Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Pelaaja antoi Warhawkille 9 ja arvostelun luettuani varmistui se,
että ostettavahan tämä on, tosin vasta blu-ray-versiona.
 
Vastaus: Warhawk

Taisivat sonyn serverit taas kosahtaa. En ainakaan itse pääse multiplayeristä eteenpäin alotusvalikossa... Tai sit jotain huoltoa tjs. Ainakin statsit eivät ole tänään toimineet. Pari tuntia pelailin scee servulla jonne ihmeen kaupalla pääsin sisäänkin mutta ei tilasto muutoksia.
 
Vastaus: Warhawk

Wiegraf sanoi:
Taisivat sonyn serverit taas kosahtaa. En ainakaan itse pääse multiplayeristä eteenpäin alotusvalikossa... Tai sit jotain huoltoa tjs. Ainakin statsit eivät ole tänään toimineet. Pari tuntia pelailin scee servulla jonne ihmeen kaupalla pääsin sisäänkin mutta ei tilasto muutoksia.

Itse pääsin tossa 13 aikaan SCEEn servulle samantien 2h meni hyvin nopiaan. Sniperilla on hubaa ampua alas varomaton Warhawk joka leijuu lähes paikallaan. Entiedä oli sillä damaa valmiina mutta laaki ja vainaa. 88millisellä flakilla tuli vahingossa tehtyä 2x teamkill. Noh toinen kuollu tuli heti kostaan.:o
 
Vastaus: Warhawk

Sainpas pitkästä aikaa kunnon mental-orgasmin peliä pelatessa. Nimittäin ShotSCow (mikälie oli) oli se veemäinen vastustaja, niin arvatkaapas vaan kuinka hienolta tuntu kun sen pääse tappamaan puukolla selästä :D
Muuten, niille jotka pelasivat eilen siellä haukka-servulla. Eikö mun ääntä kuulunu? Ainaki siinä kohtaa älähtelin jotain, ku joku tais sanoa jotain että ainoostaanko hänellä on headsetti
 
Vastaus: Warhawk

Sony sais ainakin tuplata servereitten määrän eikä taitaisi sekään riittään.
 
Vastaus: Warhawk

Nyt rupee risoon toi ränkki kun ei skinejä saa ikinä auki. Neljä mappia pelasin niin, että olin kolme kertaa servun paras ja kerran oman tiimin paras eikä tilastoitunu yhtään mitään. Kivakiva. On sitä ennenkin tullut rank-huoneissa pelattua ja 0 matsia mulla mukamas on :rolleyes:
 
Vastaus: Warhawk

Dodii... Nyt parin päivän pelailun jälkeen, ihan jees peli... Mutta eikö ne vittu osaa tehä peliä ilman aim assistia? ihan perseestä. Monta niitä normi ohjuksia saa ampuu lentskareihin?
 
Vastaus: Warhawk

B E A S T E R sanoi:
Dodii... Nyt parin päivän pelailun jälkeen, ihan jees peli... Mutta eikö ne vittu osaa tehä peliä ilman aim assistia? ihan perseestä. Monta niitä normi ohjuksia saa ampuu lentskareihin?

5 Saattaa riittää, konnarilla perään :). Eipä toi autoaimi haittaa. Oon sen verran käsi tossa pelissä muutenkin.
 
Vastaus: Warhawk

öö...tuolla on toi konsolifin serveri niin mikä sen salasana on...siis eikö se oo tarkotettu kaikille suomalaisille
 
Vastaus: Warhawk

noniin, pakkohan tuo oli ladata ja oikein hyvältä tuntuu.
en vaan muista milloin ois ollu niin pihalla kun ekaa kertaa hyppäs ensimmäiseen taisteluun mukaan. nyt homma alkaa muutaman lentokerran jälkeen olemaan
jo ees jollain tavalla hyppysissä, etenkin kun kontrollit on saanut säädettyä itselleen sopiviksi.
ei tuosta taistelusta meinannut tulla yhtään mitään aluksi, näppäimet oli pahasti hakusessa ja muutenkin oudot kentät.
oli pakko tehdä oma peli jotta pääsee rauhassa harjottelee näppäimiä ja tutustumaan tuohon lentämiseen kaikessa rauhassa.
eiköhän tämän pelin parissa tule vierähtämään "muutama" tunti etenkin kun viikko on vielä lomaa jäljellä :)
 
Vastaus: Warhawk

Foxi sanoi:
Nyt on kaikki arvomerkit ja rankit nollattu, ainakin mulla..:D

Näköjään mullakin, on varmaan jo viides kerta. Sais pikkuhiljaa alkaa toimii kunnolla noi systeemit.
Mutta nyt alkaa jo hallitsemaan tän pelin kikat ja lentelykin sujuu mallikkaasti.
 
Vastaus: Warhawk

Kellää tietoo mikä mättää ku ei tallennu tilastot oon varmaan 20 tuntia jo pelannu silti tilastoissa pelkkiä nollia melko perseestä
 
Vastaus: Warhawk

Tom sanoi:
Kellää tietoo mikä mättää ku ei tallennu tilastot oon varmaan 20 tuntia jo pelannu silti tilastoissa pelkkiä nollia melko perseestä
1. Statsit on kaikilla nollattu tänään.
2. Statsit kerääntyy vain ranked servuilla.
 
Vastaus: Warhawk

Tom sanoi:
Niilä oon pelannukki melkee koko ajan mut silti ei tilastoidu
Ja olihan tuosta jo uutinenkin ennen kuin peli oli edes tullut että tilastoissa on päivityskatkoksia alkuun...
 
Ylös Bottom