Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Taajuus sanoi:
Kiusallinen ongelma konkretisoitunut - pisteeni ovat suht vaatimattomat, mutta statsien sekoilujen ansiosta rankkini commander.

Nyt kun official servuille on lyöty statsirajat, on A) minulle pelattavien servujen määrä vähentynyt huomattavasti ja B) joudun pelaamaan selkeästi omaa tasoani kovemmassa seurassa. Ja "oman tasoisilleni" official servuille ei pääse.

Ei kivaa. Statsien resetointi ei lie mahdollista, tai edes tunnuksensa tuhoaminen ja uudelleen luonti?
Täältä löytyy myös n. 550 pisteen commander. Taitaa olla yleinen ongelma.
 
Vastaus: Warhawk

Huh, onneks ittellä on jumittunu johonki kolmanneks huonoimpaan ränkkiin. Eli pääsen kaikkiin peleihin. Joskin kattoo sitten rupeeko ränkki nousemaan ku pisteet nousee sen tämänhetkisen rankin yläpuolelle. Puuttuu muistaakseni vajaa tuhat pistettä
 
Vastaus: Warhawk

Taajuus sanoi:
Kiusallinen ongelma konkretisoitunut - pisteeni ovat suht vaatimattomat, mutta statsien sekoilujen ansiosta rankkini commander.

Nyt kun official servuille on lyöty statsirajat, on A) minulle pelattavien servujen määrä vähentynyt huomattavasti ja B) joudun pelaamaan selkeästi omaa tasoani kovemmassa seurassa. Ja "oman tasoisilleni" official servuille ei pääse.

Ei kivaa. Statsien resetointi ei lie mahdollista, tai edes tunnuksensa tuhoaminen ja uudelleen luonti?

Rankki taitaa tippua sille oikealla tasolle itsestään, tai niin ainakin minulla kävi... Nyt olen sitten varmaan joku huonoin kun niitä ranked pelejä olen pelannut ainakin 0.5h :D Toivotaan että sinunkin rankkisi tippuu sille tasolle jolla tällä hetkellä oikeasti olet. Tosin minulla on kaksi kaveria joista molemmat ovat Commandereita, joista molemmat taisivat kuulua kolmanteen huonoimpaan rankkiin, eikä kumpikaan ole vielä sille tipahtanut... Ehkä olin vain (epä)onnekas?
 
Vastaus: Warhawk

Eilen tuli ostettua Warhawk ja ei voi muuta sanoo että ompa aika yyber peli. Aikasemmin on tullu Battlefieldejä pelattua PC niin on tää kyllä yhtä hyvä. Muutamisen kertaa alussa lentelin ite warhawkeilla ja aina about minsan lentelyn jälkeen tuli kuolema niin rupesin pelkästään tiputtamaan niitä alas ilmatorjuntatykeillä =P. Mukavasti tässä sairaslomalla aikaa pieksää peliä crazynä...
 
Vastaus: Warhawk

Eliminaattori sanoi:
Lisätäänpä vähän juttua siihen ilmataistelussa pärjäämiseen. Aina kun tulee lukitus, niin näet niistä punaisista neliöistä ohjusten lukumäärän, jotka ovat jo lähellä iskeytyä koneeseesi. Pari silmukkaa ja syöksy ylös tai alas turbon avulla ja huomaat "neliöiden" katoavan, eli ne harhautuvat suunnasta. Pakeneminen ei auta, ne pysyvät perässä jos et vaihda suuntaa nopeasti. Kuulet "kilinää" aina kun saat ohjuksen harhautumaan suunnasta.

Mutta huomatkaa: Kun tutkassa vilkkuu kaksi punaista neliötä ja väistöliikkeet eivät saa niitä pois, niin suurella todennäköisyydellä perässäsi on maassa olevan ohjustornin ampuma lämpöhakuinen ohjus - silloin on syytä heittää vastatoimet, ellet sitten saa kyseistä ohjusta törmäämään johonkin.

