Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs Legion

Useamman kuukauden tauon jälkeen tuli palattua tämän pariin ja autolla ajaessa musiikit ei kuulu? Kaikki muut pelin äänet käsittääkseni toimii normaalisti mutta radio on hiljaa vaikka kanavia vaihtelee. joskus kesällä kun viimeksi peliä pelasin niin toimivat. Bugi pelissä vai vikaa setupissa? XSX alustana, ja konsolin ääniasetuksilla ei vaikutusta.
 
Useamman kuukauden tauon jälkeen tuli palattua tämän pariin ja autolla ajaessa musiikit ei kuulu? Kaikki muut pelin äänet käsittääkseni toimii normaalisti mutta radio on hiljaa vaikka kanavia vaihtelee. joskus kesällä kun viimeksi peliä pelasin niin toimivat. Bugi pelissä vai vikaa setupissa? XSX alustana, ja konsolin ääniasetuksilla ei vaikutusta.
Kyllä itselläni ainakin hyvin kuului kun reilu viikko sitten viimeksi tätä XSX:llä pelasin.
 
Useamman kuukauden tauon jälkeen tuli palattua tämän pariin ja autolla ajaessa musiikit ei kuulu? Kaikki muut pelin äänet käsittääkseni toimii normaalisti mutta radio on hiljaa vaikka kanavia vaihtelee. joskus kesällä kun viimeksi peliä pelasin niin toimivat. Bugi pelissä vai vikaa setupissa? XSX alustana, ja konsolin ääniasetuksilla ei vaikutusta.
Joku bugi pelissä tai konsolissa. Tänään kun starttailin konsolin ja pelin niin nyt äänet toimii kuten pitääkin.
 
Pitkästä aikaa palasin pelin pariin ja 60 fps tekee tästä paljon paremman. Ostin myös Season passin ja sekin lisää pelin kiinnostavuutta minulle, kun en ekalla yrityksellä oikein innostunut tusinahahmoilla pelaamisesta. Aika kallis tuo Season pass on kuitenkin muutaman tunnin lisäsisällöstä ja neljästä pelattavasta hahmosta, mutta minulle se teki tästä pelaamisen arvoisen ja nyt kun olen päässyt peliin sisälle, se on oikeastaan tosi viihdyttävä eikä yhtään niin buginen kuin vuosi sitten. Jos peli olisi julkaisussa ollut tällainen, olisi se varmaan menestynyt paremmin. Jos joku vielä on aikeissa ostaa pelin, suosittelen suosiolla ostamaan version, jossa on lisäsisältö mukana.
 
Tämä on nyt digitaalisena 21 € (XSX). Ostin ja laitoin lataukseen. Ihan kiinnostava kokeilla, vaikka pelissä on varmasti valtavasti puutteita niin toivon tälle jatkoa. Idea on mielettömän siisti. Lontoo kiinnostaa myös, hieno kaupunki, jossa olen itsekkin aikanaan asunut ja sitten myös vieraillut uudelleen.
 
Tämä on nyt digitaalisena 21 € (XSX). Ostin ja laitoin lataukseen. Ihan kiinnostava kokeilla, vaikka pelissä on varmasti valtavasti puutteita niin toivon tälle jatkoa. Idea on mielettömän siisti. Lontoo kiinnostaa myös, hieno kaupunki, jossa olen itsekkin aikanaan asunut ja sitten myös vieraillut uudelleen.
Itse ei aluksi oikein iskenyt, mutta kun Aiden Pearcen sai päähahmoksi, niin maistui yllättävän hyvin tämä. Aidenin saaminen päähahmoksi tosin vaatii Season passin peliin.
 
Itse ei aluksi oikein iskenyt, mutta kun Aiden Pearcen sai päähahmoksi, niin maistui yllättävän hyvin tämä. Aidenin saaminen päähahmoksi tosin vaatii Season passin peliin.

Itse pelkään että ajaminen on niin huonoa ettei autoihin ja moottoripyöriin uskalla edes koskea...
 
Itse ei aluksi oikein iskenyt, mutta kun Aiden Pearcen sai päähahmoksi, niin maistui yllättävän hyvin tämä. Aidenin saaminen päähahmoksi tosin vaatii Season passin peliin.

