Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Wiegraf sanoi:Taisivat sonyn serverit taas kosahtaa. En ainakaan itse pääse multiplayeristä eteenpäin alotusvalikossa... Tai sit jotain huoltoa tjs. Ainakin statsit eivät ole tänään toimineet. Pari tuntia pelailin scee servulla jonne ihmeen kaupalla pääsin sisäänkin mutta ei tilasto muutoksia.
B E A S T E R sanoi:Dodii... Nyt parin päivän pelailun jälkeen, ihan jees peli... Mutta eikö ne vittu osaa tehä peliä ilman aim assistia? ihan perseestä. Monta niitä normi ohjuksia saa ampuu lentskareihin?
Foxi sanoi:Nyt on kaikki arvomerkit ja rankit nollattu, ainakin mulla..
1. Statsit on kaikilla nollattu tänään.Tom sanoi:Kellää tietoo mikä mättää ku ei tallennu tilastot oon varmaan 20 tuntia jo pelannu silti tilastoissa pelkkiä nollia melko perseestä
Underi sanoi:1. Statsit on kaikilla nollattu tänään.
2. Statsit kerääntyy vain ranked servuilla.
Ja olihan tuosta jo uutinenkin ennen kuin peli oli edes tullut että tilastoissa on päivityskatkoksia alkuun...Tom sanoi:Niilä oon pelannukki melkee koko ajan mut silti ei tilastoidu
No voi perhana kaikkiko täällä valittaa koko ajan näistä tilastoista. Niin eli niitä katkoksia voi esintyä: http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=3773Tom sanoi:Niilä oon pelannukki melkee koko ajan mut silti ei tilastoidu