Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Oheinen kommentti osui silmään Playstation.Blogin kommenteista

A heads up for UK Warhawk fans.
Just been on phone with Sony Customer Support and been told Were getting a lot of calls about people being told they cant use the content from their systems, the servers are down until 4pm GMT but the patch should have downloaded fine and the game should work after that time
Save you a bit of cash phoning them to be told the same thing as me.
Roll on 9pm when Im home from work to try it out. WOOOOOO!

Eli kokeilkaa kuuden jälkeen uudestaan jos nyt ei toimi. Olisihan tuohon voinut tietysti vähän kuvaavamman virheilmoituksen laittaa.

http://blog.us.playstation.com/2007/11/01/friday-warhawk-v11-patch…/
 
Vastaus: Warhawk

Juu, alkuperäisessäkin tiedotteessa oli, että joitan huoltoja suoritetaan 14.00 - 18.00, mutta en tajunnut, että vetävät koko systeemin alas.
 
Vastaus: Warhawk

Todii tuli päivitettyä Warhawk ja nyt kun käynnistän pelin niin sanoo, että tätä sisältöä ei voida käyttää tililtäsi. Onko kenellekkään muulle tapahtunu samaa ja oisko jotain vinkkejä millä sais korjattua ongelman?
 
Vastaus: Warhawk

ZekeDope sanoi:
Todii tuli päivitettyä Warhawk ja nyt kun käynnistän pelin niin sanoo, että tätä sisältöä ei voida käyttää tililtäsi. Onko kenellekkään muulle tapahtunu samaa ja oisko jotain vinkkejä millä sais korjattua ongelman?
sama vika
 
Vastaus: Warhawk

ZekeDope sanoi:
Onko kenellekkään muulle tapahtunu samaa ja oisko jotain vinkkejä millä sais korjattua ongelman?
Kuten mainittu jo yllä, niin tuohon ongelmaan auttaa odottaminen. Warhawkia ei voi pelata ennen kuin serverit on päivitetty (missä pitäisi kestää vielä parisen tuntia?), se ei siis lähde edes päälle.
 
Vastaus: Warhawk

FamaZ sanoi:
Kuten mainittu jo yllä, niin tuohon ongelmaan auttaa odottaminen. Warhawkia ei voi pelata ennen kuin serverit on päivitetty (missä pitäisi kestää vielä parisen tuntia?), se ei siis lähde edes päälle.

Eli silti kannattaa päivittää vaikka antaa tuon skeida koodinumeron ja vikatiliilmotuksen vai ?
 
Vastaus: Warhawk

kyllä servujen pitäis olla jo pystyss, kun menen pelin infoon niin omistajan kohdalla on pelkkä viiva joten kai se päìvitys jotenkin sukkas.
nyt laitoin uudelleen lataukseen koko pelin jos se vaikka auttais
 
Vastaus: Warhawk

InsanityFIN sanoi:
kyllä servujen pitäis olla jo pystyss, kun menen pelin infoon niin omistajan kohdalla on pelkkä viiva joten kai se päìvitys jotenkin sukkas.
nyt laitoin uudelleen lataukseen koko pelin jos se vaikka auttais

Sama täällä imutin uudelleen eikä auttanu :(
 
Vastaus: Warhawk

InsanityFIN sanoi:
kyllä servujen pitäis olla jo pystyss, kun menen pelin infoon niin omistajan kohdalla on pelkkä viiva joten kai se päìvitys jotenkin sukkas.
nyt laitoin uudelleen lataukseen koko pelin jos se vaikka auttais
Sama juttu.

Laitoin pelin uudelleen latautumaan, koska päivityksen ladattua mullakin tuli se "Sisältöä ei voi toistaa tililläsi"

Meinasi siinä hermo ja toivo mennä, kun ei Warhawk aukee eikä sitä eka löytynyt Storesta.

Kunnes huomasin Storesta "Download List" - kohdan.
 
Vastaus: Warhawk

Ottakeehan rauhallisesti. Siellä on taas ne samat haalaripukuiset miehet pakki auki konehuoneen puolella ja ehkä saamme jo tänään päivitetyn version taas pelikuntoon. Euroopassa tullaan vähän myöhässä, kun Pohjois-Amerikassa tuntuu homma jo toimivan.

Onko kukaan testannut miten on toiminut jenkkitunnarilla imutettu Warhawk?
 
