Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

karttuuko rankki muute kaikilla servuilla.. vai vaan niillä jossa ei ole ruksi pokaalin päällä?
Oliks muute missää tarkempaa tietoa et mitä eroa on strore-pelin ja bluray version välillä?(muuta kuin paketti ja blutooth hedset)
 
Vastaus: Warhawk

Rankki karttuu vain niillä servuilla missä ei ole ruksia pokaalin päällä.

Olen huvikseen pitänyt 12 pelaajan ranked servua ja se täyttyy todella äkkiä :D Harmillisesti sinne ei pääse itse silloin pelaamaan :rolleyes:
 
Vastaus: Warhawk

Tod. näk en ehdio koko viikkona pelaamaan, mutta yritän pitää serveriä päällä mahdollisimman paljon. Huonoa vaan, että noita katkoksia tulee palvelimeen ja saatta kestää kauankin, ennenkuin tarkistan servun tilaa, mutta pyrin parhaani mukaan pitämän KonsoliFIN_Haukka= servua pystyssä.

Antakaa sitten hiukan tasotuksia(säälitappoja), kun jään nyt taidoissa jälkeen...:D
 
Vastaus: Warhawk

Network error
Network timeout

Päivitin pleikkarin eikä sen jälkeen ole päässyt pelaamaan warhawkkia. Store ym pelaa normaalisti. Muilla samaa ongelmaa?
 
Vastaus: Warhawk

lare sanoi:
Network error
Network timeout

Päivitin pleikkarin eikä sen jälkeen ole päässyt pelaamaan warhawkkia. Store ym pelaa normaalisti. Muilla samaa ongelmaa?

Alkuilta meni hienosti, mutta tuossa kahdeksan pintaan jain pelissa jumiin (ei spawnannut takas peliin) ja taman jalkeen heittaa noi samat kuin sulla.

(nakojaan tama pleikkarin verkkoselain mahdollistaa nyt suoran kirjoitamisen tahan oikeaan viestipohjaan, eika enaan siihen virtuaalinappiksen omaan kenttaan)
 
Vastaus: Warhawk

Nisupulla sanoi:
(nakojaan tama pleikkarin verkkoselain mahdollistaa nyt suoran kirjoitamisen tahan oikeaan viestipohjaan, eika enaan siihen virtuaalinappiken omaan kenttaan)

Sivuhuomautuksena, tais tuo ominaisuus tulla jo 1.8 mukaan. No 1.9 viimeistään.
 
Vastaus: Warhawk

Mulla oli toi ongelma alkuillasta. Mutta poistuin pelistä ja yritin uudestaan, niin toimi.
 
Vastaus: Warhawk

lare sanoi:
Network error
Network timeout

Päivitin pleikkarin eikä sen jälkeen ole päässyt pelaamaan warhawkkia. Store ym pelaa normaalisti. Muilla samaa ongelmaa?

Mulla... Menee peliin mut ei onlineen pelissä. Tyhjentää vaan jotain.:mad:

EDIT: Nyt toimii. Ajoin lähiverkon asetukset uusiks sillä automatiikalla läpi. Mikään ei näkyvästi muuttunut mutta ei tuu enää network erroria. Suosittelen toimenpidettä muillekkin kellä TIMEOUTtia. GLuck!
EDIT 2: Ja nyt sain asetukset ees jotenkin kondikseen ton ohjaimen osalta. Mulla oli kaikki muut paitsi lennokin lento ohjaus inverttinä mun totuttuun... Toimi kivasti, ruokkiksella ei vaan ehtiny pelaan... =)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

Muutama matsi tullut pelattua ja alusta asti tuntuu aivan loistavalta peliltä. Vaikuttaa myös sille, että kaikkialla kehuttu hyvä balance pelisuunnittelussa on totta. Tuntuu sille, että jokaisella on jotain tehtävää, jalkamiehestä tankkiin ja Warhawkiin ja mikään ei ole ylivoimainen. Kaikilla voi kuitenkin aiheuttaa massiivista tuhoa, jos osaa.

Valitettavaa löydän heti vain kontrolleista. Miksi ei kopioida Socomin kustomointeja? Deadzone, acceleration ja speed pitäisi itse saada säätää. Nyt deadzone ja acceleration ovat nopeimmillakin asetuksilla aivan päin honkia. Noh, toivottavasti tohon tottuu, mutta ainakin toistaseksi tuntuu aika karmealle, vaikka aim assistiakin löytyy.

Offtopicina muuten, miten saa kirjotettua PS3:n selaimella suoraan viestikenttään? :D
 
Vastaus: Warhawk

lare sanoi:
Network error
Network timeout

Päivitin pleikkarin eikä sen jälkeen ole päässyt pelaamaan warhawkkia. Store ym pelaa normaalisti. Muilla samaa ongelmaa?

Kas, minulla samaa ongelmaa, päivitin PS3 1.92:en ja Warhawk ei päästä pelaamaan, ei anna kirjautua ja vaan kertoo aikakatkaisua, kaikki muu näyttää pelaavan ok. Minnekkähän tästä voisi valittaa?
 
Vastaus: Warhawk

ppanula sanoi:
Kas, minulla samaa ongelmaa, päivitin PS3 1.92:en ja Warhawk ei päästä pelaamaan, ei anna kirjautua ja vaan kertoo aikakatkaisua, kaikki muu näyttää pelaavan ok. Minnekkähän tästä voisi valittaa?

Toi menee ohi muutamassa tunnissa, tai meni ainakin taalla.

Nyt ensimmaista kertaa vahan pidempaan noissa Sonyn hostaamissa rankkiservuilla. Onpahan huima meno dogfaiteissa: kliimaksi saavutettiin tanaan, kun ilmasssa oli 32-pelaajaa ja kaikki rullasi tasaisen hienosti. Onneksi taitotaso kuitenkin vaihtelee suuresti, ja tallainen uusavutonkin saa osumia aikaiseksi. Usein mentiin parin-kolmen porukoissa. Hilutki lahtee jo, vaikka valilla tuntuu ettei meinaa sormet enaan riittaa sinne asti kun paniikki lahestyvasta ohjuksesta iskee..

Pelimuodoista tuli vastaan ensimmaisen kerran 'vyohyke'. Hauskasti sai siina vallattua tarkean paikan, kun ensin heitti ilmamiinat pienen tukikohdan ylapuolelle ja osaksi niiden turvin pystyi pitamaan puolensa ennenkuin omat tulivat hatiin. Lipunryostossa hyvaksi puolustusaseeksi osoittautui liekinheitin, aivan loistava. Jalkamies saa talla helposti tankit ja warhawkit tuhottua.

Suomennoksesta loytyi sattumalta ihan hauska moka. Matsin jalkeen kun esitetaan tilastoja, on otsikon Pun(aiset) alla oikeasti sinisten joukkue ja painvastoin :)

(offis: suoraan viestikenttaan tama menee, ainakin nappiksella kirjoiteltuna. Viela kun saisivat copy+pastet toimimaan tassa PS-selaimessa)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

http://www.youtube.com/watch?v=nzOHWA45aJo&mode=related&search=

Tossa warhawk vidissä näkyy että siinä on ollu sellanen ominaisuus että näkee kuka puhuu.
Aikas hölmöö että ottivat pois..ja kummallista että nää suomi beta kaverit ainakin sano että sitä ei betassakaan ollu ja siit on mainuttu eteenpän....
Vai miten asia o?
Anyway..oishan se hianoo jos näkis kuka puhuu ku ei sitä kaikkien ääntä tiedä kuitenkaan.

Muutenkin tossa vidissä on aikas erillaiset valikot/ominaisuudet, eli aikas paljon ovat muutelleet sitä.
 