Lagia ei ole tosiaan näkynyt, mutta joskus ihmetyttää miten viholliset saavat lukittua ohjuksen koneeseen vaikka häivesuoja on päällä? Vai olisiko tuo viiveellä tapahtuvaa lukittautumista, eli ohjus olisikin laukaistu ennen stealthin kytkemistä.


Klitsaamisesta puheen ollen - muutamat tyypit ovat jotenkin keksineet, että lipun voi laittaa paikkaan josta sitä ei saa pois - eilen tuli pelattua 12 vs 12-pelissä aavikkomappia ja joku haki vihollisen lipun ja teki sitten itsemurhan omaan baseen ja lippu jäi leijumaan erään talon kattoon ja sitä ei voinut enää pelastaa sieltä. Tavallaan tuo oli hauskaakin, lipunryöstö muuttui joukkuetappomatsiksi ja ikinä ei ole ollut niin paljon tappoja yhden rundin aikana (34):)
tuollainen häive suojassa oleva kone näkyy kuitenkin hieman jos osaa katsoa
 
Vastaus: Warhawk

Iikeli sanoi:
tuollainen häivesuojassa oleva kone näkyy kuitenkin hieman jos osaa katsoa

Tiedän, mutta käsittääkseni lukitusta siihen ei saa laitettua.

Muutamat lentäjät osaavat tosin olla kuin takiaisia halutessaan, heitä on melkein mahdoton karistaa, vaikka tekisi mitä...kerran yksi pilotti roikkui perässä, keräsin koko ajan lisää "korjausmerkkejä" matkalla, laitoin miinaa, käytin häivesuojaa, lentelin turbolla talojen seassa, sillan alitse... ja silti vain roikkui perässä - ja lopuksi oma iitee napautti minut alas, kun yritin saada siltä apuja.
 
Vastaus: Warhawk

Eliminaattori sanoi:
Tiedän, mutta käsittääkseni lukitusta siihen ei saa laitettua.

Jos vihu ehtii laittaa lukituksen suhun ennen kuin laitat häivesuojan päälle, niin lukitus pysyy päällä ja pystyy ampua ne ohjukset
 
Vastaus: Warhawk

ZekeDope sanoi:
Jos vihu ehtii laittaa lukituksen suhun ennen kuin laitat häivesuojan päälle, niin lukitus pysyy päällä ja pystyy ampua ne ohjukset

Tattista, eli jos lukittautuminen on jo alkanut ennen suojan kytkemistä, niin lähtevät matkaan. Antakaapa kokeneet lentäjät hyvä vinkki miten väistää lentämällä maassa olevan ohjustornin ammus? Siis ilman mitään esteitä, ilmassa pujottelemalla ja ilman häirintäsilppua.
 
Vastaus: Warhawk

Eliminaattori sanoi:
Tattista, eli jos lukittautuminen on jo alkanut ennen suojan kytkemistä, niin lähtevät matkaan. Antakaapa kokeneet lentäjät hyvä vinkki miten väistää lentämällä maassa olevan ohjustornin ammus? Siis ilman mitään esteitä, ilmassa pujottelemalla ja ilman häirintäsilppua.

Vaikka suhkot hyvä lentäjä olen niin aika mahdotonta tuota on väistää ainakin jos on läheltä ammuttu.
 
Vastaus: Warhawk

Eliminaattori sanoi:
Antakaapa kokeneet lentäjät hyvä vinkki miten väistää lentämällä maassa olevan ohjustornin ammus? Siis ilman mitään esteitä, ilmassa pujottelemalla ja ilman häirintäsilppua.

Ei oikeastaan mitenkään. Järkevältä etäisyydeltä laukaistu launcherin ohjus(pari) kyllä tekee tuhonsa varmasti, ellei tule esteitä tai chaffia ja hyviä väistöliikkeitä vastaan.

Itse suosin noilla launchereilla räiskimistä ja kyllä se melko tuhoisa laite on. Hyvin, hyvin harvoin tulee harhalaukauksia, lähes aina laaki ja vainaa. Launcherin ohjuspari myös ainakin silmämääräisesti vaikuttaisi kiihdyttävän vauhtiaan kun tavoittaa koneen, eli viime hetken väistöliikkeetkin ovat hankalia.
 