Tämän takia olenkin vaan odotellut, että gold version saisi hyvään hintaan ja nyt se oli jenkkien psn storessa 23e (meillä 35e) joten tuli ostettua.
Muistelen joskus lukeneeni, että myös watch dogs 2:n Wrench on pelattavana jos omistaa season passin ja se onkin mulle se kiintoisampi hahmo.
 
Tämän takia olenkin vaan odotellut, että gold version saisi hyvään hintaan ja nyt se oli jenkkien psn storessa 23e (meillä 35e) joten tuli ostettua.
Muistelen joskus lukeneeni, että myös watch dogs 2:n Wrench on pelattavana jos omistaa season passin ja se onkin mulle se kiintoisampi hahmo.
Wrench on myös tosiaan valittavana pelattavaksi hahmoksi, kun on Season pass..
 
Season passin hahmoilla pelaaminen on melkoinen helpotus, kun minulla ainakin rekrytoinnit menevät aina jotenkin oudosti pieleen. Viimeksi rekrytoitavan värväämiseksi olisi pitänyt tavata hänet jonkun museon katolla, mutta kun löysin hahmon, hän ei reagoinut mihinkään kontaktiyritykseen ja lopulta hakkasin hänet vahingossa sairaalakuntoon, kun kokeilin epätoivoisena kaikkia nappeja. Eri tavoin on mennyt jo useampi rekrytointi pieleen karmeasti. Lisäksi ajan usein autolla tai moottoripyörällä hyviltä vaikuttavien värvättävien päälle vahingossa. En tiedä olenko poikkeuksellisen tumpelo tuossa pelissä.
 
Season passin hahmoilla pelaaminen on melkoinen helpotus, kun minulla ainakin rekrytoinnit menevät aina jotenkin oudosti pieleen. Viimeksi rekrytoitavan värväämiseksi olisi pitänyt tavata hänet jonkun museon katolla, mutta kun löysin hahmon, hän ei reagoinut mihinkään kontaktiyritykseen ja lopulta hakkasin hänet vahingossa sairaalakuntoon, kun kokeilin epätoivoisena kaikkia nappeja. Eri tavoin on mennyt jo useampi rekrytointi pieleen karmeasti. Lisäksi ajan usein autolla tai moottoripyörällä hyviltä vaikuttavien värvättävien päälle vahingossa. En tiedä olenko poikkeuksellisen tumpelo tuossa pelissä.
Kieltämättä tuo autolla tai moottoripyörällä rekrytoitavien päälle ajaminen kuulostaa aika huonosti toimivalta rekrytointistrategialta. :D Toki saahan sen rekrytoitavan varmaankin pysähtymään tuolla ja hänen huomionsakin heräämään. Ehkä kuitenkin on parempi, että rekrypotentiaali pysyy elossa ja suhtautuu myös myönteisesti rekrytoijaan…:D
 
Pahinta on, että minua oikeasti harmittaa, kun käy noita mokia koko ajan. Haluaisin olla hyvä tyyppi, mutta tuossa pelissä tilanne on kuin saksikäsi Edwardilla. Muissakin open worldeissa yritän välttää ylimääräisiä siviilivahinkoja ja ne harmittavat, mutta tässä kun siviilit ovat aina myös mahdollisia yhteistyökumppaneita, se on erityisen harmillista. Siihen kun lisätään se, että koko ajan sattuu ja tapahtuu kaikkea hirveää vahinkoa, kun yrittää vaikka paeta vainoajia tai ajaa aikarajoitettuja tehtäviä, ei tuo pelimekaniikka oikein sovi minun pelityyliin. Onneksi en sentään valinnut sitä vaikeustasoa, jossa hahmot kuolevat lopullisesti. Minun ukot joutuvat vain vuorotellen sairaalaan ja sillä pelataan, joka on onnistunut viimeksi pääsemään pois sairaalasta.
 
Hyppäsin tähän suoraan gta 3 remasterista joten alku fiilikset oli varsin hyvät, peli näytti komealta ja hahmon ohjaus oli suorastaan taivaallista.
Mutta siitä se alamäki sitten alkoikin.

