Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs Legion

Olet ymmärtänyt täysin väärin ;) Ensinnäkin, sen ominaisuuden saa pois niin halutessaan. Ja toisekseen, sekä piileskely randomin pelissä että hakkerin etsintä omassa pelissä on ehkä hauskinta mitä housut jalassa voi tehdä :)

Mutta siis, eikö ole vielä tietoa että onko tämä ominaisuus uudessa tulevassa pelissä?


Mahtaakohan tuolla WD2:ssa olla vielä pelaajia linjoilla jos taas lähtis hakkeroimoimaan? ;)
On ja wd ykkösessäkin on porukkaa kuten ennenkin.
 
Ensinnäkin, sen ominaisuuden saa pois niin halutessaan. Ja toisekseen, sekä piileskely randomin pelissä että hakkerin etsintä omassa pelissä on ehkä hauskinta mitä housut jalassa voi tehdä :)

Totta. Syke lähti kummasti nousemaan kun tuli ilmoitus hyökkäyksestä omaan peliin. Samoin muiden peleihin liittyessä oli jännitys kohdallaan. Ole siinä pokerina kun toinen suhaa edes takaisin paniikin vallassa ja etsii sinua väkijoukosta. :D

Tästä löytyy neljän pelaajan yhteistyömuoto, mutta tietoa invade-hyökkäyksestä toisen peliin en löytänyt. Toivottavasti se siellä kuitenkin on.

 
Viimeksi muokattu:
Totta. Syke lähti kummasti nousemaan kun tuli ilmoitus hyökkäyksestä omaan peliin. Samoin muiden peleihin liittyessä oli jännitys kohdallaan. Ole siinä pokerina kun toinen suhaa edes takaisin paniikin vallassa ja etsii sinua väkijoukosta. :D

Tästä löytyy neljän pelaajan yhteistyömuoto, mutta tietoa invade-hyökkäyksestä toisen peliin en löytänyt. Toivottavasti se siellä kuitenkin on.


Eikös tuossa ollut paljon yhtäläisyyttä Soulsborne-pelien inveidauksen kanssa? Ja niissä peleissä kyllä oli aina aika mukava kuumotus, kun noita tilanteita tuli. Niistä sai myös hyödyn sekä inveidaaja että häneltä puolustautumaan onnistunut, joten ei mitään aivan turhaakaan kuviota ollut. Sekiro toki ainoana Soulsborne-pelinä, jossa kyseistä ominaisuutta ei ollut, kun siinä ei muutenkaan ollut online-toimintoja. Tässäkin yksi syy (useiden muiden syiden lomassa) miksi Sekiro on itselleni selvästi heikoin Soulsborne-peleistä, eikä ole oikein itselleni maistunut. Mutta tosiaan hyvää kuumotustahan tuollainen inveidaus, tai sen kaltainen elementti tuo peleihin, mikäli vain on riittävän hyvin toteutettu. Muistelen, että oli ihan mukavasti toteutettu Watch Dogseissakin. Toivottavasti siis olisi hyvin toteutettuna mukana myös WD Legionissakin.
 


SkillUpin mietteitä Watch Dogs Legionsista. Yksi parhaista ja fiksuimmista peli-youtubettajista joita tiedän, joten hänen näkemyksensä tulee melkein poikkeuksetta kuunneltua huolella. Odotukset tätäkin peliä kohtaan kasvavat pikkuhiljaa - ainakin itselläni.


Ja tässä toisen arvostamani YouTube-kanavan kokoamaa infoa WD Legionista.
 
Viimeksi muokattu:
Watch Dogs 2 tuli aikoinaan ostettua heräteostoksena alennuksesta ja ihan hyvin viihdytti kestonsa ajan, jos nyt ei jäänyt sen muistettavammin mieleen. En osaa oikein odottamalla odottaa tätä, mutta ihan hyvältähän tämä kuulostaa ennakkomatskun perusteella, joten seurantalistalle vaan.
 
