Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs

Vastaus: Watch Dogs

Mistä saa aineita, joista valmistetaan sirpalekranaatteja ja OTR:ä? Tehdäänkö ne niistä, joita löytyy rakennuksista vai voiko ostaa jostain?

Miten saa takaa-ajon aikana lamaannutettua helikopterin? Taidoissa oon sen pisteillä ostanut, mutta aserullan esiinottamalla ei siellä ole toimintoa tälle. Pitääkö helikopteri jotenkin esim. taaksepäin katsomalla saada näkyviin, jotta saa sen hakkeroitua? Eteenpäin katsoessa ajaessa kopteria ei taida saada näkyviin.

Kopterit hakkeroidaan kuten kaikki muukin eli se on pakko saada näkyviin jotta sen päälle ilmestyy se hakkerointi mahdollisuus. Räjähde kamaa löytyy pawn shopeista. Tiedä sitten millä nimellä nuo on jos suomeksi pelaa. Kartalla kuitenkin on sellainen pieni räjähdykseltä näyttävä ikoni.

Kuinka moni muuten pelaa noita minipelejä vaikka niistä ei saa trophyja/saavutuksia eikä ne edes avaa pelissä mitään? Itsellä on tarkoitus vetää kaikki cash run kentät läpi. En tiedä jaksanko kaikista kultaa ottaa vaikka ei ne varsinaisesti vaikeita ole. Noitahan taisi olla 38kpl ja lisää saa ladattua jos haluaa. Ne vaan on niin hauskoja ja addiktoivia. Sama homma shakin kanssa. Luulin, että joka paikassa on samat shakki puzzlet, mutta yllätyin iloisesti kun huomasin, että joka paikassa on omat settinsä. Ainakin kaikki path puzzlet tulee tehtyä koska ne on mukavan kevyitä.

Nyt on pelattu jo yli 30 tuntia ja vielä on tekemistä enkä ole kaikkia digital trippejäkään vielä edes kokeillut. Sitten on vielä useampi qr koodi, fixer tehtävä jne. Season pass oli myös pakko ostaa sen gangsteri asun takia ja sitä tulee sitten käytettyä seuraavalla läpipeluulla.
 
Vastaus: Watch Dogs

Sain pelin tänään viimein käsiini ja alkuvaikutelmat ovat mainiot, juuri tämmöstä peliä pelimarkkinat ovat mielestäni kaivanneet pitkään. :)
 
Vastaus: Watch Dogs

Kuinka paljon pelissä on tehtävien (kaikkien, ei vain päätehtävien) lisäksi tekemistä? Yleistä perseilyä yms.
 
Vastaus: Watch Dogs

Kuinka paljon pelissä on tehtävien (kaikkien, ei vain päätehtävien) lisäksi tekemistä? Yleistä perseilyä yms.

Päätehtäviä on ihan kivasti ja sivutehtäviä tupla siihen lisäksi. Hieman alkaa toisto harmittamaan, mutta tekemistä riittää.
Niiden lisäksi on pikkutekemistä kuten digitasl trips pelejä, älypelejä ja juomapeleja ja pokeria tietenkin.
Kaiken kruunaa online hacking, joka jaksaa kiinnostaa, mutta oppimiskäyrä on aika korkea.
Online race ja decryption kärsii aika ajoin pahoista lagipiikeistä.
 
Vastaus: Watch Dogs

Online race ja decryption kärsii aika ajoin pahoista lagipiikeistä.

Ainakin ps4:llä noiden kisojen ruudunpäivitys on kaikkea siedettävän ja diashown väliltä. Tässä kolme omaa kisaa perjantai illalta:
[video=youtube;vIwa0bZJgug]http://www.youtube.com/watch?v=vIwa0bZJgug&list=UUWslRxa-eSdZp2uvnR44u2w[/video]

Ekat kaksi on niitä paremmin rullaavia kisoja ja kolmannessa alkaa olemaan jo aika surkuhupaisaa. Tosin lauantaina oli jo sellaisia, että pystyi jo laskemaan kuinka monta kertaa sekunnissa se kuva päivittyi:D Tuli tuota silti pelattua joku 7-8 tuntia yhteensä enkä oikein tiedä minkä takia. Kai se oli vaan kivaa vaihtelua yksinpeliin ja vaikka tuo silmiä raiskasikin aika pahasti niin silti pystyi kuitenkin pysymään tiellä yllättävän hyvin.

