Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs Legion

Mä harvoin teen sitä mut nyt tein, ostin season pässin. En tiie, jotenkin peli alkoi tuntumaan heti paremmalta kun sai ns "päähahmot" tänne peliin, ihan jo se että ne ei kuulosta puhelinvastaajalta kun puhuvat, toki muillaki tulee pelattua mut on tää Pearce vaa kova ja muut mitä tässä nyt sai mukaan+ bloodline dlc ja kaikkee muuta sälää. Tais tulla myös WD1 complete edition season passin mukana, tai niin siinä luki mut en mä sil mitään tee ku semmonen jo löytyy. Alunperin piti ostaa vaan Pearce mut sit jotenki alkoi tuntumaan niin suolaselta maksaa jostain pelkästä hahmosta 15e nii laskin +-0 nii oli täs enemmän järkee.
 
Tää on oikeesti aika hauska peli, en tiedä miks tää jotenki ei yhtään kiinnostanut alussa, varmaa ku se kakkonen oli jotenki nii ylihipster cool yee ollaa häkkereitä, kyllähän tässäki semmosta sais mut on sentää valinnan varaa olla just sitä mitä haluut. Sit tykkään kun tänne on tuotu sitä synkkyyttä taas mukaan mitä oli ykköses. Tehtävät on oikeesti hyviä ja hakkerointi hauskaa, se mitä mä kaipaan ykköses on se blackout hommeli ja pearcen "bullet time" kykyä, Tässä Aidenil onkin semmonen mut vaan takedownin jälkeen.

Olen edelleen sitä mieltä että ykkönen on watch dogs sarjasta se aliarvostetuin ja se paras, siinä oli niin paljon hyviä juttuja ja se syksyinen chicago ja synkkyyttä mitä tämä peli mun mielest pitäs olla eikä jotain teini angsti cool anargisti hakkereita. Unelma olisi seuraavaa osaan saada entistä synkempi kaupunki ja tarina ja Aiden Pearcen comeback, sitä se teki jo tässä mut ihan koko peli hänen ympärilleen.

Wrench on hauska tyyppi ja kyl oliski tilaa jos seassa on pari överihahmoa, kakkoses se vedettii vaa liian yli. Legion on tunnelmaltaan ykkösen ja kakkosen väliltä, just sopiva balanssi.
 
Pääpelin tarina on nyt läpi, tykkäsin kyl kun tässä mentiin siihen vakavampaan suuntaan eikä mitä kakkosessa "heh ollaan hipster cool hakkereita" Täs oli välil tosi synkkiäki hetkiä ja sitä se watch dogs mun mielestä kuuluu olla. Aiden Pearce oli vielä kirsikka kakun päälle ja sillä vedinki enimmäkseen koko pelin, hauska peli ja helppo platina, Kyllähän tässäki olis saanut tunnelman pilattua jos tyypeil olis laatikot päässä ja kaikke semmosta typerää, nyt sit bloodline dlc.n kimppuun.
 
Pääpelin tarina on nyt läpi, tykkäsin kyl kun tässä mentiin siihen vakavampaan suuntaan eikä mitä kakkosessa "heh ollaan hipster cool hakkereita" Täs oli välil tosi synkkiäki hetkiä ja sitä se watch dogs mun mielestä kuuluu olla. Aiden Pearce oli vielä kirsikka kakun päälle ja sillä vedinki enimmäkseen koko pelin, hauska peli ja helppo platina, Kyllähän tässäki olis saanut tunnelman pilattua jos tyypeil olis laatikot päässä ja kaikke semmosta typerää, nyt sit bloodline dlc.n kimppuun.
Jos on parempi kuin Watch Dogs 2 niin pitää varmaan tämä laittaa seuraavaksi pelaukseen, kun olen Hitman III pelannut läpi. Ensimmäisestä Watch Dogs tykkäsin tosi paljon, mutta kakkonen ei oikein iskenyt vaikka pelasin sen myös läpi.
 
Jos on parempi kuin Watch Dogs 2 niin pitää varmaan tämä laittaa seuraavaksi pelaukseen, kun olen Hitman III pelannut läpi. Ensimmäisestä Watch Dogs tykkäsin tosi paljon, mutta kakkonen ei oikein iskenyt vaikka pelasin sen myös läpi.
Ensimmäinen WD oli yllättävän hyvä. Näitä kahta uudempaa ei vaan pysty.
 
Ykkönen munki mielestä paras, kakkosest en tykänny vaik läpi pelasinki tyyliin väkisin. Legion ei alkuu heti iskenyt, mut alkoi ainakin tarinan puolesta paljastuu vakavampi ote mitä kakkoses, kunnon lontoon alamaailman meininki, ihmiskauppaa jne. Otettii vähä niiku takas siitä kakkosen överistä, ehdottomasti kannattaa jos halval löytää semmonen mis tulee dlc ja Aiden Pearce kavereineen mukaan, peli kummasti muuttu entistä paremmaks ku ei niil NPC hahmoil pelaaminen vaa tuo oikee mitää fiilistä vaik niilläki tuli pelattua.

