Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk [Hype]

Kyllähän tätä peliä innolla odotetaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk [Hype]

Siitähän kannattaa kertoa täällä konsolifinin foorumilla.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Nyt ku on tullu katsottua näitä videoita pelistä, niin mäki oon vähä innostunu.

Vähän kummiski pelottaa, että kuinka ne saa ton lentelyn toimimaan siksaksiksella...
Ja mielestäni tuo ihan maanpinnassa sotiminen näyttää mukavemmalta touhulta kun toi lentely. No pitää ihan itse kokeilla ja sanoa sitte.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

FindRb sanoi:
Nyt ku on tullu katsottua näitä videoita pelistä, niin mäki oon vähä innostunu.

Vähän kummiski pelottaa, että kuinka ne saa ton lentelyn toimimaan siksaksiksella...

Monella tapaa. Heiluttelulla, tateilla, liipasimilla on kaasu ja jarru...

Ei ole mun juttu kyllä tuo peli, mutta alfa koodia kun pelailtiin, niin ihan jees kamalta se tuntui. Itse pidän tarinoista.

Siinä on fiilarit kun kaksi konetta jahtaa jalkamiestä konekivääreillä. :)
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Mitä enemmän tästä näkee videoita, sitä enemmän tätä odottaa. Räiskintä on lyönyt pienen kankkusen Gearsin jälkeen ja ei jaksa oikein Resistanceakaan kovin paljoa pelata, tuo lentely+räiskintä näyttää kyllä aika vauhdikkaalta ja mikä tärkeintä, hauskalta. Mielenkiintoista nähdä miten tuo sixaxis toimii, toivottavasti hyvin.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Pelin grafiikka on kyllä kaunista katsottavaa, varsinkin uusimmissa videoissa, mutta minulla into lopahti yksinpelin perumisen jälkeen..ei pelkkä nettipeli kiinnosta. Sääli..peli oli jo hankintalistalla..
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Olipas positiivisia pelaajien kommentit(lukuunottamatta tuota freezaus bugia). Pitääkö se nyt tämäkin lisätä syksyn ostoslistaan.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Vaikka Gears teki meikäläisestä jonkinasteisen grafiikkahuoran, tämä peli näyttää niin hauskalta menolta että on pakkohankinta tähän osoitteeseen. Nuo Kotakun kommentit oli aika yltiöpositiivisia, mutta hauskinta on tuo ajatus lipunryöstöstä : kaveri leijuu koneen kanssa vieressä kun napsit lipun, hyppäät koneen takapaikalle messiin ja sitten vaan pakoon ohjuksia väistellen :D
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Oikeesti jos sä olet sen koneen kanssa ohjuspatterin lähistöllä ja pysyt paikallaan... Se on siinä sit. Sä olet vainaa.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Pakko kysyä kun tuntuu että olen frendilistani ainoa pelaaja jolla ei ole kutsua Warhawkin betaan, että miten nämä Sonyn beta-kutsut toimivat ja onko niihin jotenkin mahdollista päästä mukaan? Vaikkakin ensimmäisestä ps1stä asti olen hakkaillut Sonyn koneita, ei vanhassa ps2-mallissa koskaan ollut nettiyhteyttä, ja nettipelaaminen alkoi oikeastaan vasta 360 aikaan. Uteliaana pitää kysyä ja haaveilla samalla näistä beta-mahdollisuuksista... *katkeraa napinaa* :p
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

samuel6 sanoi:
Pakko kysyä kun tuntuu että olen frendilistani ainoa pelaaja jolla ei ole kutsua Warhawkin betaan, että miten nämä Sonyn beta-kutsut toimivat ja onko niihin jotenkin mahdollista päästä mukaan? Vaikkakin ensimmäisestä ps1stä asti olen hakkaillut Sonyn koneita, ei vanhassa ps2-mallissa koskaan ollut nettiyhteyttä, ja nettipelaaminen alkoi oikeastaan vasta 360 aikaan. Uteliaana pitää kysyä ja haaveilla samalla näistä beta-mahdollisuuksista... *katkeraa napinaa* :p

Katkeruutta :cool: ilmassa täälläkin. Omassa frendilistassa myös monia Warhawkin beta kutsun saaneita ja lisäksi sankari, joka chillaa Homessa.. Tasan ei käy onnenlahjat, ei kai tähän muuta voi sanoa. Kova hinku ja halu olisi päästä beta tuotteiden kanssa temuamaan, mutta ei ole vielä ommi potkaissut. (Tai sitten se vaatii muutakin kuin onnea)
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Semmoista se vaan joskus on. :cool:
Euroopassa ei ole taidettu paljoa uusia betatestaajia värvätä pariin vuoteen, paitsi alkuvuodesta PSP:n Killzoneen.
Ilmoittelemme kyllä, jos uusi värväyskierros joskus käynnistyy.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Meinasin ostaa ps3:sen jo pelkästään näiden betojen takia mutta enpä vielä raaskinut. Mutta eipä kaikki betalaisetkaan tainneet päästä näihin ps3 juttuihin mukaan.

Ehkä sitten vaivaudun ostoksille, jos Agency tulee testiin.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Betailussa on vaan se ikävä puoli, että pitää pelata silloin kun muut käskevät. Aikataulut ovat aika ehdottomia, eli jos skippaat pari testikertaa, lennät pihalle porukasta. Ei sovi ainakaan menevälle miehelle :o
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Mutta ei niitä pakollisia testikertoja ole niin usein, että se häiritsisi mitään.
Ja juu, uusia testaajia ei hirveän usein oteta. Voihan olla, että nyt PS3:n myötä jossain vaiheessa ottavatkin...

Ite pelistä sen verran, että koukku on aivan mieletön. Alkuun olin ihan pihalla ja ihmettelin, että mitä ideaa tässä on... Nyt kun on pelannut enemmän, voi kyllä sanoa että on aika uskomaton taktikoinnin riemuvoitto tämä peli. Paaaaljon eri osa-alueita millä voi olla taitava pelaaja ja kaikki on pakollista.
Lentoa paikasta toiseen, koko ajan peläten väijyviä lentäjiä ja tykkipesäkemiehiä. Tankilla menoa autojen saattueen kanssa, jotka tuhoavat miinoja matkalla. Lipun suojelua snipulla ja vihujen lähestyessä rynkyllä. Sinkomiehiä tiputtamassa lentokoneita ihmeellisistä paikoista.

Aivan uskomattoman monipuolinen ja vapaa peli, minkä parissa vierähtää yksinään ilman muitakin suomalaisia helposti moooonia tunteja.
 
Ylös Bottom