Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs 2

Vastaus: Watch Dogs 2

Onko kukaan onnistunut saamaan kaikista drone kisoista kultaa?
Yritin tänään ainakin 20 kertaa sitä down in downtown kisaa eikä siitä tule kultaa mitenkään.
Tuossa oma paras vetäisy enkä keksi miten tuosta pitäisi vielä melkein 3 sekuntia saada pois. Kulta raja on 1:45 ja tuossa menee 1:47.8

[video=youtube;UyB7JLOorZE]https://www.youtube.com/watch?v=UyB7JLOorZE[/video]
 
Vastaus: Watch Dogs 2

Ei sitä voi käyttää enempää. Nyt käytin heti kun se latautui täyteen.
 
Vastaus: Watch Dogs 2

Itse lensin tuossa 1.44 toisella vai kolmannella yrityksellä. kerran hyytyi vauhtikin törmätessä tolppaan. Eli mahdollista on.
Lennän itse nokasta ja käytän oikeata tattia korkeuteen enkä liipaisimia(en tiedä lentääkö sen smoothimmin kun lentää eri kuvasta)
 
Vastaus: Watch Dogs 2

[video=youtube;nzA0zuad2Ak]https://www.youtube.com/watch?v=nzA0zuad2Ak[/video]

Kokeile ottaa tuosta mallia. Suosittelen kokeilemaan lentämistä oikealla tatilla tähdäten. Voi olla että tuo liipaisimilla nousu ja lasku hidastaa vauhtia.
 
Vastaus: Watch Dogs 2

Kysyin jo aikasemmin niin kysyn vielä uudestaan, eli onko tässä tarina co op vai joku ihan erillinen lässyn lässyn co-op?
 
Vastaus: Watch Dogs 2

Ei ole tarina cooppia. Erillisiä tehtäviä vain joita taitaa olla loppumaton määrä ja ne taitaa toistaa kolmea eri muunnelmaa. Ei ainakaan itselle ole enempää vielä variaatioita tullut.
Sitä en tiedä voiko jtn muutakin tehdä cooppina. Siitä kyllä plussaa, että noita tehtäviä voi tehdä ihan yksinkin
 
Vastaus: Watch Dogs 2

Jaa, no sehä sit hieman latistaa tunnelmaa. Olevinaan kuulin jostain gameplay hommelista ennen julkaisua kun tekijät hehkutti et koko tarinan voi pelata coopis joka olisi mulle se suurin myyntikoukku, googlella yritin myös kattoo niin siel ei saanut selvää kun sanottiin et tulos myöhemmin tai sit puhuivat siitä endless multiplayeristä ym.
 
Vastaus: Watch Dogs 2

Onko tämä muiden mielestä vaikea? Tiedän, en pelaile paljon muita kuin ajo ja urheilupelejä, mutta ei wd1, assasins creedit, gta, mafia 3 tms ole tuntunut vaikealta.
Tässä mulla on easy ja poliiseja ei meinaa saada karistettua millään, sit niitä pieniä hakkerointeja kaupungilla..en meinaa löytää reittejä edetä ilman et joku soittaa apuvoimat ja sit kuolo korjaa.

Mulla on päinvastaiset kokemukset. Mediumilla olen pelannut jo jonkin matkaa, monia erilaisia tehtäviä ja suurin osa mennyt kerralla läpi. Muutamaa olen joutunut vääntämään 3-4 kertaa, ennenku. Sen sijaan Mafia koloseen tympäännyin melkein alkumetreillä, kun jotkut hervottoman räisikinnän sivutehtävät eivät menneet easyllakaan läpi kymmenennellä kerralla. Sanottakoon kuitenkin, että takaa-ajot ovat WD2:ssa aika kiperiä, ainakin siis mediumilla. Niissä tilanteissa kannattaakin ensi käänteessä keikata moottoripyörä alle, mielellään crossimalli. Polkkuja pääsee paremmin pakoon kun kurvailee puistojen kautta ja etsii jonkun pensaikon, johon menee odottelemaan tilanteen jäähtymistä.
 
Vastaus: Watch Dogs 2

Arviot on olleet erittäin positiivisia ja näin päivän pelailun jälkeen tuntuu tämän vuoden parhaalta avoimen maailman peliltä. Monilta osin paremmaksi vedetty, kuin wd1. Ennemmin tämän suosittelisin ostamaan kuin esim mafian.

Sama. WD2 on hauskin ja rennoin hiekkalaatikko pitkään aikaan. AC:t ja etenkin FC:t alkavat jollain lailla aina ahdistaa, mutta tässä on jotenkin rento hippimeisinki ja pilke silmäkulmassa.
 
Vastaus: Watch Dogs 2

No se on tuolla jenkkilässä saa tappaa ja ampua, veri roiskua ja syödä aivoja ja mitä tahansa mutta auta armias jos näkyy tissit niin kauhee haloo päällä. Mutta nythän siellä uus presidenttikin puhuu alapääjuttuja niin eiks tää pitäis olla jo ihan arkipäivää siellä...

Niin. Miksi edes mallintaa pelissä genitaalit tarkasti, jos niiden ei kuulu missään vaiheessa näkyä?
 
Vastaus: Watch Dogs 2

Niin. Miksi edes mallintaa pelissä genitaalit tarkasti, jos niiden ei kuulu missään vaiheessa näkyä?
Peliä en ole pelannut, mutta eikös tässä ole nudisteja? En viitsi saastuttaa selaimeni hakuhistoriaa "Watch Dogs 2 nudist men/female" hakusanalla, mutta olen lukenut pelaajien kommentteja kuinka WD2:sta löytyisi täysin alastomia hahmoja.

Harmi että näinkin mitättömästä asiasta on noussut kohu etenkin kun ikärajan suhteen kyseessä on täysi-ikäisille suunnattu peli. Toisaalta yhtä harmillista on se, että jollekin pelaajalle edes tulee mieleen tarkistaa NPC hahmojen mekkojen alle. Tiedä sitten kumpi on säälittävämpää.
 
Vastaus: Watch Dogs 2

Peliä en ole pelannut, mutta eikös tässä ole nudisteja? En viitsi saastuttaa selaimeni hakuhistoriaa "Watch Dogs 2 nudist men/female" hakusanalla, mutta olen lukenut pelaajien kommentteja kuinka WD2:sta löytyisi täysin alastomia hahmoja.

Jep, kaupungilta löytyy paikka nimeltään Garden of Peace & Love, jossa sekä miehet että naiset hoitavat korttelipuutarhaa kelteisillään. Koska paikka kuuluu myös valokuvattaviin ScoutX-kohteisiin, nappasin sieltä hyvän selfien, jossa nakuna oleva tätsykkä photobombaa minua. :p
 
Vastaus: Watch Dogs 2

Niinpä, just mukiloin hengiltä jonkun erämaassa retkellä olleen selfie muijan. Se on ihan ok, kuhan ei pimpero näy..
 
Vastaus: Watch Dogs 2

Niin ja kyllähän se eräs pummi on edelleen siellä kujalla kusella ihan munasillaan. Olisivat sitten samantien sensuroineet kaiken eikä vaan sitä yhtä mimmiä kun sille tielle kerran lähtivät.
 
Ylös Bottom