Pakko oli hieman muistella vanhoja hyviä aikoja. Kyl kovasti toivon että legionissa olisi myös tämä.

Olen edelleen sitä mieltä, vaikka ei näitä ole kun 2 osaa ollut että WD1 oli paras, eikä tämä ylihipsteri lontoon meininki näytä sen paremmalta mutta katotaan nyt mitä sielt tulee.

 
Juuri näin. Ykkönen oli suunnattu aikuiselle väelle, ja oli oikeasti hyvä toimintapeli maustettuna pienellä "häkkäämisellä". Kakkonenkin toki tuli pelattua läpi, mutta en tykäny läheskää nii paljon. Tumma vs värikäs, no tumma voitti kirkkaasti. Toivottavasti tää uus ei ole liian scifi, se voi pilata oman pelikokemuksen.
 
Olen pitänyt molemmista. Kakkonen otti tarvittavan pesäeron edelliseen osaan, jotta meno tuntui yhä tuoreelta.

Nyt on edessä maisemanvaihdos Lontooseen. Brexit, korona, populismi, yksityiset turvayhtiöt, vihapuhe... Kaikki tämän maailman piirteitä jotka voisivat viedä kohti pelin tarjoamaa dystopiaa lähes kaikkialle ulottuvassa valvonnasta. Monen hallinnon päiväuni. Siihen rakoon ripaus kapinaa tekee vain hyvää. Kyllä tästä jaksaa innostua kuten edellisistä osista.
 
IGN:n striimissä nousi ihan aiheellinen pelko esille meille monille, joille yleensä parasta on kapea ja suoraviivainen eteneminen. Avoin maailma ja sen monet mahdollisuudet saattavat stressata.

Peli mahdollistaa hyppäämisen mihin tahansa Lontoon asukin hahmoon.

 
IGN:n striimissä nousi ihan aiheellinen pelko esille meille monille, joille yleensä parasta on kapea ja suoraviivainen eteneminen. Avoin maailma ja sen monet mahdollisuudet saattavat stressata.

Peli mahdollistaa hyppäämisen mihin tahansa Lontoon asukin hahmoon.


Ymmärrän, että nykyään tosiaan on pelaajia, joita stressaa peleissä avoin maailma, joka on tungettu täyteen tekemistä. Sitä en kuitenkaan ymmärrä miksi tällaiset pelaajat niin kovin usein tuntuvat kuitenkin näitä selkeitä avoimen maailman pelejä ostavan ja sitten valittavan, kun on liian avointa ja vapaata sekä aivan hirveästi tekemistä, eikä pääse siinä ihanassa putkessa taas kerran juoksemaan.

Vinkkinä sellaisille pelaajille: kannattaa ehkä ihan suosiolla jättää silloin tällaiset selkeästi nimenomaan avoimen maailman peleiksi tarkoitetut pelit kaupan hyllylle. Tai jos pelin aihepiiri siitä huolimatta kiinnostaa niin paljon, että pelin kuitenkin haluaa hankkia, niin muistaa, että avoimen maailman peleissä on yleensä aikalailla se putkikin olemassa, mikäli hakeutuu vain suoraviivaisesti pelaamaan pelkästään kampanjan tehtäviä. Itselleni tuo olisi toki juuri avoimen maailman pelin parhauden hukkaan heittämistä, mutta tapansa toki kullakin on pelata ja peleistä nauttia.

Älkää kuitenkaan jaksako aina haukkua tätä avoimen maailman perusjuttua, että tekemistä on paljon joka puolella. Se kun on kuitenkin sen avoimen maailman olennainen idea, ja meille jotka siitä nautimme, se on täyttä parhautta avoimen maailman peleissä. Ja ennen kaikkea sen paljouden suorittaminen on suurimmaksi osaksi näissä peleissä VAPAAEHTOISTA.
 
Ubisoftin peleissä on avoimeen maailmaan yhdistetty usein sivutehtävien pakollinen tai lähes pakollinen grindaaminen, joka pilaa sen avoimen maailman vapauden kokemuksen monilta.
 
