Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Feldir sanoi:
Ensi viikolla kun ostan PS3n niin pitää kyllä mahd. nopeasti hommata Warhawk PSNstä että pääsen teidän kanssa sotimaan.
Pitäisi vaan sitten frendi-listalle saada täytettä :)

Ja liten bit off-topic sano ruottalainen;
mutta mites kun tossa Nisun videolla statsit yms. tekstit on suomeksi, niin jos valitsen PS3n kieleksi Suomen niin muuttuuko jokainen PS3 peli sitten suomenkieliseksi? Vai pelin valikoista valitaan kieleksi Suomi? Meinaan että aika hienoa jos tekijät ovat vääntäneet pelin suomeksikin :p

warhawk:ssa tuo taitaa mennä koneen kielen mukaan mutta esim motorstormissa valitaan kieli alussa.
 
Vastaus: Warhawk

Feldir sanoi:
Ja liten bit off-topic sano ruottalainen;
mutta mites kun tossa Nisun videolla statsit yms. tekstit on suomeksi, niin jos valitsen PS3n kieleksi Suomen niin muuttuuko jokainen PS3 peli sitten suomenkieliseksi? Vai pelin valikoista valitaan kieleksi Suomi? Meinaan että aika hienoa jos tekijät ovat vääntäneet pelin suomeksikin :p
Ainakin Storesta imuroitu peli asentuu automaattisesti suomenkieliseksi. Itse en tästä pidä, koska haluaisin edes optiona myös englanninkieliset tekstit. Blu-ray-versiosta ei ole tietoa.
 
Vastaus: Warhawk

Underi sanoi:
Mullakin oli statsit ja kaikki kustomoinnit kadonnut tänään... Alkaa tuntuta turhalta pelata noita ranked pelejä ennen kun nuo rankit rupee OIKEESTI toimimaan kunnolla:rolleyes:


minulla katosi kailkki tiedot pelistä tänään ei mitään ole enää toivottavasti saa ne takaisin ja pian
 
Vastaus: Warhawk

Psyko sanoi:
Ainakin Storesta imuroitu peli asentuu automaattisesti suomenkieliseksi. Itse en tästä pidä, koska haluaisin edes optiona myös englanninkieliset tekstit. Blu-ray-versiosta ei ole tietoa.

Blue-ray versio vaatii 850Mb kovalevytilaa, joten se näköjään "lataa" itsensä levyltä koneelle :)
Eli toiminee suomenkielellä, jos ostaa euroopan version.
Tuli eilen postilla jenkeistä tuo sotahaukan BR, mutta koska olen määrittänyt PS3:sen kieleksi englannin en voi varmuudella sanoa onko tuossa suomenkieltä mukana :confused:

EDIT:
Testasin vaihtaa kielen suomeksi, mutta peli pysyi englannin kielisenä. Joten US versio ei sisällä suomenkieltä, mikä sinänsä oli odotettavissakin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

Psyko sanoi:
Ainakin Storesta imuroitu peli asentuu automaattisesti suomenkieliseksi. Itse en tästä pidä, koska haluaisin edes optiona myös englanninkieliset tekstit. Blu-ray-versiosta ei ole tietoa.

Tuota tuota. Mulla Warhawk on kyllä englanninkielinen :). Tosin voi johtua siitä että taisin aikoinaan laittaa englannin pääkieleksi. Tykkään kyllä että on englanniksi eikä suomeksi, tietty optio vaihtaa kieltä ois bonusta.

Edit: Heh, ollos hyvä vaan Psyko.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

ShotcowS sanoi:
Tiedoksi vaan... et ole saamassa takaisin statseja.

Itse kyllä menetin rankkitiedot, ja eilen illalla ne olivat tulleet takaisin. Tänään taas menetin ne uudestaan.
Enpä jaksa pelailla ennenkun saavat selvyyden tuohon.
 
Vastaus: Warhawk

Rixa sanoi:
Tuota tuota. Mulla Warhawk on kyllä englanninkielinen :). Tosin voi johtua siitä että taisin aikoinaan laittaa englannin pääkieleksi. Tykkään kyllä että on englanniksi eikä suomeksi, tietty optio vaihtaa kieltä ois bonusta.
Kappas vaan, hyvä kun kerroit. Kokeilin vaihtaa koneen kieleksi englannin ja niinpä muuttui Warhawk englanninkieliseksi samoin tein. Pelin kieli on siis tavallaan kuitenkin optiona, se vain vaihdetaan konsolin asetuksista :) Nyt kyllä täytyy siteerata legendaarista Alucardia: "Kyllä Sony osaa" :D
 
Vastaus: Warhawk

Uusii skinej ja kaikkee .. mitä kivaa pelailussa on jos ei jää mitään muistiin? :)
 
Vastaus: Warhawk

Olishan niitä mukava kumminkin katsella statseja mutta kun eivät pidä paikkaansa lainkaan, puolet peli saavutuksista jää kirjautumatta... Prkle!
 
Vastaus: Warhawk

Linkitys sanoi:
Itse kyllä menetin rankkitiedot, ja eilen illalla ne olivat tulleet takaisin. Tänään taas menetin ne uudestaan.
Enpä jaksa pelailla ennenkun saavat selvyyden tuohon.
Vaikuttais vähän siltä että peli ei aina saa yhteyttä jonnekin sinne mihin tiedot pelatuista peleistä on tallennettu. Silloin kun yhteys saa niin statsit on pari päivää myöhässä :D Itse peli toimii hyvin, kaikessa muussa on vähän klikkiä vielä.

Niin ja en ole saanut toimimaan Jabran bt-135 kuuloketta, saa suositella jotain huokeaa nokian mallia mikä varmasti toimii. että voin pwonwnata noobseja kun headshottaan niitä tappomatsissa (multiplayer slangi vielä hiukan hakusessa) :p
 
Vastaus: Warhawk

loomis sanoi:
Niin ja en ole saanut toimimaan Jabran bt-135 kuuloketta, saa suositella jotain huokeaa nokian mallia mikä varmasti toimii. että voin pwonwnata noobseja

Hae Jabra bt-125 Clas Ohlssonilta, se siis tulee myös BD version mukana. Maksaa vajaat 30 euroa.
 
Vastaus: Warhawk

ne tiedot tuli takaisin minulle mutta ei edelleenkään ole päivittänyt tietoja viimeksi 9/09 se jälkeen ei ole tullut mitään tietoja profiliin aika jännä juttu:mad:
 
Vastaus: Warhawk

Warhawk-kehittäjät kertovat taas hieman tilanteesta Playstation-foorumilla. Ensin hyvät uutiset: kenenkään statsit eivät ole oikeasti resetoituneet, vaan kyseessä on ollut tilanne, jossa kantapalvelimeen ei ole saatu yhteyttä. Huono uutinen: kaikkien kohdalla statsit eivät edelleenkään päivity oikein, eikä Game Full -ongelman syystä ole vielä tietoa. Tilannetta selvitellään par'aikaa ja kunhan vika löytyy, siitä varmasti tiedotetaan saman tien.
 
Vastaus: Warhawk

hartzu sanoi:
Hae Jabra bt-125 Clas Ohlssonilta, se siis tulee myös BD version mukana. Maksaa vajaat 30 euroa.
Mulla on toi BT 135 ollu pidemmän aikaa käytössä ja hyvin on wörkkiny...
 
Ylös Bottom