Bloodline dlc vaikuttaa sit jo ihan kunnon Aiden Pearce "vigilance" tarinalta, tätä on ollut ikävä. Ubisoftilla ei tajuttu et miten suosittu hahmo Pearcesta loppujen lopuks tuli. Ainakin mun mielestä. Ei ne sitä turhaa olis muuten takas tuonut. WD kakkosest mukaa tuli vain sen päähahmon mikä nimi olikaan takki, et nii suosittu hän.
 
Itse tännekin kirjoitellut tämän saman tarinan jo ainakin kertaalleen, mutta ykkösestä tykkäsin todella paljon. Tunnelma siinä oli vaan jotain ennen kokematonta.
Kakkonen pilattiin sitten täysin tuolla hipsteri-joujou -pelleillyllä.

Tämä uusin kuitenkin hieman kiinnostellut, mutta ehkä toi mietityttää eniten, ettei ole kunnollista päähahmoa. Tokihan on hyvä jos pystyy Aidenilla pelaamaan sitten kuitenkin. Täytyypä laittaa tämä ostoslistalle sitten ja odotella hyvää tarjousta.
 
Peruspeli on halpaa ku leipä, mut ite sit ostin viel season passin just pearcen ym takia joka oli 40e joten yhteensä 60e joka ei sekään niin kauheen paha, mut eiköhän jotain golden edissöneitäki jossa season pass mukana vois jostain tyylii kolmelkybäl saada.

Toi päähahmon puuttuminen oli mulla ainaki heti alkuu tunnelman pilaajana eikä siihen auttanut ku alotin jollain yli britti aksentilla puhuvalla viiksivalulla, vähä parani sit ku osti kuteet ja vaihtoi tukan ja parran. Silti ei vaan ollut fiilistä, Aiden Pearce ku tuli nii koko peli muuttui paremmaks, sit tietenki välil joutui pelaa muilla niissä pakotetuissa kohdissa joita oli tosi vähän.

Kyllähän sitä huumoria ja lepposta läppää saa olla, mut tosiaan kakkoses vedettii aivan överiks.

Ohan ne muut hahmot erilaisilla kyvyillä ym hauskaa vaihtelua mut kyl tää kaipaa sen jonkun kantavan hahmon joka nyt ikävällä tavalla on maksumuurin takana.
 
Viimeksi muokattu:
Peruspeli on halpaa ku leipä, mut ite sit ostin viel season passin just pearcen ym takia joka oli 40e joten yhteensä 60e joka ei sekään niin kauheen paha, mut eiköhän jotain golden edissöneitäki jossa season pass mukana vois jostain tyylii kolmelkybäl saada.

Oli pakko selata edelliselle sivulle ja näköjään olin viime helmikuussa ostanut jenkki storesta gold version 23e hintaan ja suomi storessa se oli silloin 35e.

Mulla vaihtelee mielipiteet pelistä peliin.

Ykkösessä en pahemmin välittänyt Aidenista hahmona, mutta Claraan tykästyin ja ostin sen hahmoksi jopa trial fusioniin.
Pelissä olevat minipelit oli myös loistavia. Olkoon kyse sitten zombien (vai mitä ne oli) yli ajamisesta, sen robotti hämähäkin ohjaamisesta tai sitten vaan niistä AR jutuista joissa ammuttiin jotain ufoja tai kerättiin kolikkoja.
Myös kaikki shakki haasteet tuli tehtyä vaikka trophya varten niitä piti tehdä vain muutama.
Online puolella tuli myös ajettua kilpaa, mutta siitä en pahemmin välittänyt, että joku tuli sun peliin ja tuota moodia taisin koittaa kahdesti ja oli se tuon aikaa ihan kiva juttu, mutta sen jälkeen meni taas pois päältä.

Kakkosessa oli värikkäämmät ja monipuolisemmat ympäristöt, tykkäsin päähahmosta enemmän, mutta Wrench oli tietenkin se oma suosikki joten se oli kolmosessakin paljon kiinnostavampi extra mitä Aiden.
Varsinkin sen festari asu kakkosessa oli aivan loistava :D

wrench.jpg

Lisäksi tietenkin K.I.T.T. kopiolla ajo oli yks pelin kohokohtia.

Kolmosessa tietenkin keskityin käyttämään hahmoja joka sopi tilanteeseen eli jos piti mennä vaikka sairaalan alueelle niin sinne meni joku ambulanssi kuski jne.
Muutenkin pidin päähahmona sitä hahmoa jonka ekana tein joka oli keski-ikäinen nainen, mutta kuitenkin ihan näpsäkän näköinen jolla sopivan kalliin näköiset vaatteet ja se britti aksentti vielä toi sellaisen extra "posh" vaikutelman.
Kaikki muutkin näytti normaaleilta, paitsi Wrench, koska se on....no se on Wrench.