Vastaus: Warhawk

ppanula sanoi:
Kas, minulla samaa ongelmaa, päivitin PS3 1.92:en ja Warhawk ei päästä pelaamaan, ei anna kirjautua ja vaan kertoo aikakatkaisua, kaikki muu näyttää pelaavan ok. Minnekkähän tästä voisi valittaa?

Mun mielestä ei liity päivitykseen ollenkaan, koska mulla teki samaa jo ennen päivitystä...sammuttaa pelin tai vaikka koko konsolin ja sen jälkeen restarttaa ni mul on menny ekalla sisään.
 
Vastaus: Warhawk

Trollbutcher sanoi:
Tossa warhawk vidissä näkyy että siinä on ollu sellanen ominaisuus että näkee kuka puhuu.

Ainoa asia joka tuli mieleen betasta raportoidessa. Tuo video on jotain aikaisempaa koodia, eli napsiminen on tapahtunut aikaisessa vaiheessa. Toisaalta, onko tuollainen välkkyvä, pitkä nimilista sen parempi? Sellainen perusilmoittelu ruudun turhimmassa nurkassa riittäisi.
 
Vastaus: Warhawk

Hei haluaisin vähän kysyä, kun olen hiukan pihalla. Kun nyt PS3 Storesta saa warhawk 30e ja kaupaan warhawk tulee myös jouluna 55e-60e maissa. Ovatko ne samat pelit vai erilaiset? jos on samanlaiset varmaan se headset nostaa sitä hintaa?
 
Vastaus: Warhawk

Nisupulla sanoi:
Ainoa asia joka tuli mieleen betasta raportoidessa. Tuo video on jotain aikaisempaa koodia, eli napsiminen on tapahtunut aikaisessa vaiheessa. Toisaalta, onko tuollainen välkkyvä, pitkä nimilista sen parempi? Sellainen perusilmoittelu ruudun turhimmassa nurkassa riittäisi.
Pointti onkin että sellanen ominaisuus on ollu, en tajua mikä järki on ollu jättää kokonaan pois sellainen..nooh, kaippa se jossain vaiheessa tulee...ainakin toivon niin..oli sit millanen tahansa.


se kaupan Warhawkki, ni siinä sit esim pääsee pelailemaan muillakin nimimerkeillä kun sillä jolle oot sen ladannu...ja se headsetti kans joo..
 
Vastaus: Warhawk

aleksi0 sanoi:
Hei haluaisin vähän kysyä, kun olen hiukan pihalla. Kun nyt PS3 Storesta saa warhawk 30e ja kaupaan warhawk tulee myös jouluna 55e-60e maissa. Ovatko ne samat pelit vai erilaiset? jos on samanlaiset varmaan se headset nostaa sitä hintaa?

Peleinä ne ovat yhtäläiset. Bonuksena BD versiossa on ilmeisesti jotain making of lisämatskua yms ja se bluetoot setti. Lisäksi ladattavaa versiota ei voi käyttää kuin yksi profiili (jolla se on ladattu), joten jos tarkoitus pelata eri koneissa/eri käyttäjillä osta BD versio.
Sen verran täytyy korjata, että levyllinen versio ilmestyy jo tämän kuun loppupuolella, ei suinkaan jouluna!
 
Vastaus: Warhawk

kysytään nytten täältäkin, aiemmin oli puhetta että Jabra BT 135 ei toimisi, joko näyttää tämä setti pelittävän pleikkarin kanssa?
 
Vastaus: Warhawk

Trollbutcher sanoi:
Pointti onkin että sellanen ominaisuus on ollu, en tajua mikä järki on ollu jättää kokonaan pois sellainen..nooh, kaippa se jossain vaiheessa tulee...ainakin toivon niin..oli sit millanen tahansa.

Kyllä tuo ominaisuus siellä on edelleen. Pelin aikana näet kuka puhuu, jos ko. pölöttövä warhawk/nurmipora/jeeppi/tankki jne. on näköpiirissäsi. Niiden kohdalle tulee se puhe-symboli. Aulassa ei tosiaan näe kuka puhuu.. hölmöä.
 
Ylös Bottom