Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs

Vastaus: Watch Dogs

Mä sain NAT1 -> NAT2 aikaan lisäämällä modeemin ja PS4:n väliin reitittimen. Aikaisemmin meni piuha suoraan modeemista PS4:en, nyt se tulee reitittimeltä. Vaihtoehtoisesti sama onnistui muuttamalla modeemi sillatusta (bridged) tilasta reitittimeksi (routed).

Lisäreititin sillatun modeemin perässä on hyvä siinä että pelkkää piuhan paikkaa vaihtamalla saa laitteilleen joko NAT1:stä tai NAT2:stä. Tietty vaatii NAT1:n liitynnän kohdalla että ISP jakaa useamman kuin yhden julkisen IP-osoitteen. Ja mikäli modeemi ja reititin ovat molemmat langatonta mallia, voi NAT1/NAT2 vaihdoksia tehdä ihan langattomankin ylitse.
 
Vastaus: Watch Dogs

Jos ei olisi rahat loppu niin olisi voinut tilata ja katsoa mitä saa.
Käy katsomassa lähimmästä kirjastosta. Tai laita ainakin varaukseen. Esim. Lahden kirjastossa peli on jo tilattuna, joten sen voi halutessaan varata. #VerorahoilleKäyttöä
 
Vastaus: Watch Dogs

Onko jengi pelannu paljon iPadilla tätä? Mulla homma on ainakin todella takkuista. Erilaisia virheitä tulee vähän väliä ja appsi kaatuilee yms. Hirveä työ että saa edes yhen pelin pelattua ja silloin usein pelikaveria joutuu hakemaan Pikaottelussa todella pitkään.
 
Vastaus: Watch Dogs

Onko jengi pelannu paljon iPadilla tätä? Mulla homma on ainakin todella takkuista. Erilaisia virheitä tulee vähän väliä ja appsi kaatuilee yms. Hirveä työ että saa edes yhen pelin pelattua ja silloin usein pelikaveria joutuu hakemaan Pikaottelussa todella pitkään.
Ihan saman oon todennut. Joka kerta kun appsin (iOS) käynnistää, pitää ensin pari - kolme kertaa kirjautua PSN:ään, ennenkuin se edes antaa yrittää hakea matsia. Sit kestää tosi kauan että löytää pelin. Ottelu löydyttyään vaikuttaa stabiililta. Ne kerrat kun on matsi katkennut kesken kaiken, on todennäköisemmin vastustaja turhautunut, kuin että peli olisi kaatunut.
 
Vastaus: Watch Dogs

Turhaan mollattu peli täytyy sanoa. Pienestä graafisen ulkoasun laskusta huolimatta erittäin viihdyttävä ja hyvä peli. Jos odotit GTA 6:sta niin petyit varmasti. Pelin PC versiota tosin tuli itsekin hieman mollattua ja osasyy miksi loppujen lopuksi hommasinkin pelin PS4:lle. Ja lopuksi vielä, että jos peli tuntuu aluksi tylsältä niin jatka pelaamista, tämä nimittäin paranee kun peli etenee. Tein aiheesta pari videotakin, jossa syvällisemmin ajatuksia pelistä ja varsinkin siitä surullisen kuuluisasta PC versiosta.


[TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD] [video=youtube;QbwkqifU4bg]https://www.youtube.com/watch?v=QbwkqifU4bg[/video][/TD]
[TD][video=youtube;3-EW729k_-A]https://www.youtube.com/watch?v=3-EW729k_-A[/video][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]https://www.youtube.com/watch?v=QbwkqifU4bg[/TD]
[TD]https://www.youtube.com/watch?v=3-EW729k_-A[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
Vastaus: Watch Dogs

Ihan saman oon todennut. Joka kerta kun appsin (iOS) käynnistää, pitää ensin pari - kolme kertaa kirjautua PSN:ään, ennenkuin se edes antaa yrittää hakea matsia. Sit kestää tosi kauan että löytää pelin. Ottelu löydyttyään vaikuttaa stabiililta. Ne kerrat kun on matsi katkennut kesken kaiken, on todennäköisemmin vastustaja turhautunut, kuin että peli olisi kaatunut.

