Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

tai vakka pari :D Pari kertaa on tullu vahingossa ajettua jeepillä kaverin yli :o Eile räiskin tankilla ympääriinsä ja sit takana kuului räiskistää ja sain osumaa, käännyin ympärin ja latasin tykillä mutta siellä olikin oma tankki. ups.. onneks se ei räjähtäny saatikka kantanu kaunaa. et kyllä niitä vahinkoja tulee väistämättä mutta tahallaan ampuvat ärsyttävät suunnattomasti. joku kick off olis kyl hyvä lisä jos vaikka 3 krtaa on tappanu omia.
 
Vastaus: Warhawk

Joissain peleissä on tullut punish todettua hyväksi systeemiksi. Jos oma tappaa, voi valita laittaako punishia vai ei. Jos laittaa, ukko tippuu tarpeeksi monesta punishista servulta.
 
Vastaus: Warhawk

Hmh. Itse olen vahingossa possauttanut menemään kanssa jeepillä muutaman kerran omien päälle, mutta ei mitään kauheampaa. Liian helposti vain ylenee, nyt olen jo prikaatinkenraali, vaikken edes kovin hyvä ole. Kerran pari ollut kierroksen paras, muuten liikun yleensä sijoilla 3-5.
Ja niille, keitä lipunryöstön mulkvistit vaivaavat, suosittelen Zonetusta. Itsellä tullut tykästyttyä tuohon, muita en ole paljoa edes kokeillut. Eikä muuten tarvitse pelätä omien kuteja.
 
Vastaus: Warhawk

Pibe sanoi:
Joissain peleissä on tullut punish todettua hyväksi systeemiksi.
muistanko nyt ihan väärin, mutta eikö tuo ollut käytössä ainakin Battlefieldissä?
toimiva systeemi, ainakin silloin jos kaikki muistivat rankkua antaa teamkillerille.

aika nopeasti Warhawkissa nousee kyllä rankki, verraten pelituntien määrään.
tai olisi pitänyt nousta, ilmoitus tuli jo ajat sitten mutta commanderina hääritään vieläkin..

Zone on omakin suosikki, iskee kovemmin kuin deathmatchit, joskin lisäkartat ei olisi pahitteeksi, patchia odotellessa... :)
 
Vastaus: Warhawk

Battlefieldissä toi systeemi kusi pahasti, koska kaikki pisti punishia vaikka olis ollu vahinko, ja vielä kirjottanu siihen notta "srysrysrysrysrysry"
 
Vastaus: Warhawk

[zD] Axu sanoi:
Oon saanut kickit Sonyn serveriltä, kun tapoin liikaa omia. :confused:
Lipunryöstölle : peukku ylos:
JOstain muistan lukeneeni että pelissä olisi systeemi mikä antaa automaattisesti monoa jos, mutta en kyllä muista kuinka monesta taposta... mutta kyllä nyt vahinkoja aina sattuu, eräässäkin matsissa ajattelin raivata lipun ympäristöä risteilyohjuksella. Siinä meni sitten kolme omaa pelaajaa kerralla :rolleyes:
 
Vastaus: Warhawk

Kyllä tulee official servuilla monoa, kun tarpeeksi omia lahtaa. Been there, done that. Tosin sai siihen saavutukseen aika monta omaa niputtaa (vahingossa kylläkin, en tahallani).
 
Vastaus: Warhawk

Teamkillereiden nimet laitetaan muistiin ja sitten kyttäilemään sopivaa vastaiskun paikkaa. Kerran sain kostettua eräälle omien tappajalle menemällä kyseisen tyypin kylvämien miinojen viereen piiloon ja sitten kun vihut tulivat valtaamaan lippua, niin miinan räjähtäessä teamkilliä...ja sitten lopulta kaveri putosi servulta. Statsit kärsivät, mutta ah sitä mielihyvän tunnetta.

Lipunryöstö on omastakin mielestäni paras, tappoja saa aina monta kerralla, kun pistää risteilyohjuksen joukkuetoverin pudottaman lipun viereen. Ja onneksi on olemassa laser target, sillä pitää aina savustaa muutamia ohjustornikämppääjiä. Joskus vain ärsyttää, kun aavikko-kentässä jengi vie sen ryöstetyn lipun oman basen talon yläkertaan, josta sitä ei saa pois - vaan mikäs siinä on tapellessa ilman ryöstömahdollisuuttakin.

edit. Taidanpa mennä hetkeksi onlineen...
 