Ubisoftin peleissä on avoimeen maailmaan yhdistetty usein sivutehtävien pakollinen tai lähes pakollinen grindaaminen, joka pilaa sen avoimen maailman vapauden kokemuksen monilta.
Jos ei muutamaa sivutehtävää oikeasti jaksa tehdä kampanjan lomassa, niin avoimen maailman peli ei vain ole se juttu silloin. Kannattaa silloin pysytellä visusti selkeissä putkijuoksuissa. Itse en joutunut mitään pakollista kunnon grindaamista tekemään AC Originsissa enkä Odysseyssa, vaan otin ne muutamat sivutehtävätkin sellaisena kampanjaa täydentävänä tekemisenä.

Suorastaan naurattaa, että jotkut ovat jopa olleet niin kärsimättömiä, että ovat maksaneet jotain noissakin peleissä siitä, että pääsisivät hiukan nopeammin etenemään putkessa. Silloin sanoisin, että avoimen maailman peli ei ole sinun juttusi. Noissa mainituissa AC-peleissä ei kyllä todellakaan edes joudu kunnolla grindaamaan, jos tekee aina silloin tällöin väliin jonkun sivutehtävän ja poimii niistäkin vain ne kiinnostavimmat. Tai sitten vaan ostaa sen putkijuoksun, niin ei tarvitse lainkaan tuskailla tällaisia kamalia asioita.
 
Viimeksi muokattu:
Juuri näin. Ykkönen oli suunnattu aikuiselle väelle, ja oli oikeasti hyvä toimintapeli maustettuna pienellä "häkkäämisellä". Kakkonenkin toki tuli pelattua läpi, mutta en tykäny läheskää nii paljon. Tumma vs värikäs, no tumma voitti kirkkaasti. Toivottavasti tää uus ei ole liian scifi, se voi pilata oman pelikokemuksen.

Nyt kun jäin muistelemaan WD2:sta niin sinänsä pidin sen kevyestä ilmeestä (välillä pisti tietyt asiat silmään mutta niinhän aina), mutta se loi kyllä tunnelmaan välillä tooodella outoja ristiriitoja, mistä muistaakseni "Yahtzee" myös Zero Punctuation -arvostelussaan mainitsi. Eli päähahmo ja kaverinsa ovat tällaisia rentoja, värikkäitä tietoteknisesti lahjakkaita vähän social outcasteja, suorastaan Scooby Doo -hengessä seikkaillaan parhaimmillaan. Ja sitten siinä ohessa tapetaan yllättävän iso määrä ihmisiä :eek:
 
Pelikotelo. Tässä taitaa olla suoraan uuden konsolin kylkeen ostettava peli. Tykännyt aiemmista osista. Dystopia ei lainkaan kaukaa haettu.

EhkP2O_XgAIHU-W
 
Viimeksi muokattu:
Jotenkin peli ei mitään kiinnostusta ole herättänyt. Vaikka pidin kovasti ykkösestä ja kakkosesta.
 
Julkaisu PS5:lle 12.11.2020. Päivittyy ilmaiseksi PS4-versiosta.


Luo vastarintajoukko ja hakkeroi, soluttaudu ja taistele lähitulevaisuuden Lontoossa, joka on tuhon partaalla.
  • Värvää kuka tahansa, ole kuka tahansa. Kaikilla jotka tapaat, on uniikki taustatarina, luonne ja taidot.
  • Hakkeroi aseistettuja droneja, käytä hämähäkkibotteja ja kukista vihollisia lisätyn todellisuuden avulla.
  • Tutki valtavaa urbaania avointa maailmaa, joka sisältää monia Lontoon klassisia maamerkkejä ja hauskoja sivutehtäviä.
  • Vie värvättysi verkkoon ja lyöttäydy yksiin ystäviesi kanssa, kun suoritat tehtäviä ja haastavia loppupelin sisältöä.
Suomenkielinen kotisivu:
 
Ylös Bottom