Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wave Race vai Extreme G3?

triple_a

New Member
Hakusessa on siis kevyt ajelupeli Gamecubelle. Kumpi olisi maittavampi, EG3 vai WR? Wipeoutin tyyliset futuristiset kilpa-ajot ovat aina maistuneet minulle ja PC:lle niitä ei oikein saa. Onko siis Extreme G3:sta mihinkään?

Wave Racessa kiinnostaa vesi. En ole ikinä pelannut vesiskootterikilpa-ajopeliä, joten vaihtelu voisi virkistää. Pelattavuudenkin pitäisi ilmeisesti olla kohdallaan.

Mielipiteitä otetaan vastaan.
 
N64:lla aikoinaan pelasin Extreme G 1-2:sta ja varsinkin ykkönen teki lähtemättömän vaikutuksen ja PS2-versio XG3:sta piti heti testata ja läpi pelattua...varsin mainiota prätkähurjastelua ja hyvän ääniraidan tukemana vauhdin tunnetta piisasi ja maisema vaihtui. Varsin laadukas hurjastelu päättyy kuitenkin ennen aikojaan ratojen loppuessa kesken, juuri kun pelin sisälle ja vauhdin hurmaan olisi kunnolla päässyt, ratoja taisi olla vain 9 tai 10 jotka on nopeasti ajettu yhdellä kunnon pelisessiolla. Tuplamäärä karttoja ja XG3 olisi ollut omaan makuun kunnollinen jatko-osa Acclaimin futuristikaahailusarjaan.

Waveracea en ole kokeillut.
 
Minä taas voin puolestani kommentoida Wave Racea kun en ole XGtä pelannut.

Wave Racen pelattavuus on kohdallaan. Vesiskootteri reagoi ohjaukseen juuri niinkuin pitääkin.
Itseäni pelin helppous jäi harmittamaan (ei läheskään yhtä haastava kuin N64n originaali) mutta Wave Race on mukava rentoutumispeli, ja loistava aika-ajopeli. Siihen ei vain pääse hetkessä sisään, vaan ohjauksen opetteluun menee jonkin aikaa. Vaan kun ohjaus alkaa sujua on peli todella nautinnollinen. Jos moninpeli kiinnostaa, niin se löytyy Wave Racesta(taitaa löytyä myös XG3sta, vai?).

Ja jos futuristiset ajopelit kiinnostavat, niin odota nyt ihmeessä F-Zeroa!

Minun mielipiteeni ja neuvoni: jos jaksat käyttää jonkin verran aikaa päästäksesi peliin sisään(ja vesiskootterkilpa-ajopeli kuullostaa kiinnostavalta), osta ihmeessä Wave Race. Ja kun F-Zero ilmestyy, käyt heti ostamassa sen ja nautit maailman mahtavimmasta kilpa-ajosta.:)
 
Ylös Bottom