Kertokaa mulle miten kytistä pitäisi päästä eroon autolla ajaessa?
Mitään höyryputkia ei tunnu olevan kuten ennen, ei liikennevaloja eikä niitä tolppia jotka pysäyttää minkä vaan. Tai no jossain kujalla tuollaisia oli yks satsi.
Koitin googlettaa ja löysin vaan vinkin jossa käskettiin hakkeroida dronet jotta ne tippuu alas ja suistaa takaa-ajajat tieltä.
Siis onko nuo niitä pieniä "palloja" jotka leijuu tien yläpuolella?
Ei ajaessa mitään ehdi tarkemmin katsomaan ja noita olen kyllä hakkeroinut, mutta nekin alkaa vaan kohtuu hitaasti laskeutumaan ja usein ei vaikuta mitään.
Lisäksi se hakkerointi viiva pomppii ihan helvetisti kohteesta toiseen. Ensin se voi korostaa tuollaisen dronen ja puolisekuntia myöhemmin se pomppaa vastaan tulevaan autoon. Koita siinä sitten hakkeroida jotain.

Miten spiderbotilla tehdään takedown?
Tuonkin googletin ja sanottiin vaan, että menet huomaamatta vihun viereen ja teet sen kuten muutenkin, mutta ei mulla ole kertaakaan tullut mitään takedown komentoa ruudulle ja mun käsityksen mukaan tuon pitäisi onnistua sillä heti ja päivitykset lisää vaan tuplahypyn ja sprintin.

Vartijat myös bugittaa ja usein ne pysähtelee ja nytkähtelee ihan kuin ne lagaisi ja sitten jos ne alkaa porukalla etsimään sua niin toi vaan korostuu.
Autoista hävisi musiikitkin ja kun ne viimein tuli takaisin yhden takaa-ajon jälkeen niin biisiä/kanavaa ei voinut vaihtaa.
Yhtään valehtelematta tämä on ekan neljän tunnin aikana ollut bugisempi kokemus mitä gta 3 remaster koko läpipeluunsa aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt mulla on sellanen kysymys jota en koskaan kuvitellut joutuvani kysymään.
Miten mä voin ostaa sitä asujen ostamiseen käytettävää premium valuuttaa nykyään kun psn storesta sitä ei löydy ja google ohjasi ubin omaan kauppaan, mutta sielläkin ainoa alusta on pc(download).

edit: Ongelma selvis ja se oli niinkin simppeli, että mä unohdin ostaneeni jenkki version ja pelaan suomitilillä joten sen takia noita WD kolikoita ei voi ostaa.

Ja kun asuista puhutaan niin yks asia minkä takia tämä ei pahemmin kiinnostanut oli se kun kaikissa arvosteluissa hahmot näytti aina ihan idiooteilta joten olin suuresti yllättynyt kun huomasin, että niistä saa ihan hyvän näköisiä.
Mun kolmesta aloitus tyypistä yhdellä mimmillä oli aivan kamalat silmälasit ja yhdellä jätkällä jotain keltaista silmämeikkiä ja huulipunaa joten otin kaikki nuo vaan pois niin koko kolmikko näytti ihan hyvältä.
Huulisynkka on kyllä edelleen aivan pielessä jopa bloodlines lisärissä vaikka siinä on vain kaks pelattavaa hahmoa.
Tuo voisi kyllä melkein olla jo itsenäinen halvempi pelinsäkin sillä mä olen pelannut sitä varmaan 5-6 tuntia ja edelleen pelaan Aidenilla.
 
Viimeksi muokattu:
Jokohan sitä huomenna sais aikaseks pelata sitä tarinaakin.
Oon nyt arviolta 17 tuntia vaan värvännyt porukkaa ja samalla tuli ne kaikki alueetkin jo vallattua.
Jatkuvasti vaan löysin uuden hahmon minkä halusin ja samalla tuli niitä alueen valtaus keikkoja tehtyä kun ne aina oli sopivan matkan päässä kuitenkin ja koko prosessi tuntui reippaasti nopeammalta kuin mitä tunneista voisi päätellä.
Itseasiassa olin varma ettei tuo vaan voi olla koko alue, mutta kun trophy putkahti niin pakko se oli uskoa.
En muista koska ubi on viimeksi tehnyt näin järkevän kokoisen pelialueen. Ehkä watch dogs 2:ssa.
Mä en ole käyttänyt edes fast travelia kuin pari kertaa safehouselle palatessa jotta sain vaihdettua vaatteita.

