Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Kettu kun koukkuunnuin taas tuohon lipunryöstöön. Äsken vedin sellaset 3 tuntia putkeen, ja kyllähän siinä taisin muutaman kerran olla servun paras. Ainakin eniten tappoja sain pari kertaa. On tuo lipunryöstö kyllä paaaaaljon koukuttavampaa kuin tdm tai muut yhteensä. Vaikkakin siinä aika paljon baserapingia harrastettaan.
Jippijaijei, huomenna (no, tänään :D) 7 herätys...
 
Vastaus: Warhawk

Pientä edistymistä on tapahtunut, kun ensin tuli niin pahasti turpaan noissa matseissa. Nyt siellä kympin joukossa kierroksissa. Vänskän kannukset tuli viikko sitten :D

edit. täytyy kompata tuossa lipun ryöstössä. On muutaman kerran meinannut tulla olluet nenästä, kun on kämppinyt sillalla miinojen kanssa. Siinähän ajat jeepillä, kun silta on täynnä limppua.
 
Vastaus: Warhawk

Jostain kumman syystä Zones on minun ykköseni, lipunryöstö vasta toiseksi mieluisin pelimuoto. Vaikka lipunryöstössä tulee paljon hektisempiä tilanteita vastaan, etenkin jos satut onnettomana sen lipun nappaamaan matkaasi...
 
Vastaus: Warhawk

Kuten jo mainitsinkin, tankki on vtun hyvä vehje. Yhen 25 min raundin pelasin, ja lopussa oli sellaset arviol 57 tappoo tankilla :D
Pakko kehasta vähän, ku meni niin hyvin mun mittakaavalla :D
 
Vastaus: Warhawk

Mahtavaa mättöä jälleen SCEEn serverillä. Samalla serverillä parin muun suomalaisen kanssa ownattiin kohtalaisen kympillä muita onnettomia räpeltäjiä. Pziuz ja Eliminaattori siis sattuivat samaan porukkaan osumaan. Taas muutama ykkössija (joukkuepisteet FTW! ;) ) ja kohta saa odotella seuraavaa arvonimeä.. :cool:
 
Vastaus: Warhawk

Crono sanoi:
Mahtavaa mättöä jälleen SCEEn serverillä. Samalla serverillä parin muun suomalaisen kanssa ownattiin kohtalaisen kympillä muita onnettomia räpeltäjiä. Pziuz ja Eliminaattori siis sattuivat samaan porukkaan osumaan. Taas muutama ykkössija (joukkuepisteet FTW! ;) ) ja kohta saa odotella seuraavaa arvonimeä.. :cool:
Jees! Pakko oli tulla sun kanssa samalle servulle, kerran siellä näytti suomalaista verta olevan, just Ellun kanssa lopeteltiin. Hiton hyvä peli kyllä tämä, onnistuu koukuttamaan, vaikka betaakin tuli tahkottua aika tavalla.
 
Vastaus: Warhawk

Johan oli taas ilotulitusta Pziuksen kanssa yöaikaan. Vaan täytyypä todeta Karman sanoja lainaten: On ne ihmiset tyhmiä. Rynnäkkö vihun baseen, kiipeän torniin ja taas isketään porukkaa puukolla matalaksi, kun kiipeävät ylös tikkaita. Huvittavinta on, etteivät tajua ampua sen tornin ikkunoista singolla tai Warhawkin kookoolla - ryskyttävät vain ohjuspatterilla tai ilmatorjunnalla.

Rankki noussut näköjään peräti viisi pykälää tämän yön aina, taisi olla jo monta etukäteen ansaittua ja odotti vain Ylivääpelin natsoihin oikeuttavaa ansiomerkkiä. Nyt komentajana.

Lankaohjus on muuten kiva vehje:) Tänään tuli etsittyä sen kaikki sijaintipaikat.
 
Vastaus: Warhawk

Warhawkista tulossa pelikauppaan myyntiversio, josta puuttuu headset. Mukana vain peli blu-ray -levyllä. Amerikoissa ovat hinnaksi maininneet 40 $. (lähde)

Sopii hyvin niille, jotka haluavat pelille jälleenmyyntimarkkinat tai eivät muista syistä halua sitouttaa profiiliaan ostettuun tuotteeseen.
 
Vastaus: Warhawk

Ihmettelin kun kattelin frendien rankkeja kuin mun on niin paska, kavereilla on tapot suurinpiirtein yksi yhteen joillakin parempia, mietin kuin mulla on kuolemia puolet enemmän kun tappoja, vika löyty kun muistelin että olen antanu esikouluikäsen pojankossin pelailla sitä noin kymmenen tuntia..poika osaa nääs hyppiä veteen ja tehdä itsareita, kerran näkyi jopa ammuskelevan omiakin siihen malliin että nakkasivat servulta. nyt poika ei pelaa enää warhawkia verkossa nääs..arvatkaas onko huutoo...hehe :)
 
Vastaus: Warhawk

mahtava peli täytyy myöntää... ei auta muu kun sanoa että toimii... pikku hiljaa rupean hallitsemaan ohjaimet myös
 