Vastaus: Warhawk

Mulla on kahdesti lagannu. molemmissa oon hypänny tikkaisiin niin on jumittunu koko PS3... Siis sillee et ei toimi ps-nappulakaan. piti sammuttaa koko ps3.
 
Vastaus: Warhawk

Taajuus sanoi:
Ei oikeastaan mitenkään. Järkevältä etäisyydeltä laukaistu launcherin ohjus(pari) kyllä tekee tuhonsa varmasti, ellei tule esteitä tai chaffia ja hyviä väistöliikkeitä vastaan.

Itse suosin noilla launchereilla räiskimistä ja kyllä se melko tuhoisa laite on. Hyvin, hyvin harvoin tulee harhalaukauksia, lähes aina laaki ja vainaa. Launcherin ohjuspari myös ainakin silmämääräisesti vaikuttaisi kiihdyttävän vauhtiaan kun tavoittaa koneen, eli viime hetken väistöliikkeetkin ovat hankalia.
Kyllähän tuo aina korpeaa, kun kuoltuaan huomaa, että mistä ne ohjukset ovat taas kerran lähteneet:p Kostotoimenpiteet parilla singon kudilla tai tankilla ovat sitten kyllä mieltä ylentäviä:D
 
Vastaus: Warhawk

Full Hunter sanoi:
Mulla on kahdesti lagannu. molemmissa oon hypänny tikkaisiin niin on jumittunu koko PS3... Siis sillee et ei toimi ps-nappulakaan. piti sammuttaa koko ps3.
Kerran on Warhawk jumittanut koneen samallatavalla. Ohjain ei reagoinut, ja piti sitten sammuttaa virtanapista. Jumitus ei tullut pelin aikana vaan kostumointi-ikkunaa ladattaessa.
 
Vastaus: Warhawk

Käykö tuo mukana tullut BT-kuuloke molempiin korviin?

Hieman pyörittelin tuota kädessäni.. Eikä oikein istunut..
 
Vastaus: Warhawk

Mika73 sanoi:
Käykö tuo mukana tullut BT-kuuloke molempiin korviin?

Hieman pyörittelin tuota kädessäni.. Eikä oikein istunut..
käännä korvalle tulevaa sankaa ja taivuta muotoon niin istuu, mutta muista varovaiset otteet, kun ei tuo ainakaan omissa näpeissä kovin kovaa käsittelyä vaikuttais kestävän :o
 
Vastaus: Warhawk

Vinnie sanoi:
käännä korvalle tulevaa sankaa ja taivuta muotoon niin istuu, mutta muista varovaiset otteet, kun ei tuo ainakaan omissa näpeissä kovin kovaa käsittelyä vaikuttais kestävän :o

Katos vain.. Sangan sai vedettyä irti ja käännettyä toisin päin. Nyt istuu vasempaankin.

Mitkähän pelit tuota tukevat..
 
Vastaus: Warhawk

Mika73 sanoi:
Harmi ettei sitä ole merkitty kuvakkeella pelejen takakanteen.
Vidalis, niinpä onkin!
Olisikohan jollakin tarjota listaa (sieltä jostakin...), mistä löytyisi puhetuelliset pelit?
Tuo tieto olisi kyllä nykyään hyvä löytyä ihan pelin kannestakin.
 
Vastaus: Warhawk

Onhan puhemahdollisuus ihan jees mutta ei s**tana sentään... Eikö tuota mikkihäspäkkää oikeesti saa kytkettyä pois kun viime pelaus session jälkeen meinasi koko warhawkin peluu loppua siihen kun oli jotai saakelin 12v pentuja kokoajan äänessä... Oli pakko vaihtaa servua ja ylläri sama tilanne seuraavalla serverillä.

Kaverin kanssa todettiin että ei siellä strategisesti pysty keskustella niin tuli siinä sitten pistettyä vaan ventti päälle ja sitäkautta sitten toimikin jo huomattavasti paremmin.

Mahdollisuus hiljentää tietyt pelaajat listasta olisi enemmän kuin tervettullutta.
 
Ylös Bottom