten PLAYSTATION 3:sta, mutta kysyisin silti, että kuinkakohan suuren ja toimivan serverin pystyisin tekemään tällä Talonetin taloyhtiölaajakaistallani? En tiedä tämän nopeutta, mutta Speedtest.net:stä sain tulokseksi seuraavaa:

Fastest Download: 2893 kb/s
Fastest Upload: 648 kb/s
Average Download: 2416 kb/s
Average Upload: 589 kb/s
 
Vastaus: Warhawk

Alle giganen toi uploads, joten varmaan pienin mahdollinen -mikä sitten onkaan. Mutta miksi tarvetta tehdä servua kun niitä on pilvin pimein! :) E: nytkin näyttää olevan 630 servua..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

ZekeDope sanoi:
Välil ku on pelannu niit ranking servui ja saa jonkun ylennyksen niin sit ku lopettaa pelin ja aloittaa myöhemmin uudestaan niin oon taas on tullu alokkaaks. kenelläkään muulla käyny samon ?

Mulla on niin päin, että olen pelannut ranking pelejä tilaston mukaan vasta 5 kappeletta ja olen jo kersantti. Vaatimuksena kessuun on 1250 pistettä, eikä minulla ymmärtääkseni ole niin paljoa. Kunniamerkkejäkin ym. on 0 kpl.

Nuo SCEA:n ja SCEE:n servut tuntuvat jumahtavan minulla edelleen lähes joka kerta pelin lopetusruutuun. Näköjään joillain muillakin ollut samaa ongelmaa. Muilla servuilla ei ole peli ikinä jumittanut missään kohdassa. Liekö tuo arvon nopea nousu jotenkin yhteydessä tuohon ranking servujen jumahteluun.
 
Vastaus: Warhawk

Minua alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään se, että lähes jokainen serveri tuntuu olevan 'täynnä', vaikka lista ilmoittaisi mitä. Peliä saa tästä syystä etsiä jopa 10 minuuttia, ja ei ole toivoakaan, että SCEE:n servereille pääsisi pelailemaan. :mad:
 
Vastaus: Warhawk

Artificial sanoi:
Minua alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään se, että lähes jokainen serveri tuntuu olevan 'täynnä', vaikka lista ilmoittaisi mitä. Peliä saa tästä syystä etsiä jopa 10 minuuttia, ja ei ole toivoakaan, että SCEE:n servereille pääsisi pelailemaan. :mad:
Katso rankkivaatimus ensin ennen sisäänyritystä...tuo voi olla syynä ;) ...General taitaa olla semmoinen johon pääsee millä tahansa :confused:
 
Vastaus: Warhawk

Kysymys johon hieman kovemmat pelimiehet vois vastata: onko joku oppinut käyttämäään liiketunnistusta niin, että se antaisi todellisen etulyönitaseman ilmojen herruudesta vai onko se vain kiva mutta turha ominaisuus?
Kun ei viitsisi tuhlata aikaa siihen totutteluun jos ei mitään oikeaa hyötyä... :rolleyes:
 
Vastaus: Warhawk

Nisupulla sanoi:
Eilen otettiin matsia pienessä piirissä ja siitä video:

warhawk.wmv (20 Mb)

Hyvin lyhyt ja menee youtubeen jossain vaiheessa.

:o :confused:
Joo olis voinnu olla pitempi ja musiikki vähemmän tommonen "piip" nappula ääninen, kuva oli hyvä mutta Youtube varmaan pilaisi sen kuvan kun siellä on yleensäkkin huono kuva ja äänilaatu:p . Ens video sitten vähän rajumpaa menoa ja toiminnallisempi. Sanoisin että 1-10 arvosana olisi 8, pitempi olisi saannut 9. Milläs kuvasit? Minäkin haluu tehä videjä. Millos Pibe innostuu noiden videoiden tekemisestä kun Socomissa se teki niitä vähän väliä.
EDIT: Pystyykö muuten videokameran yhdistää tohon pleikkariin ja siirtää sitä kuvaa myös sille kameralle samalla kun pelaa telkkarista, jolloin sen vois ladata sitten myöhemmin koneelle? Säästyis melkonen vaiva.
 
Vastaus: Warhawk

Nisupulla sanoi:
Eilen otettiin matsia pienessä piirissä ja siitä video:

warhawk.wmv (20 Mb)

Hyvin lyhyt ja menee youtubeen jossain vaiheessa.

:o :confused:

Hyvä video. Otitko jotenkin suoraa pelistä kuvaa, vai pistikkö kameran kuvaamaan teeveen ruutua?
Ihmeen hyvä kuva, ei ollut oikeen edes mitään vääristymiä tai mitään.
Tuu tänne sanoon kun seuraavan kerran kuvaat jotain videoo, voin tulla mukaan ;)
Jos siis teit servun jne. :D

Muuten
Hitto tuota friendly fireä. 6 kuolemaa oli yhteensä yhden pelin loputtua, ja kolme niistä joukkuekaverien aiheuttamia. Yks tais olla vahinko, mutta ne kaks muuta oli aika törkeitä; eka ampu mut singolla juuri kun olin tankkiin hyppäämässä, ja toinen oli että joku älypää ajoi 20 metriä leveällä tiellä juuri mun päältä sillä tankilla. Ei hidastanu eikä edes yrittäny väistää. Wituttaa tuollaiset :mad:
 
Vastaus: Warhawk

Noihin Sonyn omiin servuihin on kyllämelkoinen haaste päästä. Vissiin parikytä kertaa kokeilin rnnrnkuin pääsin dogfightservulle sisään. Noh hubaa oli, en viittiny headsettiä kokeilla kun oli yleinen servu :D, turpiinhan siä tuli oikein urakalla.
 
Vastaus: Warhawk

Warhawkia olisin ostamassa ja teiltä nyt kysynkin että oliko hyvä ostos? Ainakin mitä olen arvosteluita katsellut niin todella hyviä arvosanoja saanut. Tästä tulisi lähinnä se ykkös-moninpeli. 21. syyskuuta taitaa olla tulossa levyllä, ja taidan sen sitten hakea kaupasta.

Muutama kysymys:
Kuinka nopeat respawnit on vai voiko itse valita kuinka nopeaa herää uudelleen?
Ja mitä kaikkia pelimoodeja tässä on ja onko paljon peliasetuksia valittavana kun matsia hakee?
 
Vastaus: Warhawk

Naukkis sanoi:
Warhawkia olisin ostamassa ja teiltä nyt kysynkin että oliko hyvä ostos? Ainakin mitä olen arvosteluita katsellut niin todella hyviä arvosanoja saanut. Tästä tulisi lähinnä se ykkös-moninpeli. 21. syyskuuta taitaa olla tulossa levyllä, ja taidan sen sitten hakea kaupasta.

Muutama kysymys:
Kuinka nopeat respawnit on vai voiko itse valita kuinka nopeaa herää uudelleen?
Ja mitä kaikkia pelimoodeja tässä on ja onko paljon peliasetuksia valittavana kun matsia hakee?

Hintaisekseen todella kannattava ostos. Erittäin mukavaa räiskintää ilman mainittavaa lagia ja rullaa muutenkin todella tasaisesti. Ainakin sonyn omilla servereillä respawnit on todella nopeita eli luokkaa muutama sekunti. Bugeja ja muita ohjaukseen liittyviä typeryyksiä löytyy mutta toivottavasti niitä korjaillaan päivityksillä.
 
Vastaus: Warhawk

Naukkis sanoi:
Muutama kysymys:
Kuinka nopeat respawnit on vai voiko itse valita kuinka nopeaa herää uudelleen?
SCEE/SCEA:n servuilla 2 sek, muuten joko 5, 10 tai 20 sek. Tais olla myös 15 sek. Nuo saa siis asettaa jos tekee oman servun.

Naukkis sanoi:
Ja mitä kaikkia pelimoodeja tässä on ja onko paljon peliasetuksia valittavana kun matsia hakee?
DM, TDM, CTF, ja ZONES.
Filttereitä? Ainakin pelaajien lukumäärän mukaan, maanosan mukaan ja oman kielen mukaan.
 
Ylös Bottom