Tarinaa olen pelannut jopa niin paljon, että se raksaäijä tuli värvättyä ja sen jälkeen olen tehnyt yhden tehtävän eli käytännössä ihan alussa.
Päivityksistäkin on jo hommattu kaikki drone hakkeroinnit, kranaatinheitin, lisää kestävyyttä ja ar shroud.
Mä en ole edes kaivannut Aidenia tai Wrenchia kun nuo omatkin hahmot näyttää ihan hyviltä eikä niiden ääninäyttelykään ole ollut niin kamalaa mitä skillupin arvostelussa jossa yksi hahmo kuulosti aika samalta mitä jotkut kamalat autotune biisit.
Enää en myöskään ihmettele miksi arvosteluissa kaikki näytti idiooteilta sillä ilmeisesti vaihdettavat hiukset, parrat, lävistykset, meikit ja jopa ne Aidenin käyttämät kangasmaskit tuli vasta joskus myöhemmin päivityksenä.

Muutama esimerkki hahmoista:
7.jpg

Sinänsä on kyllä aika sama millä pelaa kun kaikilla onnistuu se perus hakkeroiminen ja takedownit ihan samalla tavalla.
Sitten jos menee aseet laulaen niin eroja alkaakin jo löytymään.
Mä olen fiiliksen mukaan sekoitellut perus hakkerointia, agressiivista riehumista ja valeasuja.
Tuo värväys on paperilla hieno idea, mutta käytännössä on hieman huteja.
Peli esimerkiks ei aina tiedä millaista tyyppiä ollaan värväämässä sillä tänään olin värväämässä poliisia ja tehtävän aikana kyse olikin nyrkkeilijästä ja nyrkkeilijän tehtävässä se olikin potkut saanut IT puolen tyyppi.
Ja onhan se tavallaan huvittavaa miten jokainen on hemmetin kova hakkeri ja vanhat mummotkin voi kiivetä ja vetää parkouria.

Bloodline tuli myös pelattua loppuun ja se oli kyllä helvetin hyvä.
Aidenin osuus oli aika vakava ja synkkä ja Wrenchin kanssa sai nauraa melkein jatkuvasti ja yhteensä meni aikaa joku 8-9 tuntia.
Kumpaakaan ei ainakaan vielä näy yksinpelin puolella vaikka season passin omistan.
Tuleeko ne ihan automaattisesti siihen safehousen eteen jonkun tehtävän jälkeen vai täytyykö ne ottaa sieltä kaupan puolelta jossa kaikki premium hahmot ja aseet on myynnissä?
Jos se on tuo jälkimmäinen niin sitten en varmaan saa niitäkään kun pelaan eri maan tunnarilla kuin millä peli on ostettu.
Mulla ei ole myöskään mitään Minaan liittyvää tehtävää tarjolla.
 
Jokohan sitä huomenna sais aikaseks pelata sitä tarinaakin.
Oon nyt arviolta 17 tuntia vaan värvännyt porukkaa ja samalla tuli ne kaikki alueetkin jo vallattua.
Jatkuvasti vaan löysin uuden hahmon minkä halusin ja samalla tuli niitä alueen valtaus keikkoja tehtyä kun ne aina oli sopivan matkan päässä kuitenkin ja koko prosessi tuntui reippaasti nopeammalta kuin mitä tunneista voisi päätellä.
Itseasiassa olin varma ettei tuo vaan voi olla koko alue, mutta kun trophy putkahti niin pakko se oli uskoa.
En muista koska ubi on viimeksi tehnyt näin järkevän kokoisen pelialueen. Ehkä watch dogs 2:ssa.
Mä en ole käyttänyt edes fast travelia kuin pari kertaa safehouselle palatessa jotta sain vaihdettua vaatteita.

Tarinaa olen pelannut jopa niin paljon, että se raksaäijä tuli värvättyä ja sen jälkeen olen tehnyt yhden tehtävän eli käytännössä ihan alussa.
Päivityksistäkin on jo hommattu kaikki drone hakkeroinnit, kranaatinheitin, lisää kestävyyttä ja ar shroud.
Mä en ole edes kaivannut Aidenia tai Wrenchia kun nuo omatkin hahmot näyttää ihan hyviltä eikä niiden ääninäyttelykään ole ollut niin kamalaa mitä skillupin arvostelussa jossa yksi hahmo kuulosti aika samalta mitä jotkut kamalat autotune biisit.
Enää en myöskään ihmettele miksi arvosteluissa kaikki näytti idiooteilta sillä ilmeisesti vaihdettavat hiukset, parrat, lävistykset, meikit ja jopa ne Aidenin käyttämät kangasmaskit tuli vasta joskus myöhemmin päivityksenä.