Perus mekaniikoiltaan nämähän ei hirveästi toisistaan eroa ja varsinkin se hakkerointi on aika samaa osasta toiseen, mutta kun omalla kohdalla kakkosen ja kolmosen välillä oli pitkä väli niin ei se tuttuus päässyt tympimään ollenkaan.
Voisin melkein sanoa, että kolmosen kohdalla monet tube videot on antaneet pelistä paljon huonomman vaikutelman sillä usein näkee ihmisten käyttävän mahdollisimman typerän näköisiä hahmoja ja sitten valitetaan siitä kuinka tuo mekaniikka pilaa koko pelin vaikka kukaan ei pakota just niitä hahmoja värväämään.
 
Viimeksi muokattu:
Viime viikolla pääsin päätarinan läpi ja samalla keräsin suurimman osan tropyista. Ihan hyvä peli oli ja mielestäni parempi kuin kakkososa. Seuraavaksi yritän kerätä loput kolme trophya ja sen jälkeen lisäosan pariin. Parissa tropyssa tarvitsin apua, kun en miten ne saisi.


A Dish Best Served Cold
(Complete a Revenge Mission)
Meta-Gaming (Recruit a Video Game Designer)
 
Viimeksi muokattu:
Viime viikolla pääsin päätarinan läpi ja samalla keräsin suurimman osan tropyista. Ihan hyvä oli peli ja mielestäni parempi kuin kakkososa. Seuraavaksi yritän kerätä loput kolme trophya ja sen jälkeen lisäosan pariin. Parissa tropyssa tarvitsin apua, kun en miten ne saisi.


A Dish Best Served Cold
(Complete a Revenge Mission)
Meta-Gaming (Recruit a Video Game Designer)

Tota eka trophyä en muista, mut se toinen on ihan vaan randomia että tuleeko kyseistä henkilöä kadulla vastaan. Jotain "quideja" siihen on mut se nyt on ihan sattumanvaraista.
 
Tota eka trophyä en muista, mut se toinen on ihan vaan randomia että tuleeko kyseistä henkilöä kadulla vastaan. Jotain "quideja" siihen on mut se nyt on ihan sattumanvaraista.
Ekassa trophyssa hahmo pitäisi tulla kidnapatuksi ja sitten pelastaa tuo. En vain tiedä, miten hahmo tulisi kidnapatuksi, jotta kyseinen tehtävä aukeaisi. Tuon random tyypin pitäisi hengailla tietyllä alueella, tiettynä kellonaikana, mutta kuulemma harvoin on paikalla.
 
Viimeksi muokattu:
Ekassa trophyssa hahmo pitäisi tulla kidnapatuksi ja sitten pelastaa tuo. En vain tiedä, miten hahmo tulisi kidnapatuksi, jotta kyseinen tehtävä aukeaisi. Tuon random tyypin pitäisi hengailla tietyllä alueella, tiettynä kellonaikana, mutta kuulemma harvoin on paikalla.

Jos se on mitä luulen niin...

Yksi dedsec jäsenistä tulee kidnapatuksi ja sekin on randomia, sen jälkeen kyseinen hahmo pelastetaan. Eli siinä missä ne hahmot näkyy mistä niitä valitaan, yksi niistä on punaisena jossa lukee "kidnapped" ja sit valitsee tehtävän missä sitä lähetään pelastaa.

Se eka oli mulla et katoin quidesta missä se saattaa hengailla, kyl siinä joku tunti tai pari meni et se ilmestyi.

Jos se eka on mitä luulen, niin ihme et koko pelin aikana sulla ei sit tullut jäsenistä yhtään kidnapatuksi, koska mulla oli pariki tai useempikin siinä storyn ym aikana jotka tuli kidnapatuksi.
 
Viimeksi muokattu:
Jos se on mitä luulen niin...

Yksi dedsec jäsenistä tulee kidnapatuksi ja sekin on randomia, sen jälkeen kyseinen hahmo pelastetaan. Eli siinä missä ne hahmot näkyy mistä niitä valitaan, yksi niistä on punaisena jossa lukee "kidnapped" ja sit valitsee tehtävän missä sitä lähetään pelastaa.

Se eka oli mulla et katoin quidesta missä se saattaa hengailla, kyl siinä joku tunti tai pari meni et se ilmestyi.

Jos se eka on mitä luulen, niin ihme et koko pelin aikana sulla ei sit tullut jäsenistä yhtään kidnapatuksi, koska mulla oli pariki tai useempikin siinä storyn ym aikana jotka tuli kidnapatuksi.
Vaikuttaako vaikeustaso tuohon kidnappaamiseen tai pitääkö olla jonkin asetus päällä? Itse pelaan helpoimalla vaikeustasolla. Kaikki muut trophyt olisi peruspelistä saatu, kun Video Game Designer tuli tänään pelissä vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ei siihen vaikuta mikään vaikeusaste tai semmonen, paljonko sun tiimis on tyyppejä? Mitä enemmän niitä on se kasvattaa todennäköisyyttä et joku niistä kidnapataan (storyn aikana tai freeroamis), jos siel on tyyliin joku 5 nii mahdollisuudet sen mukaan vähenee. Mut muuten se on randomia tosiaan et milloin, ite tein sen melko alkuvaihees kun oli vaihtamas hahmoa ja ihmettelin et miks yks niistä oli punasena ja niitä oli muutamia kertoja kun se tapahtui.

Laitetaa viel vireo.

 
Ylös Bottom