Tuli sitten perjantaina myös ne kaikki cash run radat vedettyä kullalle ja lauantaina tuli pelattua vielä likemmäs 40 muiden tekemää rataa. Myös kaikki 150 shakki pulmaa tuli suoritettua ja aloin miettimään kuinka moni noitakaan tekee koska niistä ei saa trophya eikä mitään muutakaan. Tai no sen focus skillin saa, mutta sitä varten täytyy ratkaista vain 10 pulmaa. Tuon jälkeen ne loput ei vaikuta edes läpäisy prosentteihin.
Digital tripeistä en ole vieläkään päässyt madnessia läpi koska homma tyssää aina siihen 30 killstreak vaatimukseen. Viimeksi taisi olla jo 25 kombo kun tulipilarit tukki koko tien joten ne oli pakko ampua pois ja samalla meni kaikki demonit niiden takaa joten en voinut jatkaa komboa.

Itse kun en ole trophy huora niin sitä juomis peliä en ole pelannut kuin sen verran, että sain sen haulikon. Myöskään puuttuvaa kolmea biisiä en jaksa alkaa etsimään jonkun pystin takia. Kaikki muu on yksinpelin puolelta tehty ja aikaa sain menemään varmaan 60 tuntia ellen jopa enemmän eikä minua kyllä alkanut nuo sivutehtävät puuduttamaan ollenkaan kun sekoittelin niitä keskenään. Kyllähän se varmaan alkaa tympiä jos vaikka tekee kaikki 46 fixer keikkaa putkeen. Tai no moni varmaan tekee vain ne vaaditut 40. Itse saatoin tehdä noita muutaman ja sitten vaikka criminal convoyn ja sen jälkeen kerätä muutaman collectiblet ja käydä vaikka pelaamassa shakkia.
 
Vastaus: Watch Dogs

Platina trophy sitten tuota viimestä kappaletta vaille :mad: ei kukaan saattuisi tietämään mistä kannattaa etsiä, biisihän siis mitä etsin on nimeltään Ms. Crumby. Jonkun tunnin kerkäsin jo tuossa kaupungilla profiloimaan ihmisiä mutta ei tuottanut tulosta...
 
Vastaus: Watch Dogs

Platina trophy sitten tuota viimestä kappaletta vaille :mad: ei kukaan saattuisi tietämään mistä kannattaa etsiä, biisihän siis mitä etsin on nimeltään Ms. Crumby. Jonkun tunnin kerkäsin jo tuossa kaupungilla profiloimaan ihmisiä mutta ei tuottanut tulosta...
Pari biisiä löytyy vain kauppojen radioista. Sun pitää avata se musanskannausohjelma puhelimesta aina kun biisi vaihtuu ja tuurilla se viiminen biisi tulee vastaan. Itse et voi vaihtaa biisiä, koska silloin käy soimaan jo vastaan tullee biisit. Täältä vähän tarkempaa tietoo.

Edit: Nähtävästi toi sun tarvitsema biisi tosiaan löytyy jalankulkijoilta, joten kävelet vaan ympäriinsä ja kyllä se sieltä tulee vastaan. Linkki kuitenkin varmaan tarpeellinen muille.
 
Vastaus: Watch Dogs

Mitkä ovat olleet teidän hauskimmat tai parhaimman ctOS skannatut salaisuudet? Tää yksi parhaista mikä mulla jääny mieleen :D
 
Vastaus: Watch Dogs

Platina trophy sitten tuota viimestä kappaletta vaille :mad: ei kukaan saattuisi tietämään mistä kannattaa etsiä, biisihän siis mitä etsin on nimeltään Ms. Crumby. Jonkun tunnin kerkäsin jo tuossa kaupungilla profiloimaan ihmisiä mutta ei tuottanut tulosta...

Itse löysin tuolta punaisesta ympyrä alueelta. Kesti jonkin aikaa, tavalliselta kaduntallaajalta sain sen.

Näytä liitetiedosto 12897
 
Vastaus: Watch Dogs

Jos haluaa kaiken Destiny hypeen ja ohjain meinas lentää seinään pelaamisen jälkeen jotain rauhallista ja tylsää ennen nukkumaan menoa, niin tein tässä vähään aikaa sitten pienen "tairefilmin" jossa ei siis oikeestaa tapahdu mitään, hieman vaan maisemat vaihtuu.