Muutama esimerkki hahmoista:

Sinänsä on kyllä aika sama millä pelaa kun kaikilla onnistuu se perus hakkeroiminen ja takedownit ihan samalla tavalla.
Sitten jos menee aseet laulaen niin eroja alkaakin jo löytymään.
Mä olen fiiliksen mukaan sekoitellut perus hakkerointia, agressiivista riehumista ja valeasuja.
Tuo värväys on paperilla hieno idea, mutta käytännössä on hieman huteja.
Peli esimerkiks ei aina tiedä millaista tyyppiä ollaan värväämässä sillä tänään olin värväämässä poliisia ja tehtävän aikana kyse olikin nyrkkeilijästä ja nyrkkeilijän tehtävässä se olikin potkut saanut IT puolen tyyppi.
Ja onhan se tavallaan huvittavaa miten jokainen on hemmetin kova hakkeri ja vanhat mummotkin voi kiivetä ja vetää parkouria.

Bloodline tuli myös pelattua loppuun ja se oli kyllä helvetin hyvä.
Aidenin osuus oli aika vakava ja synkkä ja Wrenchin kanssa sai nauraa melkein jatkuvasti ja yhteensä meni aikaa joku 8-9 tuntia.
Kumpaakaan ei ainakaan vielä näy yksinpelin puolella vaikka season passin omistan.
Tuleeko ne ihan automaattisesti siihen safehousen eteen jonkun tehtävän jälkeen vai täytyykö ne ottaa sieltä kaupan puolelta jossa kaikki premium hahmot ja aseet on myynnissä?
Jos se on tuo jälkimmäinen niin sitten en varmaan saa niitäkään kun pelaan eri maan tunnarilla kuin millä peli on ostettu.
Mulla ei ole myöskään mitään Minaan liittyvää tehtävää tarjolla.
Aiden tulee ihan pelin alussa ainakin valittavaksi, heti sen tutoriaalin jälkeen kun mennään pihalle. Siinä pihassa se pyörii.. Wrench en muista mistä sen mukaan nappasin.
 
Läpi meni ja tykkäsin aika paljonkin eikä tarinassakaan pahemmin valittamista ollut.
Toki zero day ei paljoa ruudulla näkynyt, mutta kaikki kuitenkin lopulta liittyi siihen ja se riitti mulle, koska ne muut tarinat oli mun mielestä helvetin hyviä.
Kun ottaa huomioon kuinka koko pelin markkinointi oli lähinnä jotain ääliö pelleilyä räikeine asuineen ja naamareineen sekä muistaakseni joku mummokin kantoi haulikkoa niin mä en todellakaan odottanut niin vakavaa settiä mitä tässä oli.

Kellyn jengi kaappaa ihmisiä ja laittaa jokaiseen mikrosirun jolla ne voi tappaa napin painalluksella.
Osa myydään orjiksi ja ne jotka ei mene kaupaksi tai muuten vaan niskuroi niin ne tapetaan ja sitten niiden elimet myydään.

Albionin johtaja Cass on kehittänyt dronen joka pystyy tappamaan rikollisen jopa ennen kuin se edes tekee sitä rikosta ja tästä tuli jo vahvat psycho_pass vibat.
Siinähän myös ihmisiä tarkkaillaan ja jos tekoäly päättelee, että nyt 5 vuotias lapsi todennäköisesti murhaa jonkun 20 vuoden päästä niin sitä ei jäädä odottelemaan vaan se lapsi pistetään kylmäksi.
Ei Cassin dronet ihan tuollaisia olisi olleet, mutta ei paljoa enää olisi puuttunut ainakaan sen mainospuheiden perusteella.

Skye Larsenin huikeat tekoälyt sitten perustuukin ihmisen tietoisuuteen.
Muija on siis siirtänyt ihmisten tietoisuuden digitaaliseen muotoon vastoin näiden tahtoa ja pilkkonut siitä osia pois kunnes jäljellä on vain se totteleva tekoäly.

