Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs

Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Tänkin järjestelmävaatimukset PC:llä on nyt julkaistu:

Minimi:

GPU: DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM
CPU: Quad core
RAM: 4GB

example 1
GPU: NVidia GTX 460
CPU: Intel Core2 Quad Q6600

example 2
GPU: AMD Radeon HD 5770
CPU: AMD Phenom X4 9750

Suositellut:

GPU: DirectX 11 graphics card with 2 GB Video RAM
CPU: Eight core
RAM: 8GB

example 1
GPU: NVidia GTX 560 ti
CPU: Intel Core i7-3770

example 2
GPU: AMD Radeon HD 7850
CPU: AMD FX-8350 Eight-Core

Ultra:

GPU: Latest DirectX 11 graphics card with 2 GB Video RAM or more
CPU: Latest Eight core or more
RAM: 8GB or more

example 1
GPU: Nvidia GTX 670
CPU: Intel Core i7-3930K

example 2
GPU: AMD Radeon HD 7970
CPU: AMD FX-9370 Eight-Core

Lisäksi kannattaa huomioida että peli vaatii 64-bittisen Windows-version:

Operating System: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8
Note that we only support 64 bit OSs.
DVD-ROM: DVD-ROM Dual Layer
Hard Drive Space: 20 GB
Sound: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers
Internet: Broadband connection and service required for multiplayer mode

Hämäräksi jää mitä tuo kahdeksan ytimen vaatimus/suositus muka tarkoittaa, malleissa mainittu 3770 on 4 ydintä, 8 threadiä ja 3930K on 6 ydintä ja 12 threadiä... Core ei kuitenkaan ole sama asia kuin threadi. Itseasiassa 8 ytimisiä prossuja saa vain AMD:ltä ja käsittääkseni ne on toistaiseksi ollut pelikäytössä melkein järjestään huonompia kuin Intelin 4 ytimen prossut, mutta liekkö tilanne nyt muuttumassa konsolien kahdeksan ytimen ansiosta? Toivottavasti piakkoin saadaan benchmark-tuloksia AMD vs. Intel näistä nextgen-peleistä.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Tänkin järjestelmävaatimukset PC:llä on nyt julkaistu:
Hämäräksi jää mitä tuo kahdeksan ytimen vaatimus/suositus muka tarkoittaa, malleissa mainittu 3770 on 4 ydintä, 8 threadiä ja 3930K on 6 ydintä ja 12 threadiä... Core ei kuitenkaan ole sama asia kuin threadi. Itseasiassa 8 ytimisiä prossuja saa vain AMD:ltä ja käsittääkseni ne on toistaiseksi ollut pelikäytössä melkein järjestään huonompia kuin Intelin 4 ytimen prossut, mutta liekkö tilanne nyt muuttumassa konsolien kahdeksan ytimen ansiosta?

Itse uskon että Ubilla meni ytimet ja pääsäikeet sekaisin. Syö kiinnostusta ostaa koneelle kun varmaan se Ubin Uplay vaaditaan tämänkin kanssa ja se ei kuulema ole se kaikista miellyttävin DRM-väline.

EDIT: Toki se voi olla 8-Core joilla meinataan sitten AMD:n CPU:ta mutta uskon että Intelin 4-6 ytimiset CPU:t pärjäävät samalla tasolla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Itse uskon että Ubilla meni ytimet ja pääsäikeet sekaisin. Syö kiinnostusta ostaa koneelle kun varmaan se Ubin Uplay vaaditaan tämänkin kanssa ja se ei kuulema ole se kaikista miellyttävin DRM-väline.

EDIT: Toki se voi olla 8-Core joilla meinataan sitten AMD:n CPU:ta mutta uskon että Intelin 4-6 ytimiset CPU:t pärjäävät samalla tasolla.

Jep itsekin luulen että Ubilla menee säikeet ja ytimet sekaisin. Toisaalta Ubin PC-porttauksien laatu on kyseenalainen muutenkin joten mistäs sitä tietää. Inteliltä ei edes ensi vuonna ole vielä tulossa kuluttajakäyttöön 8 ytimisiä prosessoreja jonkun roadmapin mukaan minkä muistelen nähneeni...

Ja joo uplayn takia ei hirveästi kiinnosta itseänikään tämä peli, mutta varmaan demoa tulee testattua vähintään jotta näkee miten toi pyörii.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Kieltämättä aika Nikko autoilta kuulosti, varsinki toi urheiluauto millä se ajoi sitä rosvoa takaa nii oletin siinä olevan hieman vahvempi ääni. Ihan ku joku golfkärry/sähköauto, toivotaan nyt et kyseessä on vielä joku varhainen vaihe.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]


Meikäläinen on oikeastaan hyvin iloinen tästä uutisesta. On aikaa säästää rahaa kunnon PS4 bundleen, jossa tulee kenties itse pelin kera myös kaksi ohjainta.

