Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
On se kyllä halpa. Onkohan virhe?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Täältä!
Nyt kannattaa ostaa vaikka toinen, kun halvalla saa!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan murhamur
Tilaus on sitova sopimus. Kuluttajasuojalaki ei anna myyjälle mahdollisuutta purkaa yksipuolisesti kauppaa kuin ääritapauksissa.
Mä aion tapella.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bootlegger
Olen ostanut tuolta HH:sta myös Pikminin, THPS4:n ja Luigi's Mansionin kun halvalla sai.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pelaaja
Saavat Hobby Hallissa syyttää vaan itseään, kun ei konsoli puoli tuottanut. Gamecuben hinnat olivat niin törkeän korkeita (jotkut pelit jopa 72,50£), vaikka siellä nyt Pikmin ja Luigi's Mansion olivatkin tarjouksessa (20£), niin kyllä se omasta mielestä aivan tyhmää maksaa 72,50£ jostain pelistä jonka saa Konsolinetistä tai muusta nettikaupasta n.59-63£ hintaan. Metroid Pak:in hinta oli kohdallaan (129£), mutta yllätys yllätys: 6kk takuu?!?, jo on pasmat sekaisin Hobby Hallissa, sanon minä!
![]()
£ = punta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pelaaja
Saavat Hobby Hallissa syyttää vaan itseään, kun ei konsoli puoli tuottanut. Gamecuben hinnat olivat niin törkeän korkeita (jotkut pelit jopa 72,50£), vaikka siellä nyt Pikmin ja Luigi's Mansion olivatkin tarjouksessa (20£), niin kyllä se omasta mielestä aivan tyhmää maksaa 72,50£ jostain pelistä jonka saa Konsolinetistä tai muusta nettikaupasta n.59-63£ hintaan. Metroid Pak:in hinta oli kohdallaan (129£), mutta yllätys yllätys: 6kk takuu?!?, jo on pasmat sekaisin Hobby Hallissa, sanon minä!
![]()