Vastaus: Warhawk

Tuskin olen ainut, mutta minut Warhawk päätti ylentää kerta heitolla Commanderiksi vaikka rankkiserverillä on aika vähän pelejä takana(reilu 3h) eikä pisteitä ole kertynyt kuin vajaa 400. Saihan sillä ulkonäköön kustomointeja sekä ukolle että aluksille, mutta tympäsee kun samalla puolet SCEE servuista meni mun ulottumattomiin, kun olen muka liian kova pelimies, vaikka todellisuus on jotain ihan muuta, eh:(

Eikä tuo server is full ongelma ainakaan minulla ole kovin häävissä kuosissa vieläkään, eilenkin paukutin 10min SCEE servereille ennenku päästi sisään, vaikka yleensä lista näytti serverille tilaa tyyliin 18/32, eli ei likimainkaan täynnä.

Kaikesta tästä huolimatta tuo on kyllä hemmetin viihdyttävä peli. Aina tulee otettua vielä yks mappi, vaikka jo monta kertaa vannoi itselleen(tai yleensä vaimolle) että tämä on sitte viimenen :)
 
Vastaus: Warhawk

"authentication server not responding" Taitaa olla kaatunu?

edit: no nytpä ne sai sen ylös vissiin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

onko ny olemassa ollenkaa mitaa aktiivista klaanii johon vois liittyy? jos statsit vaikuttaa mitenkää siihe et pääseekö ni mul ne on 1200 tappoo ja 290 kuolemaa.
 
Vastaus: Warhawk

Venom aka Devil sanoi:
onko ny olemassa ollenkaa mitaa aktiivista klaanii johon vois liittyy? jos statsit vaikuttaa mitenkää siihe et pääseekö ni mul ne on 1200 tappoo ja 290 kuolemaa.
Köh*Itsekehua köh*. Juu, että itsekkin voisin liittyä johonkin klaaniin vaikka en pysty leveilee tommosilla statseilla, pelaan pelejä mielummin jossakin illalla mutta en 10 eteenpäin. Millos Oliver tekee servun? Suomalaisten vähyys näkyy edelleen.
 
Vastaus: Warhawk

minä tein itseasiassa klaanin ihan tälläsessa hauskuus mielessä että jos haluaa liittyä ni privaa vaa
 
Vastaus: Warhawk

Venom aka Devil sanoi:
onko ny olemassa ollenkaa mitaa aktiivista klaanii johon vois liittyy? jos statsit vaikuttaa mitenkää siihe et pääseekö ni mul ne on 1200 tappoo ja 290 kuolemaa.
Ehkäpä ihan hyvä pelaaja kyseessä, mutta enpä tiedä pitääkö suomalaiset jantterista joka itkee joka kerta kun kuolee ja lähtee pelistä pois jos menee yhtään huonosti. Näin ainakin Rainbowssa.
 
Vastaus: Warhawk

Servut toimii 100% ja tilaa löytyy. Kannattaa muistaa, että servun pelaajamäärä päivittyy vasta mapin loputtua.

Loistava peli!!
 
Vastaus: Warhawk

Traddash sanoi:
Millos Oliver tekee servun? Suomalaisten vähyys näkyy edelleen.
Nyt on unranked Haukka=? -hengailuservupystyssä (16 pelaajaa, kierrossa 10 karttaa eri moodeissa). Salasana on siis lintu.
 
Vastaus: Warhawk

Pibe sanoi:
Ehkäpä ihan hyvä pelaaja kyseessä, mutta enpä tiedä pitääkö suomalaiset jantterista joka itkee joka kerta kun kuolee ja lähtee pelistä pois jos menee yhtään huonosti. Näin ainakin Rainbowssa.
mikä sul ny on hätänä :/ en ees muista et oisin nahny suo missää servus ikinä. taitaa vaa kaduttaa ku et sillo ottanu klaanii ku kysyin sult :)
 
Vastaus: Warhawk

Oliver sanoi:
Nyt on unranked Haukka=? -hengailuservupystyssä (16 pelaajaa, kierrossa 10 karttaa eri moodeissa). Salasana on siis lintu.

Oli eilen ihan kivat matsit, kiitos servusta! :)

Aiheesta kolmanteen. Warhawkista ilmestymässä ensi viikolla virallinen soundtrack-äänite Applen iTunes-musiikkikauppaan. Musat on sen verta mahtipontiset ja upeat, että menee hankintaan.

Lähde: http://www.ps3fanboy.com/2007/10/05/warhawk-soundtrack-available-on-itunes-next-week/

Lair won't be the only PS3 game soundtrack on iTunes. Next week, the soundtrack to Warhawk joins the growing list of downloadable game scores on Apple's music service.

Christopher Lennertz and Timothy Wynn both worked on the soundtrack, which was performed by the Slovak Radio Symphony Orchestra. The duo ended up recording over 100 minutes of music over the course of a 6-day period.

EDIT: Hyvin kirjoitettu juttu musiikin säveltäneestä Christopher Lennertzistä ja keinoista saada inspiksiä työn alkuvaiheessa: http://www.1up.com/do/feature?cId=3163391
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom