Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs

Vastaus: Watch Dogs

Tämä on itsellä näitä uusien konsolien pelejä sitten. Tietää mitkä mielessä tähän on uusi pelimoottorikin kehitelty.

Taidan itsekin viivästyttää Watch Dogs:in hankkimista siihen asti, kunnes seuraavan sukupolven konsoli möllöttää olohuoneessa. Uudelle pleikkarille koodattu kipale tulee todennäköisesti kuitenkin sisältämään jotain mukavaa lisäsälää, jota nyky generaation versiot ei saa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Takottaakohan tuo nyt jotain Demon's Souls -tyyppistä systeemiä vai Burnout: Paradise -tyylistä "paina nappia ja yksinpeli vaihtuu moninpeliksi, jatkat peliä edelleen samasta kohtaa kaupunkia"?

Veikkaisin tämä tapahtuvan luontevammin. Pelinkehittäjä puhuu halusta yllättää pelaaja, kun hän huomaa pelimaailmasta löytyvän myös muita. Tämä voisi tarkoitaa yhteisiä kaupunginosia. Kohdasta 2:47 ->

[video=youtube_share;Nae-chiC9yk]http://youtu.be/Nae-chiC9yk[/video]
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Tämä yksinpelin ja moninpelin sekoittaminen keskenään on ehdottomasti tämän pelin yksi mielenkiintoisimmista piirteistä. Kesken pelaamisen sinulle tulee vainoharhainen tunne, jossa aistit jonkun seuraavan sinua. Outojen yhteensattumien summa ei voi olla pelkkä oma koomaus. Päättelet ympäristön tapahtumista jonkun hakkeroineen reittisi. Mutta kuka hän on kadun väestä?. Tässä vaiheessa nousee kyllä jo iho kananlihalle. Et ole enään yksin.

But as well as smart interactions with AI, Watch Dogs will also include opportunities for you to interact with other human players in your single-player game. "Say you're playing alone, free-roaming," Morin explained. "There's a bunch of activities you can activate. Sometimes - and you won't know when - the objective that you have is related to what someone else is doing at the same time. When that happens we merge your reality with the other person's, and you'll be able to see them."

Morin gave the example of a mission where you had to spy on another hacker - but that person was a real player carrying out an objective within their own game who had unknowingly become part of your city. Sometimes you will be told if another player will be watching you during these objectives. Sometimes you won't.

"In playtests right now, in the scenarios where we don't tell players [they're interacting with another human-controlled character], most say 'oh this is really cool, it feels like there really are other hackers out there. Then we tell them it really was other players. And they're like 'what?!' We can have fun with your perceptions."

The feature is one of the more recent additions to the game and separate from the game's full-blown multiplayer mode (expect to hear more about that in the coming months). If it sounds like there's a lot to play around with, it's because there is. "We don't have the full playtest data through yet because it hasn't been played through all in one sitting," Belanger added, "but I'd expect it would be more than 80 hours to complete everything in the game."

Lähde: Inside Watch Dogs, Ubisoft's new open world • Previews • PlayStation 4 • Eurogamer.net
 
Vastaus: Watch Dogs

Pitipä mennä kuuntelemaan uudestaan. Ja ei... ei sitten pätkääkään.

Ootko ees kattonu Person of Interestiä vai jonkun YouTube-haastatteluvideon perusteellako päättelit? Koska se puhuu sarjassa eri tavalla entä ainakin jossain haastattelussa, jonka katoin. Mut tää oli viimenen viesti tästä aiheesta, ihan turhaa vääntöä.

Tuo nettipeli on siis Demon's Soulsin ja Journeyn yhdistelmää? :) Vaikuttaa aika mahtavalta. Toivottavasti tekoäly on tarpeeksi hyvä ettei ihmispelaajia erota NPC-hahmoista vain näiden tekemisien perusteella.
 
Vastaus: Watch Dogs

Ootko ees kattonu Person of Interestiä vai jonkun YouTube-haastatteluvideon perusteellako päättelit? Koska se puhuu sarjassa eri tavalla entä ainakin jossain haastattelussa, jonka katoin. Mut tää oli viimenen viesti tästä aiheesta, ihan turhaa vääntöä.

Tuo nettipeli on siis Demon's Soulsin ja Journeyn yhdistelmää? :) Vaikuttaa aika mahtavalta. Toivottavasti tekoäly on tarpeeksi hyvä ettei ihmispelaajia erota NPC-hahmoista vain näiden tekemisien perusteella.

