Vastaus: Watch Dogs [Hype]
Ainaki tossa gamereactor jutussa mainitaan että peli on täynnä yksityiskohtia ja näyttää todella hyvältä. Jonka lisäksi sitä ainaki kyseisellä testaajalla oli hauska pelata. Kieltämättä kyllä itsekin tietenkin olisin toivonut, että lopputulos olisi sitä mitä alunperin esitettiin, pakko myöntää.
Mutta en tiedä olenko sitten tulossa vanhaksi ja pitäiskö mun hommata silmälasit, mutta peli näyttää edelleen todella hyvältä. Ottaen vielä huomioon se että esim varmasti sateessa/yöllä pelin ulkoasu varmasti tulee olemaan parempi, asfaltti kiiltää jne ym.
Onhan se ihan eri asia kuitenkin tehdä joku 10min E3 pätkä ja esittää se super tietokoneella kaikki grafiikat tapissa, kun sitten että koko peli olisi yhtä komea open world peli joka vielä kaiken lisäksi pyöris 60fps full resolla jne. Ikävä kyllä, itse epäilen ja syytän eniten tästä last gen koneita, jos peli alunperin olisi vain suuniteltu next gen alustoille/PC olisi tarina ihan toisenlainen.
Ja hieman offtopicia, varmasti tätä samaa ilmiötä tullaan näkemään myös Divison pelissä. Kuitenkin toivo siitä on hieman erilainen koska peli tehdään vain uusille alustoille, mutta tuskin siinäkään lopputulos tulee olemaan sitä samaa mitä nähtiin E3 2013.
Sekä mikäli ette vielä tiedä, niin Watch_Dogs pelissä on kaiken lisäksi vielä 8 pelaajan open world multiplayer!
Olen melko varma että ei sieltä täysin susi p***a peli ole tulossa. Ymmärrän toki kritiikin ja internetissä suurta kohua aiheuttanut kyseinen grafiikan lasku. Jotkut vaan ehkä hieman ylireagoi.