Vastaus: Warhawk

Miten mulle on tullut se toiseksi paras arvonimi heti ekana päivänä kun pelasin kavereiden kanssa 3 ohjaimella 3 ½ tuntia muilla kuin sonyn servuilla? Sitten velikin on pelannut omalla tunnuksella ei sonyn servuilla, mutta se ei ole saanut ollenkaan arvonimiä vaan oli alokas, ja kun se pelasi ½ tuntia sonyn servulla, siitä tuli joku lent. joku, mikä on sen listan puolivälissä. Eli miten nuo arvonimet tulee ja millä perusteilla?

Omasta mielestä pelimuoto on lipunryöstö ja paras kenttä on se laajin Etuv. Saari :cool:
 
Vastaus: Warhawk

Eliminaattori sanoi:
Teamkillereiden nimet laitetaan muistiin ja sitten kyttäilemään sopivaa vastaiskun paikkaa. Kerran sain kostettua eräälle omien tappajalle menemällä kyseisen tyypin kylvämien miinojen viereen piiloon ja sitten kun vihut tulivat valtaamaan lippua, niin miinan räjähtäessä teamkilliä...ja sitten lopulta kaveri putosi servulta. Statsit kärsivät, mutta ah sitä mielihyvän tunnetta.

Katos, täältähän löytyikin yksi tosimies! :) Rispekt! Lämmittää omaakin mieltä.
 
Vastaus: Warhawk

Warhawk päivittyy tänään versioon 1.1.

Lähde: http://boardsus.playstation.com

Server-side
* Stat database stability improvements
* Improved server stability
* Max Clan limit changed from 32 to 64
* Viral Rank-up bug fixed and correct for players that were accidentally ranked up.
* Time-in-Vehicle Stats fixed so certain awards can now be granted properly.

Client-side (this is the one that you will actually download to your PS3)
* Stat connection, fetch/post fixes
* Significantly improved client connection stability
* Quad ???? Ping display bug fixed.
* Added support for Player-Ranked Servers.
* Game synchronization fixes due to fluctuating network conditions (packet-drop).
* Crash fixes for end of game and split screen.
 
Vastaus: Warhawk

Jiikax sanoi:
Miten mulle on tullut se toiseksi paras arvonimi heti ekana päivänä kun pelasin kavereiden kanssa 3 ohjaimella 3 ½ tuntia muilla kuin sonyn servuilla? Sitten velikin on pelannut omalla tunnuksella ei sonyn servuilla, mutta se ei ole saanut ollenkaan arvonimiä vaan oli alokas, ja kun se pelasi ½ tuntia sonyn servulla, siitä tuli joku lent. joku, mikä on sen listan puolivälissä. Eli miten nuo arvonimet tulee ja millä perusteilla?
Osaako kukaan vastata?
 
Vastaus: Warhawk

Nisupulla sanoi:
Warhawk päivittyy tänään versioon 1.1.

Lähde: http://boardsus.playstation.com

Itse latasin päivityksen juuri ja nyt ei avaa enää koko peliä. Liekö jokin väliaikainen systeemi vai menikö tämä nyt jotenkin persiilleen.
Valittaa samaa, kuin jos yrittäisi pelata väärällä käyttäjällä, eli: "Tätä sisältöä ei voi käyttää tililläsi." :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

Swhat sanoi:
Itse latasin päivityksen juuri ja nyt ei avaa enää koko peliä. Liekö jokin väliaikainen systeemi vai menikö tämä nyt jotenkin persiilleen.
Valittaa samaa, kuin jos yrittäisi pelata väärällä käyttäjällä, eli: "Tätä sisältöä ei voi käyttää tililläsi." :rolleyes:

sama vika
 
Vastaus: Warhawk

Mulla taas on semmonen ongelma, että se valittaa netti yhteydestä, vaikka pääsen nettiin ja demot latautuu.

Blackdawn sanoi:
Bugi, sama on tapahtunut monille muillekin.
Lähteekö mun arvo pois sitten?
 
Vastaus: Warhawk

Swhat sanoi:
Itse latasin päivityksen juuri ja nyt ei avaa enää koko peliä. Liekö jokin väliaikainen systeemi vai menikö tämä nyt jotenkin persiilleen.
Valittaa samaa, kuin jos yrittäisi pelata väärällä käyttäjällä, eli: "Tätä sisältöä ei voi käyttää tililläsi." :rolleyes:
Sama juttu tääläkin.
 
Ylös Bottom