Sama homma täällä. Itsellä siis androidilla tuo sovellus. Jotenkin mielestäni muutenkin tehty typerästi tuo kirjautuminen, kun sinne uplay? serverille kirjautuminen onnistuu mobiililaitteella ihan suoraan, mutta sitten pitää vielä kuitenkin kirjautua psn verkkoon erikseen. Miksei tuota voitu tehdään niin, että se kirjautuisi heti automaattisesti molempiin verkkoihin, kun sovelluksen käynnistää :)
 
Vastaus: Watch Dogs

Nyt tuli tilattua peli ps4:selle perjantaina aikaisintaan pääsee testaamaan kun lomille pääsee intissä. Ensi viikolla sentään kotiutuu jo.:D
 
Vastaus: Watch Dogs

Vähän omia kokemuksia pelistä. Ensiksi kyllä oli vähän hakemista kun vaikka noita open world pelejä oonki pelannut niin tämä oli silti jotenki erilainen kokemus. Mutta kunha pääsi mukaan peliin niin täytyy sanoa että kyllähän tämä hyvä peli on enkä kadu ostostani. Vaikkakin täytyy sanoa että omasta mielestäni AC on kyllä parempi kun tämä, mutta ei tämäkään tosiaan huono ole. Jokaisessa pelissä on joku joka tuntuu aiheuttavan päänvaivaa päästäkseen 100% läpi. Itse en ole vielä mennyt edes 50 % läpi koska olen keskittynyt eka noihin sivutehtäviin ja sitten vasta tarinatehtävät. Mutta tosiaan se joka tuntuu mulle tuottavan päänvaivaa on toi juoma minipeli :D Olen levelillä 3 vasta ja jo se tuntuu aiheuttavan hankaluuksia.
Tosiaan kun niitä on 11 leveliä ja tosiaan jumissa jo 3 tasolla :D ja sen viimeisessä. Jos 3 taso on jo noin hankala niin saas nähdä kuinka hankala sitten viimeiset tasot on 8-11. Eiku riittääki näemmä että pääsee 6 tason läpi
 
Vastaus: Watch Dogs

Kukakohan tuolla on tosiaan keksinyt, että pronssipystyn saa kun pääsee juomapelissä lvl10 saakka. :mad: Meinaa tuossa menee hitosti aikaa ja kyllä hermotkin välillä tiukassa on. Itse olen nyt lvl6:ssa, että pitkä matka on vielä maaliin saakka. Tuon kun saa tehtyä niin platinumia pukkaa, katsotaan nyt vain kuinka monta päivää menee tuon kanssa tapellessa.

edit: Sitten kun epäonnistuu niin joutuu juosta jostain hevonkuusesta samaan paikkaan ja aloittaa koko homma alusta.
edit2: Enää yhdessä juomapelissä 3 tasoa jäljellä. Wuhuu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Watch Dogs

Kukakohan tuolla on tosiaan keksinyt, että pronssipystyn saa kun pääsee juomapelissä lvl10 saakka. :mad: Meinaa tuossa menee hitosti aikaa ja kyllä hermotkin välillä tiukassa on. Itse olen nyt lvl6:ssa, että pitkä matka on vielä maaliin saakka. Tuon kun saa tehtyä niin platinumia pukkaa, katsotaan nyt vain kuinka monta päivää menee tuon kanssa tapellessa.

edit: Sitten kun epäonnistuu niin joutuu juosta jostain hevonkuusesta samaan paikkaan ja aloittaa koko homma alusta.

Oli kyllä vaikein trophy koko pelissä :D. Tosiaan pitää vetää jokaista juomapeli vastustajaa vastaan 10.kierrosta=30.kierrosta.
 
Vastaus: Watch Dogs

Joitakin, vain murto osa mun online hacking hetkiä. Paniikkia ja läheltä piti tilanteita!

[video=youtube;xUyO8bsq4as]https://www.youtube.com/watch?v=xUyO8bsq4as&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: Watch Dogs

Miten tuo yksi secret trophy oikein suoritetaan?

Traced. Siinä pitäisi viisi kertaa joku varjostaa sinua. Olen tehnyt niin, että hakkeroin niitä blume ihmisiä, ne soittavat ja sen jälkeen sieltä tulee joku toinen pelaaja kyllä. Saako sen heti tappaa kun tulee näkyville vai pitääkö odottaa, koska jos annan sen huomata minut niin se alkaa hakkeroimaan eikä varjostamaan. Olen tehnyt tuon yli viisi kertaa niin, että kun se tulee lähelle niin hakkeroin sen ja tapan ,mutta ei näytä toimivan
 
Vastaus: Watch Dogs

Miten tuo yksi secret trophy oikein suoritetaan?

Traced. Siinä pitäisi viisi kertaa joku varjostaa sinua. Olen tehnyt niin, että hakkeroin niitä blume ihmisiä, ne soittavat ja sen jälkeen sieltä tulee joku toinen pelaaja kyllä. Saako sen heti tappaa kun tulee näkyville vai pitääkö odottaa, koska jos annan sen huomata minut niin se alkaa hakkeroimaan eikä varjostamaan. Olen tehnyt tuon yli viisi kertaa niin, että kun se tulee lähelle niin hakkeroin sen ja tapan ,mutta ei näytä toimivan
Toisen pelaajan peliin tunkeutumisia on kahta eri lajia: hakkerointi ja varjostaminen. Näistä vain jälkimmäinen liittyy kyseisen trophyn avaamiseen. Ensimmäisenä mainitun kohteeksi joutuessaanhan pelaaja saa siitä ilmoituksen heti, kun tunkeutuja esihakkeroi kohdepelaajan. Varsinaisen hakkeroinnin aloittamisen jälkeen ja prosenttien lähdettyä nousemaan tulee pelaajan löytää tunkeutuja rajatulta alueelta.

