Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Jiikax sanoi:
Siis nyt en oikein hoksannut että mitä ajoit takaa. Omistan tuon pelin, joku on voinut huomata sen vaikkapa allekirjoituksesta. Joten selvennystä, kiitos.

mut mitä sä ajoit takaa? :)

meinaan ei nyt ihan heti tuu mieleen pelejä jonka 'serverit olis sammutettu' ilman jotain korvaavaa juttua?
 
Vastaus: Warhawk

Aika kehno video DropShipillä säheltämisestä: http://www.gamersyde.com/stream_5556_en.html

Kuljettaja voi näköjään ampua lentämisen yhteydessä, mutta varsinaisiin ohjuspattereihin pääsee ilmassa ilmeisesti käsiksi vain matkustajat. Tähän rinnalle vielä siipimiehet suojaamaan ja omistelu voi taas alkaa :D
 
Vastaus: Warhawk

Nisupulla sanoi:
Kuljettaja voi näköjään ampua lentämisen yhteydessä, mutta varsinaisiin ohjuspattereihin pääsee ilmassa ilmeisesti käsiksi vain matkustajat. Tähän rinnalle vielä siipimiehet suojaamaan ja omistelu voi taas alkaa :D

SixthAxis blogi oli päässyt myös testaamaan uutta dropshippiä.

Tuon mukaan panssareita ei voi käyttää pommeina, vaan niiden pudotus onnistuu vain matalta :p

Parempaa videota: http://www.gamersyde.com/news_5601_en.html

Näemmä aluksen lentäjän aseistus toimii samaan tapaan kuin vanhoissa sotalaivoissa, eli vain sivulle voi ampua.. vihuille voi antaa kirjamellisesti täyslaidallaisen :D Laidoilla yhteensä 6 kk:ta, joita voi käyttää lentäjäkin ja vielä lisäksi 6 ohjustornia, joita käyttävät matkustajat.

Videon perusteella uusi kartta on vielä massiivisempi kuin aiemmat :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

Seinfold sanoi:
mut mitä sä ajoit takaa? :)

meinaan ei nyt ihan heti tuu mieleen pelejä jonka 'serverit olis sammutettu' ilman jotain korvaavaa juttua?
Sitä että kun nuo serverit sammutetaan joskus ihan varmasti, ja tekee mieli pelata tuota irl-kavereita vastaan yhdellä koneella, niin myös pystyy pelaamaan kavereita vastaan. Tosin tuo onnistuu ihan kun laittaa alkuvalikosta "Paikallinen peli" tai joku semmonen ja sehän toimii myös offlinessä(?).

Ja eikös joidenkin pelejen (ps2, x360) servereitä sammuteltu, tosin ne pelit tais olla EA:n pelejä. Mutta ei enää jauheta tästä, koska sain kysymykseeni tavallaan jo vastauksen.

tuli muuten aika sekava viesti...
 
Vastaus: Warhawk

kiitos noista uusista videoista!!

hitto ei malta odottaa et saa paketin haltuun.... uuden sukupolven warhawk on kyllä osoittanut kovuutensa täs syksyn aikana, menee meitsin lempparikärkeen kyl heti FF sarjan kans.

löysin muuten vasta tänään sen 'pro flight' moodin... kiva opetella kaikki uusiks :D
 
Vastaus: Warhawk

Seinfold sanoi:
löysin muuten vasta tänään sen 'pro flight' moodin... kiva opetella kaikki uusiks :D
Haah?

Siis mikä? Oonko mä (taas) ihan ulkona näistä jutuista, vai onko tää joku sisäpiirin vitsi?
 
Vastaus: Warhawk

miten on mahdollista että minulla on ylennys on tippunyt 4 pykälää alkaa ottamaan päähän toi rankin juttu :mad:
 
Vastaus: Warhawk

Eddy93 sanoi:
Haah?

Siis mikä? Oonko mä (taas) ihan ulkona näistä jutuista, vai onko tää joku sisäpiirin vitsi?
Mene pelissä: Start -> Ohjain -> Lentokone lentäsessä -> Pro-lentomoodi -> Rasti. Onneksi olkoon! Nyt sinulla on käytössä Pro-lentomoodi, jolla pystyt lentämään paljon hienomman ja vaikka väärinpäin.

Itse laitoin tuon päälle ekalla tai tokalla pelikerralla ja kyllä se vaan parempi on lentää. Miten muuten on, pidättekö sitä, oliko se nyt y/a konvertteri, päälllä vai pois päältä, eli onko sillein että kun työnnätte oikeaa tattia ylös, niin niin meneekö tähtäin ylös vai alas? Itsellä tähtäin menee tattia ylöstyönnettäessä ylös ja alastyönnettäessä alas. Toivottavasti saitte selvää...
 
Vastaus: Warhawk

muuttui näköjään lentäminen. miksei tätä valikkoa ole tullut ennen katsottua! aina niin kiire pelaamaan. itselläni menee ohjaus toisinpäin eli kun vetää alas niin menee ylös :cool:
 
Vastaus: Warhawk

Jiikax sanoi:
Miten muuten on, pidättekö sitä, oliko se nyt y/a konvertteri, päälllä vai pois päältä, eli onko sillein että kun työnnätte oikeaa tattia ylös, niin niin meneekö tähtäin ylös vai alas? Itsellä tähtäin menee tattia ylöstyönnettäessä ylös ja alastyönnettäessä alas. Toivottavasti saitte selvää...

Toki sai selvää kun nuin perusteellisesti selvensit. ^^ Itse käytän invert Y-axista (eli kun tatti menee ylös niin tähtäin menee alas ;D) VAIN lentokoneen kanssa. Realistisempaa näin.
 
Vastaus: Warhawk

Delmor sanoi:
Toki sai selvää kun nuin perusteellisesti selvensit. ^^ Itse käytän invert Y-axista (eli kun tatti menee ylös niin tähtäin menee alas ;D) VAIN lentokoneen kanssa. Realistisempaa näin.
Miten saa niin, että maassa ollessa tähtäin menee ylös kun tattia liikuttaa ylös, mutta lentokoneessa toisinpäin?

Mä menen noissa inverteissa aina sekaisin :rolleyes:
 
Vastaus: Warhawk

Eddy93 sanoi:
Miten saa niin, että maassa ollessa tähtäin menee ylös kun tattia liikuttaa ylös, mutta lentokoneessa toisinpäin?

Mä menen noissa inverteissa aina sekaisin :rolleyes:
Siellä ohjain asetuksissa on jokaselle (autolle, lentokoneelle, jne) omat asetukset, eikä yhden asetus vaikuta muihin.
 
Vastaus: Warhawk

Jiikax sanoi:
Siellä ohjain asetuksissa on jokaselle (autolle, lentokoneelle, jne) omat asetukset, eikä yhden asetus vaikuta muihin.
Niin, tiedän sen, mutta mikä Invert niistä muuttaa sen tähtäyksen?

Haluan siis, että maalla ollessa tähtäin menee ylös kun oikeata tattia liikuttaa ylös. Oletuksena se on toisin päin, enkä ole sitä vaihtanut. Näin tähtääminen on mun mielestä aika vaikeata.
 
Vastaus: Warhawk

Eddy93 sanoi:
Niin, tiedän sen, mutta mikä Invert niistä muuttaa sen tähtäyksen?

Haluan siis, että maalla ollessa tähtäin menee ylös kun oikeata tattia liikuttaa ylös. Oletuksena se on toisin päin, enkä ole sitä vaihtanut. Näin tähtääminen on mun mielestä aika vaikeata.
Se y/a taitaa olla se mistä voi vaihtaa sitä ylö/alas-juttua.
 
Vastaus: Warhawk

Veli kertoi että hän oli aamulla kuullut vihujen puheet, nähnyt niiden päällä keltaisen jutun että ne puhuu ja kuullut kun ne nauroi sille kun ne ampu sen. Onko tuo bugi vai asetus?

Teen tänään klo 13 hauki=???? servun 8:lle pelaajalle saaristoon. Kaikki mukaan (ketkä vaan mahtuu).
 
Vastaus: Warhawk

Olin kyllä harkinnut ostavani tämän, mutta periaatteesta en osta, sillä pelissä täytyy olla myös yksinpeli.
 
Vastaus: Warhawk

wallu0 sanoi:
Olin kyllä harkinnut ostavani tämän, mutta periaatteesta en osta, sillä pelissä täytyy olla myös yksinpeli.

Olin aiemmin samaa mieltä, mutta tämä peli muutti käsitykseni. Enkä edes erityisesti tykännyt shooterista juurikaan aiemmin :eek: Tämän pelin kohdalla tuosta periaatteesta ei kannata pitää kiinni.

EDIT: termierhe ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom