Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Iikeli sanoi:
tietääkö pojat miksi mulla ei päivitä noita pisteitä tuonne profiiliin?

No pojat tietää... Tällä hetkellä rankit & pojojen päivitykset on vähän viturallaan. Joskus se päivittää ja joskus ei. Sen takia en oo pelannukkaan tällä viikolla Warhawkia kun kaikki on päin persettä mutta patchin jonka pitäs korjata kaikki statsi viat pitäs tulla tän kuun loppuun mennessä jos ei Incogniton pojilla jää karsee ryyppyputki päälle tänä viikonloppuna.
 
Vastaus: Warhawk

Kummalla tavalla muuten väistää helpommin ohjukset, Prolla vai ei prolla? En ole kerennyt testailemaan.
Mites muut temppuile noiden aseiden kanssa?
Minä ainakin käytän tehokkaasti jokaista asetta minkä saan (paitsi näkymättömyyttä). On se mukavaa ampuu CTF.ssä TOW:i lipulle minkä oma on tiputtanut kuoltuaan, saa paljon tappoja ja omalle tiimille mahdollisuus vielä varastaa se. Jos oma lippu on varastettu niin yleensä se TOW:i siihenkin menee ja sitten ilma miinotus ympärille suojaamaan.
Pommeilla tulee toimittua niin että boosti päälle ja matala lento ja pommit irti että ne ei leviä kaikkialle vaan keskittyy siihen yhteen kohteeseen (paras tankkeihin ja torneihin mitkä ovat maassa eikä korotetulla kohdalla).
Sähkö latauksella taas yleensä häiritsen tai pelotan porukkaa, se yleensä pistää kaikki juoksee karkuun:D, listinpähän väkeä myös sillä. Kumpi tapa tekee muuten enemmän vahinkoa, se että ampuu niitä yksittäin tiheään sarjaan vai että lataa sen superpaukun?
Snipulla ja singolla on hyvä tiputtaa WarHawkeja Snipulla 3 kudista ja singolla 2. Snipun etu on että siitä ei varoteta.
Miinoilla on hauska leikkiä kun tietää mistä vihut tulee, itse olen oppinut että mihin sijoittaa miinat siinä mapissa missä on 2 siltaa. En nyt basea osaa kuvata.
Pistooli on muuten aika tehoton. Vaatii ainakin kaksi lipasta että saa jonkun tapettua sillä siis että jokainen kuti osuu.
Hieman ärsyttää että toinen ei kuole puukkoon vaikka se sai osuman, mutta toisella kerralla se kuolee taas, mutta sillon on jo liian myöhäistä.
Lisäilen myöhemmin jos muistan kikkojani.
 
Vastaus: Warhawk

Eikö tuossa levyversiossa pitänyt olla jotain videoita tms extraa imuroitavaan versioon verrattuna? En ole löytänyt :)

Mitä tuo v1.1 päivitys lisää peliin?
 
Vastaus: Warhawk

Mika73 sanoi:
Eikö tuossa levyversiossa pitänyt olla jotain videoita tms extraa imuroitavaan versioon verrattuna? En ole löytänyt :)
piti joo, mutta myöskään minä, en ole mitään sellaista löytänyt... :rolleyes:
 
Vastaus: Warhawk

Voiko ekstroja edes katsoa pelin kautta? Voisihan periaatteessa olla hyvinkin mahdollista, että levyllisen version sisältämät ekstrat katsotaan XMB:n video- (ja kuva-?)valikon kautta.
 
Vastaus: Warhawk

siinäpä se taas kolmisen tuntia vierähti haukan puikoissa, vaikka piti ihan vaan yksi peli vetästä.
noo, onneksi ei tarvitse aamulla herätä. :D
 
Vastaus: Warhawk

Kavereiden kanssa päivällä pelasin 3½-4 tuntia ja on aivan pakko myöntää että aivan mahtava peli! Ulkoilaisilla servuilla pelasin koko ajan ja ihan mukavaa peliseuraa ne oli, vähän hiljaisia tosin. Paitsi yhdellä servulla oli jotain saksalaisia jota sitten ärsytin (olen aika epäurheilijamainen...). Sitten kerran Viper7 oli samalla servulla, pelailtiin joku ½ tuntia ja sitten pleikkari tilttas. Ainut mihin se reagoi oli käynnistysnappi. Sitten warhawk käyntiin ja viper olikin kadonnut SCEE:n servulle.

Miksi muuten muiden puhe kuuluu välillä aika epäselvästi? Viper kun puhui niin en saanut välillä mitään selvää, sama niiden saksalaisten kanssa. Kerran kuitenkin suomalaisella tohvelit servulla muiden ääni kuuluin selvästi. Koko ajan on ollut samat asetukset. Mikä vikana?
 
Vastaus: Warhawk

Jiikax sanoi:
Kavereiden kanssa päivällä pelasin 3½-4 tuntia ja on aivan pakko myöntää että aivan mahtava peli! Ulkoilaisilla servuilla pelasin koko ajan ja ihan mukavaa peliseuraa ne oli, vähän hiljaisia tosin. Paitsi yhdellä servulla oli jotain saksalaisia jota sitten ärsytin (olen aika epäurheilijamainen...). Sitten kerran Viper7 oli samalla servulla, pelailtiin joku ½ tuntia ja sitten pleikkari tilttas. Ainut mihin se reagoi oli käynnistysnappi. Sitten warhawk käyntiin ja viper olikin kadonnut SCEE:n servulle.

Miksi muuten muiden puhe kuuluu välillä aika epäselvästi? Viper kun puhui niin en saanut välillä mitään selvää, sama niiden saksalaisten kanssa. Kerran kuitenkin suomalaisella tohvelit servulla muiden ääni kuuluin selvästi. Koko ajan on ollut samat asetukset. Mikä vikana?

luulin että loggisit ulos :P
Mutta joo vähän huono oli tuo peli jossa oltiin. Mitään rajoituksia tiimin vaihtoon ei ollut ja kun huomasin omalla puolella olevan 5 pelaajaa ja vihollisilla 2 niin päätin vaihtaa sinne vähän tiputtelemaan VJ_Finiä :P mutta muutaman tiputuksen jälkeen oli Vj_vinin poppoo ilmestynyt jo omalle puolelle jälleen ja peli oli yhtä epätasainen kuin aikaisemmin.

Tuli tänään saatua ensimmäinen Presidentin kiitos vai mikä onkaan sekä samankaltainen lentokone palkinto. Samaisessa matsissa ilmestyi myös taistelu mitalli omaan mitalli kaappiin lopullisen uhrauksen lisäksi -.-"
 
Vastaus: Warhawk

Onkos ihmisillä lisääntyny mikit, kun oli sinänsä vähä tylsää sillon kuukausi sitten pelailla kun kaikki oli mykkiä ja lonely ridereitä? En oo muutamaan viikkon pelannu nääs.

Offia, J2, vaihdoit sitte nikkis Jiikax: een :D
Haluan krediittiä ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

Warhawk on muuten todella loistava peli, mutta itse ainakin kyllästyin tohon tuotokseen todella nopeasti.

Syynä saattaa olla se että on pelattavana 12 muutakin peliä + sitten store pelit ;) :rolleyes:
 
Vastaus: Warhawk

opa95 sanoi:
Warhawk on muuten todella loistava peli, mutta itse ainakin kyllästyin tohon tuotokseen todella nopeasti.

Syynä saattaa olla se että on pelattavana 12 muutakin peliä + sitten store pelit ;) :rolleyes:

kyllä tuota silloin tällöin tykkää pelata, enemmän tuosta tykkään kuin resistancesta sen voin sanoa. Mutta todellinen warhawk ilmestyy vasta kun on neljä pelaajaa splitscreeninä verkossa ;)
 
Vastaus: Warhawk

Viper7 sanoi:
kyllä tuota silloin tällöin tykkää pelata, enemmän tuosta tykkään kuin resistancesta sen voin sanoa. Mutta todellinen warhawk ilmestyy vasta kun on neljä pelaajaa splitscreeninä verkossa ;)
Kyllä se kolmenkin split screeninä verkossa on ihan huippua, mutta sitten kun DS3 tulee niin sitten vasta kokeilen neljällä ;)

Offia, J2, vaihdoit sitte nikkis Jiikax: een :D
Haluan krediittiä ;)
Jos tuut tänne kuopioon mun ovelle niin saat vaikka kepin tai jotain rusinoita... :D
 
Vastaus: Warhawk

Viper7 sanoi:
Mutta todellinen warhawk ilmestyy vasta kun on neljä pelaajaa splitscreeninä verkossa ;)
Imo peli on huonompi noin. Niin pieni ruutu, ettei näe mitään. Eri asia tietty jos on jumalaton videotykki.
 