Varjostajan uhriksi joutumisesta ei sen sijaan saa mitään suoraa ilmoitusta. Varjostajan tulee ainoastaan pitää pelaaja näkökentässään, kunnes vain tälle tunkeutujalle näkyvä mittari saavuttaa täydet sata prosenttia. Trophyn avaamiseksi pelaajan tulee joutua viiden tällaisen tunkeutujan uhriksi niin, että he onnistuvat varjostamisessa. Jos siis saat selville, että sinua varjostetaan, laita profiloija pois päältä ja anna varjostajan hoitaa tehtävänsä. Netissä kerrotun mukaan se, että itse ensin tunkeudut jonkun toisen peliin, lisää mahdollisuuksia joutua varjostettavaksi tai hakkeroiduksi. Täysin tuuripohjainen trophyhan tässä on kyseessä.
 
Vastaus: Watch Dogs

Varjostajan uhriksi joutumisesta ei sen sijaan saa mitään suoraa ilmoitusta. Varjostajan tulee ainoastaan pitää pelaaja näkökentässään, kunnes vain tälle tunkeutujalle näkyvä mittari saavuttaa täydet sata prosenttia. Trophyn avaamiseksi pelaajan tulee joutua viiden tällaisen tunkeutujan uhriksi niin, että he onnistuvat varjostamisessa. Jos siis saat selville, että sinua varjostetaan, laita profiloija pois päältä ja anna varjostajan hoitaa tehtävänsä. Netissä kerrotun mukaan se, että itse ensin tunkeudut jonkun toisen peliin, lisää mahdollisuuksia joutua varjostettavaksi tai hakkeroiduksi. Täysin tuuripohjainen trophyhan tässä on kyseessä.

Jepjep, jätin yöksi pelin päälle niin ajattelin, että kyllähän sieltä jotkut on käynyt varjostamassa, mutta mitä vielä. Ei vieläkään ole tullut. On tullut usein itse käytyä muita varjostamassa, mutta minua tullaan aina vaan hakkeroimaan. Jätetään peli taas illaksi pyörimään josko kävisi jo tuuri.

edit: Tulihan se sieltä ja samalla platinum :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Watch Dogs

Huomasin verkkotunkeutumisten laittamisen pois ja päälle vaikuttavan tuohon (traced trophy) suuresti. Kyllähän se toki otti aivoon, että rankaistaan (ei halua olla aina hakkeroitavana/peli on rikki) ja otetaan pojoja reilut 7000 pois... Huomasin siinä vaiheessa kun pojoja oli tarpeeksi, että kaikki oli vain hakkerointiyrityksiä. Tosiaan lopulta nollasin ja uudelleen online. Kului tunti tai kaksi kahvilassa ja platina plakkarissa. Drinking game oli jopa tätä helpompi ja se on paljon sanottu se :D
 
Vastaus: Watch Dogs

Tosiaan se drinking game on ihan älytön, varsinkin sielä pawneessa en tiedä onko sit siel landella noi ukot hieman hullumpia ryyppää mut valehtelematta ainaki pari tuntia meni et sain level 10 läpi. Sen jälkeen huomasin että ei siinä vielä kaikki, on vielä level 11 joka on jo ihan hullujen touhua!

Toi traced juttu mulle tuli kai ihan vahingossa huomaamatta jo melko alkuvaiheessa, kun olen niin paljon hakkeroinut ja mua hakkeroitu ja seurattu jne.

On toi hakkerointi vaan hauskaa, sitä decryption muotoa kokeilin ja ihan ok siihen asti kunnes alkaa älytön lagi diashow, ihan ku pelais jollain vanhalla PS2:lla mökillä maailman ensimmäisellä modeemilla just pari päivää sen jälkeen kun internet keksittiin. Kauheeta sekamelskaa koko touhu ja kaikki räjäyttelee kaasuputkia ym jne, ei saa enää mitää selvää koko touhusta.

Kyseinen pelimuoto voisi toimia privana hyvällä porukalla.

Mutta muuten se 1 VS 1 on paras!
 
Vastaus: Watch Dogs

Kuuluuko pahamaineisuudentaidon nollaantua joka käynnistyskerran jälkeen?

Edit: Jaa ne nollaantuu jos ottaa tunkeutumiset pois päältä :o
 
Ylös Bottom