Työni ja harrastukseni vuoksi katson vuodessa valtavan määrän elokuvia, joten näyttelijä ja ääni on hyvinkin tuttuja. Ja itsehän sen off-topicin aloitit kun väitit näyttelijän olevan pelin trailerissa. Vielä(kään) se ei muistuta millään tavalla Jimiä, mutta ehkä mulla ei ole tarpeeksi vaikkua korvissa.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

- Been in development for four years
- Team has placed a big focus on the NPCs’ behavior and personalities
- You’ll be involved with other events when not on a main mission
- Bios flash for a few moments as you pass NPCs
- Examples: “refuses to cycle”, “trolls religious forums”
- Hack into phones, scroll through text messages and tap into conversations, with relevant locations relating to what was discussed marked on the map for later inspection
- Game doesn’t have “a bunch of minions creating personalities one after another”
- NPCs themselves are the product of another system.
- “Every backstory, every look – it’s based on a database. Some of the population will dynamically end up in certain scenarios based upon their personalities, but you’ll never see a mugging, for example, happen in the same way twice.”
- Won’t be bombarded with side-content
- Another system controls how much of it is doled out, depending on how often you participate in it
- The game’s main narrative arc remains under wraps, but there are hints that player interaction in side-missions will draw parallels with the way that Aiden Pearce personally becomes more obsessed and drawn into the actions of Chicago’s population
- Two types of hacking abilities: small-scale actions and larger-scale actions
- Small-scale: scanning passers-by, disabling a nearby car’s security system, etc.
- Larger-scale: access the city-wide Central Operating System (CTOS)
- Access CTOS district-by-district by storming local datacentres
- With CTOS access, Pearce can use the city’s surveillance technology to identify new side-missions and follow-up on potential crimes
- Side-content isn’t always about crimes
- One sequence has you gaining access to a local W-iFi hub and peering into someone’s home
- Watch Dogs will also include opportunities for you to interact with other human players in your single-player game
- “Say you’re playing alone, free-roaming. There’s a bunch of activities you can activate. Sometimes – and you won’t know when – the objective that you have is related to what someone else is doing at the same time. When that happens we merge your reality with the other person’s, and you’ll be able to see them.”
- Ex: spy on another hacker; it’s a real player carrying out an objective within their own game who had unknowingly become part of your city
- Sometimes you will be told if another player will be watching you during these objectives, sometimes you won’t
- Multiplayer mode planned
- Expected to take 80 hours to complete everything in the game
- Access a smartphone full of apps to activate contracts, drop glyphs for friends to find, or look up a tune playing on a nearby radio
- Version of iTunes lets you buy new apps and games with in-game money
- No micro-transactions
- AR shooter mini-game sees nearby NPCs attacked by purple Metroid-esque aliens, with high scores recorded on global leaderboards
- A number of ideas were cut, team is saving the list for the future

Gaming Everything » Blog Archive » Latest Watch Dogs details
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Watch Dogs alkaa vaikuttaa varteenotettavalta hankinnalta. Ajattelevan miehen GTA.

[video=youtube;HqjiEyVdww8]http://www.youtube.com/watch?v=HqjiEyVdww8&feature=player_embedded[/video]
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Tuon yksinpelin ja verkkopelin välisen rajan hämärtämisen lisäksi mielenkiintoinen asia on tämä reilun vuoden kehityksen alla ollut kännykkäsovellus. Mahdollistaa jollain tapaa sekaantumisen kavereiden peleihin. Esimerkiksi seuraamisen valvontakameroiden välityksellä ja lähellä olevan radion käynnistämisen. Pientä kivaa, jolla säikäyttää pelaaja.

Guay also discussed the "mobile extension" of Watch Dogs, a companion app that's been in development for more than a year alongside the primary game. You'll be able to play some form of Watch Dogs on your smartphone, and interact with console players running around their respective cities. Doing so from the real Chicago, wearing your finest trench coat, will likely generate a cosplay singularity.

Lähde: Watch Dogs multiplayer mode will have element of invasion | Joystiq
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Näyttää hyvältä. Tulee varmaankin hommattua. Aika huikea syksy: Watch Dogs, GTA V ja Battlefield 4 kaikki samaan syssyyn.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

"Open-world"-pelit ovat aina tervetulleita, varsinkin jos niissä on mahdollisuus HIIVISKELYYN. W_D alkaa vaikuttamaan vähän liiankin hyvältä jo. Toivottavasti tässä ei käy samalla tavalla kuin Far Cry 3, eli itseään toistavat sivuthetävät jne. Saakohan tuon multiplayerin sekaantumisen singleplayeriin pois päältä? Ja onkohan pelissä ns. Party mode ala GTA IV?
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

"Open-world"-pelit ovat aina tervetulleita, varsinkin jos niissä on mahdollisuus HIIVISKELYYN. W_D alkaa vaikuttamaan vähän liiankin hyvältä jo. Toivottavasti tässä ei käy samalla tavalla kuin Far Cry 3, eli itseään toistavat sivuthetävät jne. Saakohan tuon multiplayerin sekaantumisen singleplayeriin pois päältä? Ja onkohan pelissä ns. Party mode ala GTA IV?

Tuossahan jossain aiemmassa lainauksessa juuri sanottiin, että pelaaja ei koskaan esimerkiksi tule kohtamaan samanlaista pahoinpitelyä kadulla, eli kaikki sivutehtävät on jollain tapaa uniikkeja. Liekö niitä tiettyjä tehtävätyyppejä kuitenkin X määrä ja sitten se on se tekoäly, joka tekee niistä aina erilaisia. Saa nähdä sitten.

