Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Jotain statseja ainakin tallentui tänään minullekin.

Siellä "haukka=" servulla tuli riehuttua tunti äsken kimpassa Gigantin kanssa, oliko kyseinen Kfin? :) Hubaa oli, tosin Warhawk dogfightit puuduttavat...

Headsetit oli käytössä, mutta höpöteltiin Gigantin kanssa ihan kahdestaan :cool:

EDIT: aijjoo ja joiniminen servulle tuntui tuskattomammalta.
 
Vastaus: Warhawk

Taajuus sanoi:
Jotain statseja ainakin tallentui tänään minullekin.

Siellä "haukka=" servulla tuli riehuttua tunti äsken kimpassa Gigantin kanssa, oliko kyseinen Kfin? :) Hubaa oli, tosin Warhawk dogfightit puuduttavat...

Headsetit oli käytössä, mutta höpöteltiin Gigantin kanssa ihan kahdestaan :cool:

EDIT: aijjoo ja joiniminen servulle tuntui tuskattomammalta.

miten toi arvon nousu tapahtuu elein minulle ehdotettiin 2 kertaa ylennystä mutta ne ei tallentunyt tällä hetkellä olen siipimies mitä pitää tehdä että nousee seuraavalle tasolle muuta kuin tapaa paljon ??:D
 
Vastaus: Warhawk

Mahtava peli! Mut ja veljeni voi löytää Warhawkista "hakkija" nickillä.

USB - kuulokemikrofoni löytyy, mutta en ole sitä vielä käyttänyt Warhawkissa.

Mulla ei muuten löydy toi KonsoliFIN servu. Miksköhän?

Ja BTW, miks multa lähti ylennykset, palkinnot, kustomoinnit ja kaikki tiedot yhtenä päivänä?
 
Vastaus: Warhawk

Eddy93 sanoi:
Mulla ei muuten löydy toi KonsoliFIN servu. Miksköhän?

Ja BTW, miks multa lähti ylennykset, palkinnot, kustomoinnit ja kaikki tiedot yhtenä päivänä?

KonsoliFIN -servu löytyy vaihtelevasti, silloin kun joku (esim. Oliver) sen perustaa. Yleensä ilmoitus siitä tulee tuonne omaan viestiketjuunsa.

Warhawkissa on ollut alusta lähtien ongelmia tilatostojen kanssa. Rankki on seilannut edestakaisin ja natsat (arvomerkit) on menetetty moneen otteeseen, tullen sitten myöhemmin takaisin. Pelintekijät yrittävät kovasti tätä puolta saada kuntoon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

En oo ennen lataillu mitään maksullista storesta ni kysyisinki, että kuinka monta kertaa ostoksen voi ladata uudelleen jos sen vaikka välillä poistaa... :o -noob-
 
Vastaus: Warhawk

Espi10 sanoi:
En oo ennen lataillu mitään maksullista storesta ni kysyisinki, että kuinka monta kertaa ostoksen voi ladata uudelleen jos sen vaikka välillä poistaa... :o -noob-
Tais olla 5 kertaa
 
Vastaus: Warhawk

Tilastot eivät ole kertaakaan nollautuneet mulla. Pelejä on tietty jäänyt rutkasti tallentumatta. Lisäksi edelleen vaivaa ongelma, jonka takia Sonyn servereille logatessa tulee monesti ilmoitus "Liittyminen epäonnistui". Lisäksi peli jäätyy luvattoman usein "Peli ohi" -ruutuun juurikin SCEE:n ja SCEA:n servuilla.

Joillain muillakin on ollut samaa probleemaa jenkkifoorumeilla. Itse olen tullut siihen tulokseen, että syyllinen on nettiyhteyteni, joka on HomePNA-pohjainen. NAT-tyyppiä ei nimittäin saa muutettua vaikka laittaisi PS3:n suoraan ethernet-konvertteriin, vaan se on aina 3. Ikinä ei ole kyllä muiden pelien kanssa ollut ongelmia, ja headsettikin toimii moitteetta. Ilmeisesti Warhawk ei silti ainakaan tällä hetkellä tykkää meikän yhteydestä.
 
Vastaus: Warhawk

Sain aika rutkasti ylennyksiä tyhjästä, oon joku Sergeant Major tms tällä hetkellä. :)

Ei haittaisi vaikka tuo ei katoaisikaan. Siistejä skinejä tuli. :cool:
 
Vastaus: Warhawk

Muntu sanoi:
Tais olla 5 kertaa
Väärin. Yleensä PS Store pelit voi ladata viidelle eri PS3:lle, mutta pelin itsessään voi poistaa ja ladata uudestaan yhdellä koneella niin monta kertaa kuin haluaa.
 
Vastaus: Warhawk

FamaZ sanoi:
Väärin. Yleensä PS Store pelit voi ladata viidelle eri PS3:lle, mutta pelin itsessään voi poistaa ja ladata uudestaan yhdellä koneella niin monta kertaa kuin haluaa.
...
...
...
Selvä
 
Vastaus: Warhawk

Mä ostin sitten ton war hawkin tänään mutta en oo päässy mihinkään SCEE:n tai mihinkään muuhunkaan ranked servuun. Aina vaan ilmoittaa että serveri on täynnä. Nat tyyppikin on 2 tai 1. Mikä avuksi?:( :confused:
 
Vastaus: Warhawk

Espi10 sanoi:
Mä ostin sitten ton war hawkin tänään mutta en oo päässy mihinkään SCEE:n tai mihinkään muuhunkaan ranked servuun. Aina vaan ilmoittaa että serveri on täynnä. Nat tyyppikin on 2 tai 1. Mikä avuksi?:( :confused:

Kyl pääset ku tarpeeks yrität.
 
Vastaus: Warhawk

onkos tohon servu ongelmaan tulossa korjausta...rasittavaa aina hinkkaa 10minuuttiieri servui kunnes pääsee pelaa
 
Vastaus: Warhawk

sneik sanoi:
onkos tohon servu ongelmaan tulossa korjausta...rasittavaa aina hinkkaa 10minuuttiieri servui kunnes pääsee pelaa
Jep. Into oikeen lopahtanut peliin sen takia, koska jos yrittää päästä pelaamaan, pitää hinkata 30 min online lobbyssa että pääsis edes johonkin peliin mukaan....
 
Vastaus: Warhawk

Muntu sanoi:
Jep. Into oikeen lopahtanut peliin sen takia, koska jos yrittää päästä pelaamaan, pitää hinkata 30 min online lobbyssa että pääsis edes johonkin peliin mukaan....
Kumma juttu kun noihin SCEA:n servuihin pääsee ekalla melkein aina...
 
Vastaus: Warhawk

Huoh, näyttää siltä että laatikko versio on taas myhästyny. 26 päivä nyt tulossa. Samalla viikolla tulee fifa 08, nhl 08 ja ipod touch. No ei oo fygest kii...
 
Ylös Bottom