Vastaus: Warhawk

Jiikax sanoi:
Mulla toimii levyversio ihan hyvin.
Pääsetkö pelaamaan onlinessa? Sisi ihan vaikka tappomatsia?

Ihme juttu kyllä

Edit: Katoin frendilistaa ja viper7 kyllä pelaa warhawkia mitä ihmettä? Hänellä on kyllä myös levyversio!
 
Vastaus: Warhawk

Heti kuuden jälkeen minä ainakin pääsin pelaamaan ja päivitys on ladattu. Lälläslää. KonsoliFin servu voisi pistää pystyyn.
 
Vastaus: Warhawk

opa95 sanoi:
Pääsetkö pelaamaan onlinessa? Sisi ihan vaikka tappomatsia?

Ihme juttu kyllä

Edit: Katoin frendilistaa ja viper7 kyllä pelaa warhawkia mitä ihmettä? Hänellä on kyllä myös levyversio!
Lipunryöstöä veli pelasi sonyn servulla ja näkyi siellä olevan porukkaa muillakin servuilla ihan kiitettävästi. Ja viperillä on levyversio, koska hänellä ei ole luottokorttia, muistan hänen maininneen noin ja harmitelleen sitä että ei ole store kortteja ;)
 
Vastaus: Warhawk

Joo meikä latas 3 aikaa patchin ja peli toimi jo sillon. Äsken korjaantu mulla rank oikeaks kun kävin ranked sevulla riehumassa ja poistuin pelistä. Siipimies oon nytten ja 2000 pojoo on seuraavaan rankkiin eli on aika tuoda kaljakori sohvan viereen ja alkaa pistää porukkaa kumoon...
 
Vastaus: Warhawk

Beermastah sanoi:
Joo meikä latas 3 aikaa patchin ja peli toimi jo sillon. Äsken korjaantu mulla rank oikeaks kun kävin ranked sevulla riehumassa ja poistuin pelistä. Siipimies oon nytten ja 2000 pojoo on seuraavaan rankkiin eli on aika tuoda kaljakori sohvan viereen ja alkaa pistää porukkaa kumoon...

Täällä jatkotoimenpiteet mahdollisesti onnistuneen päivityksen jälkeen tulevat olemaan noin suurinpiirtein samantapaiset :D Jos joltakin löytyy leveätä kaistaa hostaamiseen, niin rohkeasti vaan KonsoliFIN-servua pystyyn, tutulla formaatilla 'Hauki=????' tms.
 
Vastaus: Warhawk

Warhawkin Network - version omistajat huomio!

Jos latasit jo 1.1 - version, eikä peli suostu enää käynnistymään, kannattaa ladata peli uudelleen Storesta.

Kun aukaiset Storen, etsi sieltä oikeasta yläkulmasta "Download List". Mene sinne ja sinun pitäisi nähdä Warhawk. Sitten vain painat, että "Download".

Tein itse noin ja nyt Warhawk toimii.

Muuten, nyt mulla ei kyllä ehdottanut tuota 1.1 - version lataamista. Ja kun painan XMB:ssä kolmiota Warhawkin kohdalla ja valitsen "Info", se näyttää versioksi -

Eli en ole nyt ihan varma siitä, että onko mulla nyt se 1.1 - päivitys vai ei.

No, Warhawk kuitenkin toimii ja se on se pääasia.
 
Vastaus: Warhawk

ei ainakaa anna minun ladata sitä 1.1 päivitystä vaikka käynistin pelin ja siellä oli tieto siitä mutta ei mitään päivitys ohjelmaa
 
Vastaus: Warhawk

mingeeta sanoi:
After much investigation, its seems that the EU and PAL PSN download versions of the game game have been corrupted with the patch. We are getting content cannot be accessed on this account. After pressing triangle we are no longer the content owners and therefore cannot boot the game at all. Please look into this urgently, as it definately not a server issue.

US players and PAL disc owners can install the patch and boot no problem, they are just waiting on the servers coming back up
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=warhawk&thread.id=204839

Dylan_Jobe sanoi:
We are working with our team in London to determine what's happening with some European, Warhawk-PSN players having game corruption issues after installing the patch.

So...I'll post more info as soon as we know more -- We're on it!
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=warhawk&thread.id=205175

Ongelma siis koskettaa vain eurooppalaisia EU ja PAL PSN tunnuksia. Kannattaa pidättäytyä lataamasta päivitystä, ennenkuin lisätietoa tulee.
 
Ylös Bottom