Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
lare sanoi:Network error
Network timeout
Päivitin pleikkarin eikä sen jälkeen ole päässyt pelaamaan warhawkkia. Store ym pelaa normaalisti. Muilla samaa ongelmaa?
Nisupulla sanoi:(nakojaan tama pleikkarin verkkoselain mahdollistaa nyt suoran kirjoitamisen tahan oikeaan viestipohjaan, eika enaan siihen virtuaalinappiken omaan kenttaan)
Network timeout
Päivitin pleikkarin eikä sen jälkeen ole päässyt pelaamaan warhawkkia. Store ym pelaa normaalisti. Muilla samaa ongelmaa?
Network timeout
ppanula sanoi:Kas, minulla samaa ongelmaa, päivitin PS3 1.92:en ja Warhawk ei päästä pelaamaan, ei anna kirjautua ja vaan kertoo aikakatkaisua, kaikki muu näyttää pelaavan ok. Minnekkähän tästä voisi valittaa?
ppanula sanoi:Kas, minulla samaa ongelmaa, päivitin PS3 1.92:en ja Warhawk ei päästä pelaamaan, ei anna kirjautua ja vaan kertoo aikakatkaisua, kaikki muu näyttää pelaavan ok. Minnekkähän tästä voisi valittaa?
Trollbutcher sanoi:Tossa warhawk vidissä näkyy että siinä on ollu sellanen ominaisuus että näkee kuka puhuu.
Pointti onkin että sellanen ominaisuus on ollu, en tajua mikä järki on ollu jättää kokonaan pois sellainen..nooh, kaippa se jossain vaiheessa tulee...ainakin toivon niin..oli sit millanen tahansa.Nisupulla sanoi:Ainoa asia joka tuli mieleen betasta raportoidessa. Tuo video on jotain aikaisempaa koodia, eli napsiminen on tapahtunut aikaisessa vaiheessa. Toisaalta, onko tuollainen välkkyvä, pitkä nimilista sen parempi? Sellainen perusilmoittelu ruudun turhimmassa nurkassa riittäisi.
aleksi0 sanoi:Hei haluaisin vähän kysyä, kun olen hiukan pihalla. Kun nyt PS3 Storesta saa warhawk 30e ja kaupaan warhawk tulee myös jouluna 55e-60e maissa. Ovatko ne samat pelit vai erilaiset? jos on samanlaiset varmaan se headset nostaa sitä hintaa?
Trollbutcher sanoi:Pointti onkin että sellanen ominaisuus on ollu, en tajua mikä järki on ollu jättää kokonaan pois sellainen..nooh, kaippa se jossain vaiheessa tulee...ainakin toivon niin..oli sit millanen tahansa.