Ja saahan tuon nettipelin pois ainakin, jos ei kirjaudu PSN:ään / Xbox Liveen. Mutta kukapa tuota noin hienoa ominaisuutta haluaisi pois päältä? :)
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Tuossahan jossain aiemmassa lainauksessa juuri sanottiin, että pelaaja ei koskaan esimerkiksi tule kohtamaan samanlaista pahoinpitelyä kadulla, eli kaikki sivutehtävät on jollain tapaa uniikkeja.
Milla tavalla uniikkeja? Niinhän ne myös Far Cry 3:ssa oli, mutta ei se sitä faktaa poistanut että samaa tuttua kaavaa toistettiin kyllästymiseen asti.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Varmastikin jo se, että esimerkiksi jahdattava henkilö pakenee joka kerta erilaista reittiä, tekee tehtävistä uniikkeja markkinointilauseisiin.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Varmastikin jo se, että esimerkiksi jahdattava henkilö pakenee joka kerta erilaista reittiä, tekee tehtävistä uniikkeja markkinointilauseisiin.
Tällöin voidaan sanoa että esim. inFamousin jok'ikinen sivutehtävä oli myös uniikki, aivan kuten jokaisen muun avoimen maailman sivutehtävät. Se onkin eri asia pystyykö studio luomaan jotain muutakin kuin vain erilaisen näköisen kohteen sekä eri pakoreitit näille narkkareille.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Tommone oli ilmestyny E3 sivuille.

[video=youtube;KpIeWxsfBos]https://www.youtube.com/watch?v=KpIeWxsfBos[/video]
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Watch Dogsin moninpelistä juttua:

Basically, players will hack into each other’s devices in either a cooperative or competitive manner. Everyone playing Aiden in their game, can hack into another player in the multiplayer portion of the world.

Granted, as stated before, there are no queues or menus to this portion, you are just meandering along in the city and get hacked.

The various tech and surveillance devices at your disposal in the game can stop the hacking, return the hacking favor, or help you find the person and hunt them down. You decide how to approach it. Should you hunt the hacker down in order to dispatch of them, the character won’t look like another Aiden to you, but an ordinary AI in the game.

All successful hacks will be shown through your notoriety in the game world, and it’s optional. You don’t have to participate in MP if you don’t want to just like anything else, but is does sound like a rather interesting take.

The companion app, which is coming with the game’s release, also introduces competitive mode, in which a player can hinder to help Aiden. It will look exactly like the phone in the game, giving the player control of the city.

Competitive multiplayer won’t affect player notoriety in the game, and the player will be given objectives to complete while the player on the companion app plays the role of the police.

It all sounds interesting and Ubisoft said it plans on detailing it more in the future as well as discussing more modes in the works.

You can read up more on the game’s multiplayer through the Ubisoft Blog and Shacknews. You can also find out more on the game through Catherine’s piece here.

Ja laitetaan spoileriin pari kuvaa:

watch-dogs-e3-4.jpg

watch-dogs-e3-7.jpg

Lähde: VG24/7

Eli moninpelin tarkoitus on hakkeroida muiden pelaajien laitteisiin (puhelin?) joko yhteistyötä tehden tai yksin. Ilmeisesti tästä saa sitten jotain pisteitä tms. Jokainen pelaa tällä pelin päähahmolla, Aidenilla, mutta muut kanssapelaajat näkyvät omalla ruudulla tavallisina kaduntallaajina, mikä tekee "vihollisen" spttaamisesta hankalaa. Moninpeliin ei ole pakko osallistua. "The Companion app" tuo sitten toisenlaisen kilpailullisen tilan, missä leikitään rosvoa ja poliisia:)rolleyes: :D).
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Vaikka sinänsä E3:ssa ei tullut sellaisia pakko hankinta pelejä niin täytyy sanoa että Watch_Dogs oli aika mielenkiintoinen. Vaikka lyhyt hetki kyseistä peliä pelailtiin niin silti peli onnistui vakuuttamaan. Toivon kuitenkin että tälle pelille ei käy samanlaista mitä olen välillä huomannut että pelin alkupuolella on mahtavia ideoita mutta n. 25 % jälkeen peli jättää hyvät ideat pois. Mutta luotan peliin ja uskon että siitä tulee mielenkiintoinen.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Yksinpeliä ja moninpeliä sekoitettu oivallisesti. Kesken tehtävän huomaatkin seuraavasi toista ihmispelaajaa. Tässä esimerkki:

[video=youtube_share;0T6Rbj0z8xA]http://youtu.be/0T6Rbj0z8xA[/video]
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Pystyykö itse vaikuttamaan kenen peliä menee hakkeroimaan, vai valitseeko randomilla niinkuin esim. Journeyssa?
 
Ylös Bottom