Vastaus: Warhawk

Kyllä IMO Warhawk on tällä hetkellä vielä yks parhaimmista ps3 peleistä mitä jaksaa takoa ja takoa. Muissa tulee kyllästymisiä sillo tällö. Itelläni on melkein korkkaamaton Dirt ja heavenlyäkään en ole jaksanu viel pelata läpi.. koska monesti tulee painettua nappia warhawkin kohdalla :) Saas nähdä kun CoD4, assassins ja Haze tulee :P
Tulis nyt se uus päivitys warhawkiin. Sais tulla uusia laitteita, karttoja jne. :p
Lipunryöstöt on IMO iha mahtavaa ajanvietettä.
 
Vastaus: Warhawk

Pibe sanoi:
Imo peli on huonompi noin. Niin pieni ruutu, ettei näe mitään. Eri asia tietty jos on jumalaton videotykki.

Omalla 32":lla näkee ihan tarpeeksi hyvin vaikka sen neljään osaan jakaisikin. Sen verran haskaa on kaveri porukalla ollut unofficial servuilla vääntää että enemmän pelitunteja löytyy varmaan nelinpelinä kuin yksin.
Tietysti riippuu täysin kuinka kaukana televisio on, sillä 32" on hyvin pieni telkkari jos sitä viiden metrin päästä tihrustaa.
 
Vastaus: Warhawk

Viper7 sanoi:
Omalla 32":lla näkee ihan tarpeeksi hyvin vaikka sen neljään osaan jakaisikin. Sen verran haskaa on kaveri porukalla ollut unofficial servuilla vääntää että enemmän pelitunteja löytyy varmaan nelinpelinä kuin yksin.
Tietysti riippuu täysin kuinka kaukana televisio on, sillä 32" on hyvin pieni telkkari jos sitä viiden metrin päästä tihrustaa.

http://www.youtube.com/watch?v=N3e2jloBk1Q

Täällä myös kokeitu nelinpeliä 32" LCD-television ruudulta, noin puolentoista metrin päästä. Ilmassa on suuren urheilujuhlan tunnelmaa, kun katse harhailee naapurin puolelle ja välillä vain huomaa ohjanneensa tyyystin toisen hahmoa, ehkä jo pidemmän aikaa :D Paras kokemus sitten N64: James Bond, Goldeneye 007:n.
 
Vastaus: Warhawk

me pelattiin kamujen kaa neljästään 37" ruudulta, kyllä se musta aika turhan pieneks menee... tai lähinnä johtuu siitä ku se kartta on niin hemmetin iso siinä yläkulmassa et se peittää puolet kuvasta.. kahestaan on vielä ihan hyvä pelailla.. mut yks parhaista ps3 peleistä tällä hetkellä!!!! lipun ryöstö on huippuu jos vaan sattuu kunnon tiimi.. vituttaa jotkut peelot jotka tappaa oman lipuntuojan omien statsien kohentamisen toivossa... tollaset pitäs potkasta pelistä pois saman tien
 
Vastaus: Warhawk

Mua kans vituttaa suunnattomasti sellaiset jotka ampuvat samanpuolulaisia. :mad:
Miel tekis samantien mennä heidän kotiinsa tuhoamaan koko pleikkarin :D
 
Vastaus: Warhawk

Minä katselen warhawkia 28" sd ruudulta ja kyllä sitä silti voi pelata 3 tai 4 pelaajan split screeninä, vaikka vähän joutuu tihrustamaan.

Aamulla pelasin ja olin sinisillä, missään ei näy punaisia ja koko paikka täynnä sinisiä. Sitten minut ammuttiin monta kertaa alas oman tukikohdan päällä jossa näkyi vain joukkuetovereita. Vähän rupes ärsyttää kun heti kun oli päässyt lentokoneeseen, minut ammuttiin alas, eikä missään vihuja. Jollain saattoi tietysti olla näkymättömyys, mutta eihän se kestä kovin pitkään. Siis ei voi olla noin hauskaa ampua omia :mad:
 
Vastaus: Warhawk

Niin ja eihän ohjuksia voi edes muistaakseni ampua jos on näkymättömyys päällä.
 
Ylös Bottom