Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk [Hype]

Pibe sanoi:
Mutta ei niitä pakollisia testikertoja ole niin usein, että se häiritsisi mitään.
Ja juu, uusia testaajia ei hirveän usein oteta. Voihan olla, että nyt PS3:n myötä jossain vaiheessa ottavatkin...

Ite pelistä sen verran, että koukku on aivan mieletön. Alkuun olin ihan pihalla ja ihmettelin, että mitä ideaa tässä on... Nyt kun on pelannut enemmän, voi kyllä sanoa että on aika uskomaton taktikoinnin riemuvoitto tämä peli. Paaaaljon eri osa-alueita millä voi olla taitava pelaaja ja kaikki on pakollista.
Lentoa paikasta toiseen, koko ajan peläten väijyviä lentäjiä ja tykkipesäkemiehiä. Tankilla menoa autojen saattueen kanssa, jotka tuhoavat miinoja matkalla. Lipun suojelua snipulla ja vihujen lähestyessä rynkyllä. Sinkomiehiä tiputtamassa lentokoneita ihmeellisistä paikoista.

Aivan uskomattoman monipuolinen ja vapaa peli, minkä parissa vierähtää yksinään ilman muitakin suomalaisia helposti moooonia tunteja.
Muuten joo, mutta äijä-osuudet on tehty huonosti. Kaverit ottaa hittiä niin pirusti ja ampuminen on aika epätarkkaa. Muuten kyllä ihan ok peli.

Äijät ottaa kyllä paljon iskua, mutta siihenkin on tehty erilainen ratkaisu kuin muissa peleissä: kranaatteja löytää kaikkialta ja niitä on pakko olla mukana aina. Ottaa ensin mukaan rynkyn, 6 nadea ja singon tai snipun ja lähtee hyville mestoille autolla tai lentokoneella (jos siis haluaa olla hyödyllinen jalkaavana tyyppinä)

Ja kyllä se ampuminenkin on suhteellisen tarkkaa, kunhan tajuaa että tähtäintä ei saa liikuttaa hirveänkään paljoa. Kestää aika kauan ennen kuin pää/käsi-kombo alkaa toimimaan, mutta kyllä se menee paremmin kun pelaa enemmän.

Snipaaminenkin on ihan erilaista kuin muissa peleissä. Tässä pitää laittaa tähtäin ennakkoon muualle, mihin arvelee vihun menevän ja sitten vain odottaa hieman ja ampuu kun se juoksee kohdille. Näin voi saada liikkuvasta autostakin tiputettua ukkoja.

Euroservulla pelatessa voi lennelläkin niinkuin haluaa eikä vaaraa ole paljoa. Kuitenkin kun menee pelaamaan jenkkiservuille, missä on enemmän pelanneita pelaajia, joutuu lentokoneellakin miettimään enemmän mitä tekee ennen kuin lähtee liikenteeseen. Siellä on aina jengiä kämppimässä koneilla ja valmiina lataamassa ohjautuvia ohjuksia. Koneita tiputtavia pesäkkeitäkin pitää varoa aika paljon.

Ja muuten, pistooli on hemmetin toimiva ratkasu usein lähitaisteluissa. Rynkyllä lähtee aina tosi pieniä palasia energiaa, mutta pistoolikin on nopea ja sillä lähtee aimo palanen energiaa kerralla.

EDIT: Varmaan missään muussa pelissä ei muuten tarvitse käyttää niin paljon tutkaa kuin tässä.

Tuntuu että teillä kaikilla on tuota pelituntemusta sen verran, että kun itse saa pelin käsiin niin tulee turpaan niin että tukka soi. Menee pian peli-ilo kun ensimmäinen kuukausi menee harjoitellessa. Beta-testit kieltoon ja heti! :D

Mutta, siis mitäs kautta te sen beta-kutsun olette saaneet ? Sähköpostiin tullut ilmoitus ? Miltä sivulta, jne ?
Tarkempaa infoa kehiin, niin saattaisi itsekkin päästä jatkossa osingoille ! :D

Ainoa mistä olen kuullut saaneen kutsuja, on PS Underground sivusto..

SCEE ilmottelee playstation.comissa nuista beta-paikoista.

Mulle tuo Warhawk ei todellakaan nappaa. Onneksi tohon osallistuminen ei ollut mulle pakollinen. Oma kutsu tuohon tuli toista kautta. Ei mulle noi online pelit niin nappaa, mulle pelit ovat kuin elokuvia. :) Ei urheilulaji.

Tiedä miten paljon voi sanallista arkkua raoittaa, mutta sanotaan nyt jotain kuitenkin kun kerran ovat muutkin rohjenneet. Warhawk on hieno peli. Jos mainitsee yhtälön Halo2+Battlefield=Warhawk, ollaan aika lähellä. Kyseessähän on pelkkä verkkopeli ja hyvä niin.

Onhan mm. NeoGAFissä - missä seikkailee pelintekijöitäkin - isot keskustelut Warhawkin betasta. Uskaltaa siis vähän jotain itse pelistä sanoa.

Pibe sanoi:
Onhan mm. NeoGAFissä - missä seikkailee pelintekijöitäkin - isot keskustelut Warhawkin betasta. Uskaltaa siis vähän jotain itse pelistä sanoa.
Jenkit nyt ovat muutenkin varsinaisia hölösuita, mutta eurooppalaisten betatestikuviossa mukana olevien odotetaan noudattavan sääntöjä, jotka löytyvät virallisilta beta-foorumeilta "Guides & FAQs" -otsikon alta nimellä " **PS3 Beta Trial Agreement**".

Todella hyvältä peliltä vaikuttaa näin ensi pelaamisella. Lentely on hauskaa kun voi väistellä ohjuksia oikealla tatilla. Viellä en kuitenkaan kunnolla osannut lentää kallistelemalla ohjainta. Muutenkin suosittelen tätä kaikille Battlefieldistä pitäville.

Millos tämä peli olis tulossa storeen vai tuleeko siitä se versio sinne kaupanhyllylle?

Traddash sanoi:
Millos tämä peli olis tulossa storeen vai tuleeko siitä se versio sinne kaupanhyllylle?
Peli on tulossa molempiin paikkoihin syksymmällä. Normaalikaupasta myytävän version mukana pitäisi olla bluetooth-kuulokemikki.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jos se bluetooth on yhtään parempi viritelmä kuin nämä mitä monilla on ollut, ostan kyllä varmaan kaupasta lipastettavan version.
Onkohan luvassa logitechin laatua?

samuel6 sanoi:
Tuntuu että teillä kaikilla on tuota pelituntemusta sen verran, että kun itse saa pelin käsiin niin tulee turpaan niin että tukka soi. Menee pian peli-ilo kun ensimmäinen kuukausi menee harjoitellessa. Beta-testit kieltoon ja heti! :D
"Äkkiä" sen koneella lentämisen oppii, et siihen kuukautta tarvitse. Ja kun se vielä on vaan pieni osa peliä..:)

Pibe sanoi:
Jos se bluetooth on yhtään parempi viritelmä kuin nämä mitä monilla on ollut, ostan kyllä varmaan kaupasta lipastettavan version.
Onkohan luvassa logitechin laatua?

Samaisesta syystä hankin tuon levyllä tulevan version, että saan toisen Bluetoothin. ei tuo Sonyn laite ihan susi ole mutta olettaisin että myös lataus toimisi PS3n kautta, se helpottaisi mikin hyytyessä.

Toivottavasti se hinta niiden kuulokkeiden kanssa ei olisi liian korkea. Socomi mukana tulleet kuulokkeet meni taas rikki ja pitäis taas korjata ne.
Paljonko te pystytte paljastaa WH. Esim. pystytekö sanoo että onko lentäminen pelkää ohjus hippaa vai vedetäänkö raketeilla? Ja millaisia maakulkuneuvoja on pelissä?

Traddash sanoi:
Toivottavasti se hinta niiden kuulokkeiden kanssa ei olisi liian korkea. Socomi mukana tulleet kuulokkeet meni taas rikki ja pitäis taas korjata ne.
Paljonko te pystytte paljastaa WH. Esim. pystytekö sanoo että onko lentäminen pelkää ohjus hippaa vai vedetäänkö raketeilla? Ja millaisia maakulkuneuvoja on pelissä?
No...
Oliver sanoi:
Jenkit nyt ovat muutenkin varsinaisia hölösuita, mutta eurooppalaisten betatestikuviossa mukana olevien odotetaan noudattavan sääntöjä, jotka löytyvät virallisilta beta-foorumeilta "Guides & FAQs" -otsikon alta nimellä " **PS3 Beta Trial Agreement**".
Joten eipä viitsi hölötellä enempää, vaikka eurooppalaiset on muissa mestoissa enemmänkin höpötellyt tuosta. NeoGAFissa on juttua siitä vaikka kuinka, jos haluaa lueskella.

No kyllähän sen aika selvästi näkee videoista, joita on tullut jo aika paljon esille :rolleyes:

Traddash sanoi:
Toivottavasti se hinta niiden kuulokkeiden kanssa ei olisi liian korkea.
Huhuttu hinta Ameriikoissa kaupoissa myytävällä Warhawk + headset pakkaukselle on 40 dollaria, eli ei paha jos on totta. Sen saa sitten Storesta varmaan jollain (+/-)20 dollarilla

Ai kuulokkeiden kanssa 40 dollaria?? En usko. Ja Suomessa hinta tulee oleen kuulokkeiden kanssa n. 70-80 , kun kyseessä on vielä usb mikki... Näinpä luulen :(

Ylös Bottom