Haluaisin kovasti uskoa, että lykkäyksen syynä todella oli pelin parantaminen, mutta todennäköisesti ubi siirsi Watch Dogsin julkaisua, jotta Assassin's Creed IV: Black Flag myisi enemmän. Myöhemmin sitten napsitaan kuluttajilta rahat pois Watch Dogs:in avulla.

Money, money always funny! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Meikäläinen on oikeastaan hyvin iloinen tästä uutisesta. On aikaa säästää rahaa kunnon PS4 bundleen, jossa tulee kenties itse pelin kera myös kaksi ohjainta.

Haluaisin kovasti uskoa, että lykkäyksen syynä todella olisi pelin parantaminen, mutta todennäköisesti ubi siirsi Watch Dogsin julkaisua, jotta Assassin's Creed IV: Black Flag myisi enemmän. Myöhemmin sitten napsitaan kuluttajilta rahat pois Watch Dogs:in avulla.

Money, money always funny! :D

Itsellekkin tuli tämä kuvio ensimmäisenä mieleen. Olisi vaan siirtänyt mielummin sen Assasin's Creedin sinne ensi vuoden puolelle :D
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Itsellekkin tuli tämä kuvio ensimmäisenä mieleen. Olisi vaan siirtänyt mielummin sen Assasin's Creedin sinne ensi vuoden puolelle :D

Tuskin Ubi AC:ta olisi halunut siirtää kun se on melko varma myyjä, toisin kuin WD.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Ei helkkari! PS4 spessu version tilaus vetämäs niin kyllä tämä uutinen kyrsii ja pahasti! Noh kaippa BF4 kanssa sit aika kuluu tuonne ens vuoteen.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

En taida tukea VPD:tä enää ikinä. Tuli kyseiseltä puljulta mailia "Watch Dogs julkaistaan 5.12.2013". Listattuna oli PC, PS3, Xbox360 ja WiiU. Todella hyvin jätkät ovat perillä asioista. Saatana, itse odottanut tätä peliä kuin kuuta nousevaa, ja myöhästyminen vaikutti omalta osaltani jopa PS4:n hankinnan siirtämistä myöhäisempään ajankohtaan. Tarvitse vääntää veistä haavassa. :mad:
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

En taida tukea VPD:tä enää ikinä. Tuli kyseiseltä puljulta mailia "Watch Dogs julkaistaan 5.12.2013". Listattuna oli PC, PS3, Xbox360 ja WiiU. Todella hyvin jätkät ovat perillä asioista. Saatana, itse odottanut tätä peliä kuin kuuta nousevaa, ja myöhästyminen vaikutti omalta osaltani jopa PS4:n hankinnan siirtämistä myöhäisempään ajankohtaan. Tarvitse vääntää veistä haavassa. :mad:

Juuri samaa itekkin olin tänne tulossa sanomaan. VPD syvimpään helvettiin ainakin itsellä menee :mad:, itsellä tämä noussut GTA V yli jo odotus huumassa.

Pistin jopa Viestiä niille että mitä vttuilua muka tollainen viestittely on.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Juuri samaa itekkin olin tänne tulossa sanomaan. VPD syvimpään helvettiin ainakin itsellä menee :mad:, itsellä tämä noussut GTA V yli jo odotus huumassa.

Pistin jopa Viestiä niille että mitä vttuilua muka tollainen viestittely on.



Älä muuta sano. Itse jo ehtisin innostua mutta sitten alkoi hälytyskellot soimaan että nyt taitaa VPD sekoilla pahemman kerran. Onko ne jo vastannut sulle tuohon?
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

No hyvänen aika :D .. otattekohan nyt vähän liian raskaasti? Inhimillinen erehdys tapahtunut niin äijät on täällä riehumassa
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Siinä missä Game of Thronesin toinen kausi sai ostamaan Witcher 2:sen niin Person of Interest (Kohde) kyllä nostattaa odotuksia Watch Dogsia kohtaan. Vielä parisen kuukautta eikös se ollutkin? Toivottavasti Ubi ei petä ja jatko-osatkin saisi olla parempia verrattuna Assassin's Creedeihin.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Siinä missä Game of Thronesin toinen kausi sai ostamaan Witcher 2:sen niin Person of Interest (Kohde) kyllä nostattaa odotuksia Watch Dogsia kohtaan. Vielä parisen kuukautta eikös se ollutkin? Toivottavasti Ubi ei petä ja jatko-osatkin saisi olla parempia verrattuna Assassin's Creedeihin.

Justiinsa kattelin Person of Interestin uusimman jakson ja heti ajattelin, että tulis jo se Watch Dogs :D

Toivottavasti tästä tulisi jotakin infoa lähiaikoina.
 
Ylös Bottom