[video=youtube;NaiNfUmLH6A]https://www.youtube.com/watch?v=NaiNfUmLH6A&index=4&list=UUtQcBDR6OMvazTGTTqm8RJA[/video]
 
Vastaus: Watch Dogs

Luulin jo kyllästyneeni tähän peliin, muta ei. Se online jaksaa kiinnostaa ihan oikeesti vieläkin.
 
Vastaus: Watch Dogs

Luulin jo kyllästyneeni tähän peliin, muta ei. Se online jaksaa kiinnostaa ihan oikeesti vieläkin.

Joo se online hakkerointi jaksaa kummasti vieläkin viihdyttää, vaikka täs on ollut hieman taukoa niin tekis mieli käydä vähäsen hakkeroimassa... tai paljon!

Alunperin muutenkin luulin että hyvä jos jaksan storien pelata läpi, kummasti sen parissa on viihtynyt siitä toukokuusta asti.
 
Vastaus: Watch Dogs

Juu itsekin olin aikeissa myydä pelin sen läpäistyäni, mutta sen verran koukuttavaa tuo hakkerointi, että tämä saa jäädä pelihyllyyn. Kaiken kaikkiaan, omaan makuun todella maistuva peli :)
 
Vastaus: Watch Dogs

Viimeinkin varmaan yli kymmenen tunnin yrittämisen jälkeen pääsin madnessin läpi. En tiedä mikä bugisuus tänään iski, mutta ekaa kertaa iski kunnon peliraivo päälle tuon kanssa. Auton etukulma meni jatkuvasti osittain kaiteen sisään motarilla ja kerran koko auto meni puoliksi maan sisään kun sellainen räjähtävä demoni juoksi päin. Lisäksi demoneita oli reippaasti vähemmän kuin ennen. Esim 24 tapon saaminen oli sekunneista kiinni kun ei ollut mitään tapettavaa. Lopulta menin takaisin päävalikkoon ja tulin koneelle rauhoittumaan hetkeksi.

Kun latasin pelin uudelleen ja menin kokeilemaan niin homma toimi taas kuten piti ja demoneita oli kuten ennenkin ja pääsin ekalla yrityksellä tuon läpi. Olisi pitänyt jo aiemmin kokeilla ladata homma uusiksi, mutta olin varma ettei se nyt noin voi bugata, mutta ilmeisesti voi.
Kisojakin oli taas kiva netissä ajella kunnes ukkosen perkele tuli ja veti kesken kisan plesestä virrat poikki.
 
Vastaus: Watch Dogs

Nyt on online hackingissä tullut eteen mitä erikoisempia tapauksia.
Muutama ihminen ihan selkeesti tietää missä olen, kun ne osaa pysytellä puolen kilometrin etäisyydellä ja joko seuraavat sopivalta etäisyydeltä jotta ei voi käyttää fast travel toimintoa. Ymmärrän että parin sadan metrin päästä voi tunkeutujan tunnistaa, mutta useamman saadan metrin päästä niin ei oikein iske takaraivoon.
Jokunen tullut jopa moottoripyörällä täysillä päin pitkän matkan päästä vaikka kuinka hyvässä paikassa pysynyt piilossa. Tällaisia on tullut eteen pari.

Jokunen on osannut warppia talojen katoille tönimällä laatikoita, tai muita esineitä. Hauskaa seurata kameran välityksellä tällaista touhua.

Eli nyt alkaa varmaan tulla näitä bugien hyväksikäyttäjie esille, kun peli on jo muuten hiottu läpi.
 
Vastaus: Watch Dogs

Harmi kun tässä ei ole toista tallennus mahdollisuutta tai new game+, kun nyt ei voi aloittaa uutta peliä ennekuin olen saanut tuon platinan tai pitäisi kaikki sivutehtävät yms. aloittaa alusta.
 
Vastaus: Watch Dogs

Kopioi se vanha tallennus usb tikulle talteen. Noin itsekin tein kun halusin pelata tarinan uudestaan läpi.
 
Vastaus: Watch Dogs

Olen suorittanut kaikki rikollissaattueet, fiksaajatoimeksiannot ja jengien piilopaikat niin mistä muualta saisin taitopisteitä kun yksi taito on vielä saamatta?
 
Vastaus: Watch Dogs

Olen suorittanut kaikki rikollissaattueet, fiksaajatoimeksiannot ja jengien piilopaikat niin mistä muualta saisin taitopisteitä kun yksi taito on vielä saamatta?

Tarinan tehtävistä mikäli niitä ei ole suoritettu.
 
Ylös Bottom