Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

KoNNa sanoi:
joo ei lataa mullakaan.. aiemmin latasin sen ensimmäisen pätsin niin se kyllä onnistu se lataaminen mut ei sit toiminu.. ja nyt oon asentanu ton koko pelin jo kolme kertaa uudelleen mut nyt ei voi ladata mitää patchii... pelaamaan kyllä pääsee mut siellä ei oo mitää sonyn servuja ja muutenki pelit aika vähissä... eli miten helvetissä saan ladattuu ton 1.1 päivityksen? perkele sentään :mad:
Sama juttu mulla.

Pitää nyt tänään vielä kokeilla pari kertaa, kunhan pääsen kotiin täältä Helsingistä. DigiExpo kaaoksessa kun päätin käväistä (en kyllä mene uudelleen... ainakaan lauantaina).
 
Vastaus: Warhawk

Haluaisin vaihtaa lentokoneen väriä tai muokata hahmoani niin kyllä onnistruu, mutta miten noi muokkaukset tallennetaan?

Kiitän :)
 
Vastaus: Warhawk

opa95 sanoi:
Haluaisin vaihtaa lentokoneen väriä tai muokata hahmoani niin kyllä onnistruu, mutta miten noi muokkaukset tallennetaan?

Kiitän :)
Mulla ne tallentuu automaattisesti ja mulla on autom. tallennus päällä. Se kysy silloin kun ekan kerran peliä pelasin, että laitetaanko se päälle, vai kysykö? No kumminkin se on mulla päällä ;)
 
Vastaus: Warhawk

Jiikax sanoi:
Mulla ne tallentuu automaattisesti ja mulla on autom. tallennus päällä. Se kysy silloin kun ekan kerran peliä pelasin, että laitetaanko se päälle, vai kysykö? No kumminkin se on mulla päällä ;)
Mistä sen saa päälle?
 
Vastaus: Warhawk

opa95 sanoi:
Mistä sen saa päälle?
Se tais kysyä sitä kun ekan kerran peliä pelasin. En ainakaan ole jälkeenpäin mitään säätänyt. Tai sitten se on automaattisesti päällä, eikä sitä saa pois päältä. Minulla tosin on levyversio, oisko store versiossa jotain eri optioita?
 
Vastaus: Warhawk

Kyllä se mulla tallentaa ittestään, eikä oo kysyny mitään ekaa kertaa alottaessa. PSN-versio kyseessä
 
Vastaus: Warhawk

Muntu sanoi:
Kyllä se mulla tallentaa ittestään, eikä oo kysyny mitään ekaa kertaa alottaessa. PSN-versio kyseessä
Siis kun mä muokkaa tota konetta tai hamoo niin oon laittanu muokkaukset ja painana et poistu niin ne ei tallennu
 
Vastaus: Warhawk

ReQ-77 sanoi:
1.1 asentui tänään, mutta edelleen olen Prik.kenraali WTF :confused: .
mullakin onnistu tuo lataus nyt tänä aamuna vasta.. ja toi sun rankkis varmaan tippuu muutaman pelin jälkeen.. mieki olin 2-3 pelii vielä prik.kenraali mut nyt on kohillaan
 
Vastaus: Warhawk

KoNNa sanoi:
mullakin onnistu tuo lataus nyt tänä aamuna vasta.. ja toi sun rankkis varmaan tippuu muutaman pelin jälkeen.. mieki olin 2-3 pelii vielä prik.kenraali mut nyt on kohillaan
Jep. Tänä aamuna olin sitten yli kersantti.
 
Vastaus: Warhawk

olipa mukava kun laittoivat päivityksen jakoon ja nollasivat rankin.

levy-versiossa ei ole meikäläisellä rankki noussut, vaikka pelaan paremmin kuin aiemmin
ja myös huomattavasti enemmän ajallisesti (n. 19 tuntia enemmän pelitunteja takana).

ei rankilla muuten mitään väliä, mutta kun ei saa hahmoa ja haukkaa mieleisekseen, prkl.
 
Vastaus: Warhawk

Kaverillani BD versio ei suostu päivittymään 1.1 versioon niin millään, ei auta pelin uudestaan käynnistykset eikä uudelleen installoinnit. Aika rasittava tämä Warhawkin päivityssysteemi, kun se ei mitenkään liian luotettava näytä olevan. Näemmä muillakin ollut ongelmia saada päivitys käyntiin.
 
Vastaus: Warhawk

Three Speech kertoo mukavia yksityiskohtia joulukuussa ilmestyvästä Warhawkin laajennuspaketista. Lisäosa on nimetty Operation: Omega Dawniksi, ja uuden kartan lisäksi tiedossa on uusi lennettävä alus sekä jo aiemmin ilmestyväksi vihjailtu KT-424 Combat Dropship. Uudella kartalla mäiske tapahtuu yöaikaan, ja tukea antavalla dropshipillä voi kuljettaa jopa seitsemää soturia ja yhtä ajoneuvoa yhtä aikaa. Aivan aseeton KT-424 ei sentään ole, vaan siitä löytyy järeä konetykki valmiina kylvämään tuhoa.
 
Vastaus: Warhawk

TT-2k sanoi:
Three Speech kertoo mukavia yksityiskohtia joulukuussa ilmestyvästä Warhawkin laajennuspaketista. Lisäosa on nimetty Operation: Omega Dawniksi, ja uuden kartan lisäksi tiedossa on uusi lennettävä alus sekä jo aiemmin ilmestyväksi vihjailtu KT-424 Combat Dropship. Uudella kartalla mäiske tapahtuu yöaikaan, ja tukea antavalla dropshipillä voi kuljettaa jopa seitsemää soturia ja yhtä ajoneuvoa yhtä aikaa. Aivan aseeton KT-424 ei sentään ole, vaan siitä löytyy järeä konetykki valmiina kylvämään tuhoa.
ai että kun kuulostaa hyvältä... tietääkös pojat paljon maksaa? ei varmaan ilmanen kuitenkaan ole.
 
Vastaus: Warhawk

Iikeli sanoi:
ai että kun kuulostaa hyvältä... tietääkös pojat paljon maksaa? ei varmaan ilmanen kuitenkaan ole.
Tuskin on ilmainen, mutta eiköhän hinta liikuskele viiden euron tuntumassa. Hinta kyllä kerrotaan täällä heti, kun tiedetään.
 
Vastaus: Warhawk

Miten se "buusti" toimii? Pari kuukautta pelannu ja vieläkään en tiiä että mistä saa sen sinisen liekin perään? kertokaa nyt mullekki joku
 
Vastaus: Warhawk

Full Hunter sanoi:
Miten se "buusti" toimii? Pari kuukautta pelannu ja vieläkään en tiiä että mistä saa sen sinisen liekin perään? kertokaa nyt mullekki joku

Tuplasti näpäyttää R2 ja arfetburner paukkuu. :)

(kai se oli se R2.. no, kuitenkin se mistä tulee boosti niin sitä näpäyttää kahdesti)
 
Ylös Bottom