Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Voi kakka. Minä kun niin odotin päivitystä ja heti koulun jälkeen latasin sen... arg..... V**** jos ei huomenna toimi...
 
Vastaus: Warhawk

The issue has been resolved, confirmed, deployed, ready for download.

For those European players that ran into the authorization problem, just quit to the XMB and re-launch Warhawk. The patch will download properly and all will be well in the universe again.

UPDATE: For those players that downloaded the patch and got the crap-tastic authorization problem, you will unfortuatnely need to re-download Warhawk and then re-patch. This is only for players that got "bum" patch. From here on out, players that patch will not run into the same issue..

http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=warhawk&thread.id=205546

Eli - Nyt pitäisi olla kunnossa. Ne jotka ehtivät jo pätsäämään, joutuvat lataamaan Warhawkin uudelleen ja sitten korjattua pätsiä perään.
 
Vastaus: Warhawk

eli miten toi päivitys ladataan minulla ei ainkaan tule mitää vaikka käynistän pelin
 
Vastaus: Warhawk

arit73 sanoi:
eli miten toi päivitys ladataan minulla ei ainkaan tule mitää vaikka käynistän pelin
Sama ongelma, siis sen jälkeen kun latasin Warhawkin uudelleen, koska olin jo ladannut sen "virheellisen" patchin.

Nyt siis yritän ladata sitä "kunnon" patchia, mutta ei se mitään lataa. Menee vain suoraan peliin.
 
Vastaus: Warhawk

Sama täällä, peli käynnistyy, sinisiä sonyn servuja ei löydy ja kun ottaa suosikeista sonyn servun niin hirttää kiinni kokonaan.
 
Vastaus: Warhawk

viljate sanoi:
Sama täällä, peli käynnistyy, sinisiä sonyn servuja ei löydy ja kun ottaa suosikeista sonyn servun niin hirttää kiinni kokonaan.

Olin liian hätänen, ivo bootin jälkeen lähti lataamaan. Katellaan...
 
Vastaus: Warhawk

Eddy93 sanoi:
Nyt siis yritän ladata sitä "kunnon" patchia, mutta ei se mitään lataa. Menee vain suoraan peliin.
Voisiko olla mahdollista, että Sony on samalla myös päivittänyt tuon Storesta löytyvän Warhawkin, että se sisältää (uudelleenkin ladattuna) jo valmiiksi 1.1 päivityksen, jos kerta lähtee ihan normaalisti päälle ja pääset mukaan peleihin.
 
Vastaus: Warhawk

Joku tökkää itsellä tuon levyversion päivittämisessä.. Kysyy päivitetäänkö -> Kyllä -> Odota on ruudulla jonkun aikaa.. ja sitten tulee Virhe tapahtui latauksen aikana (80710092).

--

Yllättäin tokeni heti viestin jälkeen.. ;)
 
Vastaus: Warhawk

Saivat kuin saivatkin eilen korjattua sen päivityksen. Hienot oli pelit vaikka tappion karvasta kalkkia sai välillä maistaa. Sony lisännyt noiden rankkiservujen määrää niin paljon, jotta joinaaminen kaverilistankin kautta niihin näyttää onnistuvan aika harmittomasti. Suomalalaisia oli rivissä monta ja meno sen mukaista :D

Päivityksen jälkeen se ilmeisesti tarkisti tilastot uusiksi ja antoi uuden sotilasarvon (täällä vänrikki). Mahtava peli!
 
Vastaus: Warhawk

Nisupulla sanoi:
Suomalalaisia oli rivissä monta ja meno sen mukaista :D
Jeps! Oli kyllä mukava pelata kun oli muitakin Suomalaisia, harmi vaan etten voinut pitää mikkiä.
Jotenkin tuntui olevan peliote hukassa kun ei oikein kulkenut vai johtuko siitä kun oli niin monta muuta Suomi taistelijaa mukana, että taso oli heti kovempi :D
 
Vastaus: Warhawk

Blackdawn sanoi:
Jeps! Oli kyllä mukava pelata kun oli muitakin Suomalaisia, harmi vaan etten voinut pitää mikkiä.
Jotenkin tuntui olevan peliote hukassa kun ei oikein kulkenut vai johtuko siitä kun oli niin monta muuta Suomi taistelijaa mukana, että taso oli heti kovempi :D

Me suomalaiset ollaan vaan rautaa. Meidät tuntien sullekin tulee se peliote kondikseen pian. :cool:
 
Vastaus: Warhawk

arit73 sanoi:
eli miten toi päivitys ladataan minulla ei ainkaan tule mitää vaikka käynistän pelin

joo ei lataa mullakaan.. aiemmin latasin sen ensimmäisen pätsin niin se kyllä onnistu se lataaminen mut ei sit toiminu.. ja nyt oon asentanu ton koko pelin jo kolme kertaa uudelleen mut nyt ei voi ladata mitää patchii... pelaamaan kyllä pääsee mut siellä ei oo mitää sonyn servuja ja muutenki pelit aika vähissä... eli miten helvetissä saan ladattuu ton 1.1 päivityksen? perkele sentään :mad:
 
Vastaus: Warhawk

Boottaile PS3 ja käynnistele Warhawkia. Kyllä se hoksaa päivityksen jossain vaiheessa, ei minullakaan ekalla tai tokalla tajunnut ehdottaa päivitystä.
 
Vastaus: Warhawk

Oikeastaan maistuvin Pleisteisön 3-peli mitä on nyt tullut pelattua. Ja ylivoimaisesti paras verkkomoninpeli millään alustalla. (Mun mielipiteitä, ei tartte tulla törkkimään sitä Haloa tännekin. Siitä kun en tiedä mitään.)
 
Vastaus: Warhawk

Eli siis uudelleen boottaamalla lähtee laastarit lataukseen.
Tossa katoin just omia rankkitietoja. n.3400 pojoo ja arvo on prikaatin kenraali, ei huono :D vähän niinkuin Uuno armeijan leivissä toi yleneminen.
 
Vastaus: Warhawk

äske varmaan 10 kertaa boottailin molempia ja ei tietookaa mistää päivityksistä... hermot menee:eek: :eek: :eek:
 
Vastaus: Warhawk

Always look on the briiight side of life***



Voisi tänään tykittää pari erää ja siirtyä EoJ:tä pelaamaan.
Olisikos muuten jotakin Konsolifin-servu matsia tänään??????
 
Ylös Bottom