Tietenkin kaikkien noiden tehtävien tunnelmalliset kohtaukset menee täysin pilalle jos tätä pelaa jollain räikeisiin vaatteisiin pukeutuneella hahmolla jolla on pahvilaatikko päässä.
Omilla hahmoilla oli aina normaalit kuteet ja kaikki käytti vain sitä Aidenin tyylistä kangamaskia.
Mua ei haitannut edes se ettei tässä ole varsinaista päähahmoa ja vaikka sellainen olisi niin ei se olisi mitenkään tarinaa muuttanut.
Nyt perus ubikaavan toistokaan ei alkanut puuduttaa kun sai välillä katsella eri hahmoa.
Enimmäkseen käytin kyllä vain paria eri hahmoa ja tarinan jälkimmäinen puolisko tuli pelattua pelkästään vakoojalla, poislukien muutamat tehtävät joissa käytin niitä univormuja.
Kaikki julkkikset, sijoittajat ja muut jotka olin värvännyt vain raha tai alennus boostien takia sai pysyä siellä tukikohdassa.

Aikaa mennyt 50 tuntia ubiconnectin mukaan ja oletan, että tuo sisältää myös sen bloodline läpäisyn.
Huomenna vielä muutaman trophyn kerääminen eli lähinnä täytyy vielä tehdä 14 parcelfox keikkaa ja juoda sekä heittää tikkaa joka baarissa ja tuhlata satatonnia vaatteisiin.
 
Sain iteki tämän aloitettua, oon edelleen itse sitä mieltä että w_d1 on se sarjan paras, mutta on tämä kakkosta parempi. Tykkään rekryhommasta, mutta tykkäisin kyl jos tässä olisi joku päähahmo joka sit rekryis näitä tyyppejä joilla sit voi myös pelata. Nyt tuntuu että ei oikee pääse fiiliksee eikä samaistuu kehnkään ku kaikki on vaan.. jotain tyyppejä vaan.

Kyl täs pitää vähää leikkiä "tee se itse oma päähahmo tarina" että jotenki pääsis fiilikseen, meinasin jo ostaa Aiden Pearcen mut pelkästää että sillä pääsee pelaa pääpeliä maksaa 15e, jolla sais bloodline dlc.n mut sen mukana ei tuu pearcee pääpeliin, joten pitäs ostaa molemmat joka olis sit 30e, tai sit season passi 40e. Ei kyl pysty vaikka Aidenista kuinka tykkään. Perus ubisoftia, pääpelin saa hyvin pian tosi halvalla mut ne season passit ym sit pysyy siin täydes hinnas. Samaa breakpointis ku ostin pelin jollain kympil mut season passit sit on siel 40, noh pitäähä sitä jostain ottaa rahat.

Aloitin pelaa perfomance modes mut jotenki täs pelis tää ray tracing ja kaikki on niin nättiä että tälläkertaa tein kompromissin ja valitsin raffat ruudunpäivityksen sijaan.

Lontoo ei ole niinkään mun mieleen mut kyl tää menee, enemmän ärsyttää nää britti stereotypiat, joka kulmas tyylii kuulee sitä yli ampuvaa brittiä, vai onko briteissä tämmöstä?

Ajaminen täs pelis on aivan perseestä ei se ollut ykkösessäkään mikään paras mahollinen mut tuntuu et sen jälkeen siitä ajamisesta on tehty entistä huonompaa ja siitä ei sit nauti kirvelläkään ja sitä vältänkin niin paljon kun mahollista, lennän sil dronel tai fast travel.

Lähitulevaisuudes Lontoossa ei ilmeisesti tarvita ollenkaan liikennevaloja?

Pelaan myös permadeathil, koska se on mun mielestä tässä se pelin juju, mut miten se täs pelis sit toimii? Et jos jotain menee pieleen se ei oo automaattisesti kuolema? Paril hahmol jotain sössin mut ei ne kuollut. Sit paras oli ku sain just rekryttyä yhen jätkän ja se sössi samantien hommat ja kuoli tyyliin 20min rekryn jälkeen, ei ollut pitkä sen elämä dedsecis. Mut mun mielestä tää tuo extra jännitystä peliin, ja rekryttävää riittää joten tuskin niistä pulaa tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom