Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Legge sanoi:
Jos en ihan väärin muista, taisin eilen juhlia sinun kustannuksella oikein kunnolla yhdessä matsissa. Jostain syystä taivaalla kaarrellessa nenän eteen sattui aina Olbe :D Hauskinta oli, että Suomi-servun tyhjettyä menin satunnaiseen SCEA:n servuun, ja heti ensimmäisenä tähtäimeen sattui taas Olbe (tai sitten se oli joku, jolla oli todella samankaltainen nikki).
*SNIP*

Hauskaa oli tuossa toissapäivänä kun vastaan tuli samanniminen kaveri ammuskelemaan minua, eli Trollbutcher.
Tiiä sit oliko L kirjaimet isot iit vai miten...aikas hassua kuitenkin oli...
Eihän kai kuitenkaan saman nimisiä accountteja pysty tekemään...oliko jenkki vaiko sitten joku mahtava bugi...tiää häntä.
 
Vastaus: Warhawk

Olipahan eilen huippuviihdettä KonsoliFIN-serverillä! :D Oli dogfaittia ja rehellistä perusräminää, eikä ne puukotkaan kauaa tupessa pysyneet..

Jostain syystä parhaimmat mätöt tulee tässä "saarikentässä", jossa jalkamies ei paljon spawni beissiään pidemmälle pääse ilman warhawkia. Löytyy paitsi standardin mukainen määrä runsasta ilmatilaa, myös sellaista kivaa sokkeloa jonne päästä vähän haukkaa happea.

Vielä on paljon opeteltavaa, etenkin miten käyttää näitä flareja (?) osaavasti eikä pelkällä tuuripelillä kuten tähän asti :o Siis näitä 'hiluja', jolla hämätään jo laukaistua lämpö/valo-ohjusta.
 
Vastaus: Warhawk

Nisupulla sanoi:
Olipahan eilen huippuviihdettä KonsoliFIN-serverillä! :D
Jaa näit mut linjoilla? :D Olin ihan aivan jossain takapihalla... Tänään lisäääää! :p (hook'd) :p
"-oho, mikä toi oli?"
"-oho, mitäs mä nyt painoin?"
"-oho, mitä tapahtu?"
"-oho, kuolin"
 
Vastaus: Warhawk

Nisupulla sanoi:
Vielä on paljon opeteltavaa, etenkin miten käyttää näitä flareja (?) osaavasti eikä pelkällä tuuripelillä kuten tähän asti :o Siis näitä 'hiluja', jolla hämätään jo laukaistua lämpö/valo-ohjusta.

Alumiinisilppua, eli chaffia, joilla yritetään hämätä tutkahakeutuvia ohjuksia. Flaret on soihtuja, joilla yritetään hämätä lämpöhakeutuvia ohjuksia, niitähän pelissä ei tainnut olla.

Itselläni silppu jää aina käyttämättä, kun tulee liian hätä lukituksen tullessa.. pitäisi jossain välissä keskittyä vaan siihen, että muistaa ne laukaista. Eilenkin kuolin vaikka kuinka monta kertaa turhaan sen takia :( varsinkin IT-ohjuspatterit ovat murhaavia...

Eilen opin että jälkipolttimen käyttö/boostaus on ihan hyödyllinen ohjuksia välteltäessä.
 
Vastaus: Warhawk

No, ensin buustilla karkuun jotta on aikaa vaihtaa siihen harhauttajaan ( proot ei tarvi boostia tuohon..;) ) Tosin yksittäisiä parviohjuksia voi laittaa nopeasti peräkkäin tulemaan joten aina ei hyödytä käyttää sitä. "Vuoren" taakse piiloon kipinkapin!! :)
 
Vastaus: Warhawk

Foxi sanoi:
No, ensin buustilla karkuun jotta on aikaa vaihtaa siihen harhauttajaan ( proot ei tarvi boostia tuohon..;) ) Tosin yksittäisiä parviohjuksia voi laittaa nopeasti peräkkäin tulemaan joten aina ei hyödytä käyttää sitä. "Vuoren" taakse piiloon kipinkapin!! :)

Jeps, vuori kikan opin myös eilen, kun menetin monta "varmaa" tappoa kun saalis menikin vuoren taakse.. no kiersin toiselta puolelta vastaan lukitusnappi valmiiksi alhaalla :p Saarikentässä on tähän tosiaan loistavat mahdollisuudet menemällä kalliosokkeloihin.
 
Vastaus: Warhawk

Joo vinkkinä vaan; sitä lukitusnappia pidän itse aina pohjassa, nopeuttaa pudottamista :)
 
Vastaus: Warhawk

Siis millä ohjus laukaistaan, pidät koko ajan pohjassa niin lukittuu kohteeseen heti kun `kantama riittää.
 
Vastaus: Warhawk

Foxi sanoi:
Joo vinkkinä vaan; sitä lukitusnappia pidän itse aina pohjassa, nopeuttaa pudottamista :)


Sama juttu.. aina pohjassa, tosin välillä tulee sen takia vahingonlaukauksia, mutta tuo pientä etua.
 
Vastaus: Warhawk

Ramo sanoi:
"-oho, mikä toi oli?"
"-oho, mitäs mä nyt painoin?"
"-oho, mitä tapahtu?"
"-oho, kuolin"
Hahaa tulee mieleen omat R6 ekat pelit. Suomiservu, minä ainut elossa, enkä ensin tiennyt että kuolleet kuulee mua. Siellä oli kuulemma hauskaa kun olin kirkon seinämällä roikkunut ylösalaisin köydestä, ninjaillut ikkunasta sisään ja "Oho, hui! Täh? WAU!" :D

Itse hankin Warhawkin levyllä, niin saan huokeasti sen bluetooth mikin siinä samalla. Sen ilmestyttyä saavun itsekin taistelukentille!
 
Vastaus: Warhawk

Liitteenä kuvat speedtestin tuloksista, jolla pääsee hostaamaan täyttä 32-pelaajan servua sekä ehkä lähempänä meidän arkea kuvaava max. 8-pelaajaa antava. Mitä niistä voi päätellä? Suurinosa meillä kaupattavista laajakaistayhteyksistä on liian hitaita suurten servereiden ylläpitoon.

Joku innokas (peli)firma kun nyt ymmärtäisi hyödyntää mahdollisuutensa mainostukseen tätä kautta ja antaa se oma moottoritieyhteys pelaajien iloksi :confused: Salasanallinen servu, tyyliin Hauki on=???? Servun nimeen saa vaikka nettiosoitteen, ja tervetuliais-tekstiin tarkempaa infoa. Pleikkari osaa pyörittää systeemiä täysin automaattisesti, ja riittää kun katsoo sen kerran pari päivässä, jottei ole yhteys kaatunut.

Oman yhteyden voi käydä testaamassa tuolla samassa paikassa: http://www.speedtest.net/

Ei kuitenkaan kerätä tänne mitään kirjastoa noista tuloksista :)
 
Vastaus: Warhawk

Foxi sanoi:
Siis millä ohjus laukaistaan, pidät koko ajan pohjassa niin lukittuu kohteeseen heti kun `kantama riittää.

sama juttu meikäkäisellä , kuhan muistais viel ampua sillä konekiiväärillä viel perään, meinaa melkeen aina unohtua.
 
Vastaus: Warhawk

72663 pelaajaa tulostaulukossa..Pystyykös tätä pelaan sivunickillä, jos ei niin aika liuta pelaajia! :eek:
E vihje nro.2: käsijarrukäännös koneella tehdään painamalla molempia alanappeja yhtäaikaa.
 
Vastaus: Warhawk

No enpä nyt tiedä... Pelkästään nettipeli joten tuo tarkottaisi periaatteessa että peliä on myyty vajaat 75000 kpl, mikä ei ole erityisen paljoa.
 
Vastaus: Warhawk

Foxi sanoi:
Joo vinkkinä vaan; sitä lukitusnappia pidän itse aina pohjassa, nopeuttaa pudottamista :)

Itse painan laukaisunapin pohjaan vasta sitten, kun vihu alkaa olla kartassa lähempänä. Tuli opeteltua sellainen tapa, että yksi sormi hapuilee aina tarvittaessa selectiä. Näkee myös kauempana lentävän vihun lentosuunnan. Ensin tietty vain yksi ohjus matkaan ja odottaa niiden chaffien heittoa ja sitten isompi liuta perään:)

Sekin on tullut huomattua, että moni konkarilentäjä tulee yleensä päin keulan suunnasta ja ampuu ohjuksen vasta juuri ennen kohtaamista, yritä siinä sitten väistää - yleensä ei onnistu, ellei tee nopeaa sukellusta boostin kanssa jo ennen laukaisua.
 
Vastaus: Warhawk

Pelaajalehti antoi tälle 9/10

"Warhawk tarjoaa tuskin mitään ja omaperäistä mutta kaikki siinä on kasattu yhteen huolella ja ajatuksella"
 
Vastaus: Warhawk

Ohjaako muute porukka täällä warhawkia liikkeentunnistuksen kanssa? Mite sen muute saa päälle, en tosin ole säätäny paljoa vielä asetuksia.
Toine tyhmä kysymys: missä pelimoodissa saa aluksia ja omaa ukkoa säätää. (siis värit ym)
Ja hei.. olkaa hieman helläkätisempiä. en halua heti kuolla ku tuun peliin :D prkl:een propelaajat. :p
Tänään taas ottamaan turpaa..! Mahtava peli!
 
Vastaus: Warhawk

Muke sanoi:
Ohjaako muute porukka täällä warhawkia liikkeentunnistuksen kanssa? Mite sen muute saa päälle, en tosin ole säätäny paljoa vielä asetuksia.
Toine tyhmä kysymys: missä pelimoodissa saa aluksia ja omaa ukkoa säätää. (siis värit ym)
Ja hei.. olkaa hieman helläkätisempiä. en halua heti kuolla ku tuun peliin :D prkl:een propelaajat. :p
Tänään taas ottamaan turpaa..! Mahtava peli!
1. Start nappula ja "ohjain", sieltä.
2. Kun rankki karttuu(karttuis vaan), niin saa modattua.
3. Eikä muuten olla..;)
 
Vastaus: Warhawk

Jokos nämä tilastot ym. probleemat on saatu kuntoon? Muistaaksenihan ainakin tilasto-ongelmissa oli puhe viime viikosta.. Ite en koneelle pariin päivään ole päässyt niin infotkaas onkos sinne niitä parannuksia tullut.. :)
 
Ylös Bottom