Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WET [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jryi

Vastaava päätoimittaja, teknoniilo
Ylläpitäjä
Tää rupes kiinnostamaan.

Naispuolinen palkkasoturi tekee selvää jälkeä vihollisista miekan ja pistoolien avulla. Päähenkilö Ruby on vähän neuroottinen tapaus, eikä suostu koskemaan muiden aseisiin, mutta nämä omatkin tuhovälineet ovat ihan riittävän tehokkaita. Akrobaattista liikettä Prince of Persian ja John Woo -elokuvien tyyliin. Käsikirjoituksesta vastaava tyyppin on ollut mukana tv-sarja 24:n ensimmäisen viiden kauden tuotannossa.

http://ps3.ign.com/articles/814/814129p1.html
http://www.gametrailers.com/player/23755.html
http://www.gametrailers.com/player/23922.html

Toivottavasti lopullinen peli on yhtä onnistunut kuin traileri.

Vastaus: Wet (PS3 hype)

En tiedä, miten pitäisi suhtautua näin pitkään hiljaiseloon, mutta ilmeisesti tätä peliä ei olekaan kuopattu: http://www.edge-online.com/magazine/wet-returns

Akrobaattinen räiskintäpeli kuulostaa edelleen hyvältä idealta, ja ainakaan ajan puutteeseen ei pitäisi kehityksen olla kariutunut. Hassua sinänsä, että juuri eilen viimeksi mietin, että mitähän tällekin kuuluu, ja tänä aamuna löytyi Edge Onlinen sivuilta uutta tietoa.

Akrobaattinen räiskintäpeli = Max Payne naispäähahmolla, tuollaisen kuvan minä aikalailla sain jostain kuukausi tai pari sitten näkemästäni videosta, joka oli vuotanut nettiin. Eikä näyttänyt sinänsä edes tekevän mitään Max Payneä paremmin, tai välttämättä edes yhtä hyvin kuin se.

No jos Max Payne kakkosen tasolle päästään edes fysiikoissa, niin kelpaa mulle. Sitä tuli joskus jyystettyä jo pelkästään siistien hidastustappojen takia =P

Ihan mukiinmenevä demo. Leffamainen meininki, kova likka ja aasilaisia gangstereita. Mitä muuta sitä tarvitaan? :) No tietty tuplapistoolit!!

Kontrollit toimii ihan hyvin ja ampuminen oli hauskaa. Eli ok peli luvassa.

Mutta se asia, joka nostaa tän demon yhdeksi parhaimmista, on se että siinä alussa kun tyttö hyppää ikkunan läpi pöydän päälle, heittää akrobaattisen liikkeen, teloittaa samalla kiinalaisia ja yksi gangstereista päästää suustaan Wilhelm Screamin! Tämä on ensimmäinen peli, jossa kyseisen inside jipon olen havainnut.

Ja niille jotka ei tiedä mikä on Wilhelm Scream:

Wilhelm (äänitehoste) – Wikipedia
YouTube - The Wilhelm Scream Compilation

Mahtavaa

Vastaus: Wet [PS3 hype]

tuli kanssa killbilli heti vahvasti mieleen. pirun hyvän leffamaisen fiiliksen olivat saaneet mielestäni, mutta lopputoteus olikin aika pahasti keskinkertaista. kontrollit oli jotenkin kankeat eikä pyssyttely/miekkailu oikein sulautunu hyvin keskenään...

Demossa(ilmeisesti myös koko pelissä) on kyllä upeimmat valinta-ruudut mitä olen koskaan nähnyt. Muuta hyvää demossa ei oikein ollutkaan.

Peli tuntui jopa Strangleholdia löyhemmältä tekeleeltä, mikä jo itsessään on aika paljon sanottu... Pelin sankaritarta oli jotenkin todella nihkeä ohjata eikä tarkkuus ollut kyllä rouvan vahvuus. Muutenkin pelistä huokui melko keskinkertainen toteutus kun joka toinen tusina yakuzoista kuoli tasan samalla animaatiolla. Pelistä innostuneille voin hyvällä omatunnolla suositella hieman tasokkaampaa tekelettä, aikaisemmin mainitsemaani Strangleholdia. Ei hyvä peli sekään mutta alle 10e ennemmin siitä kuin 70e tästä.

Itellekin tuli tästä mieleen Kill Bill. :D Harmi vaan että ohjaus tuntui liian kankealta. Ei oikein tullut sellaista sulavan taistelun fiilistä. Onkohan tossa demossa muuten kaikki liikkeet vai saako niitä koko pelissä hankittua jotenkin lisää?

Ai onks täst jo demokin? Joskus muutama kuukausi sitten luin pelit lehdestä ennakkoarvostelut niin jotenkin pieni kiinnostus peliä kohtaa heräsi, just niin kun alluxus jo sanoi niin hieman Kill Bill/Max Payne kaltaista häröilyltä vaikuttais, kyseises pelis ei vaan taida olla mitään hidastus mittaria. Vaan hidastukset tulee vaan tietyissä kohissa itestään, mikä on mun mielestä tyhmää että tollanen pitää käsikirjoittaa milloin missäkin hidastelee. Tai niin ainakin luin pelit lehdestä. Noh kuitenkin, en ihan täysin kuoppaa tätä tekelettä. Voihan tää vielä yllättää! Mut henkilökohtaisesti muhun uppoo kun veitsi voihin kaikki ns yliammutut mässäily akrobatia taistelulajipelit, niin ihan senkin takia vaikka bugit yms kankeudet oliskin pelissä, mut jos on kaikkee siistiä mättöö niin mie oon myyty mies:)

... Vaan hidastukset tulee vaan tietyissä kohissa itestään, mikä on mun mielestä tyhmää että tollanen pitää käsikirjoittaa milloin missäkin hidastelee. Tai niin ainakin luin pelit lehdestä...
Siis demossa slomo tulee aina kun teet jotain akrobatiaa(liukuminen, hyppääminen, seinäjuoksu yms..) jonka aikana sankaritar ampuilee. Eli lähes puolet peliajasta menee slomona. :)

Vastaus: WET [PS3 hype]

Itse kyllä tykkäsin pelistä, tyyliltään sopiva sekoitus John Woota (toiminta), Grindhousea (kuva ja äänet) ja peliä - no ehkä vähän sitä killbiliäkin, kun oli nainen, miekka ja pyssyt. Ihan mukiin menevää meininkiä ainakin tuossa demossa oli.

Ihmettelen kyllä kontrollikritiikkiä - itse en kokenut kontrollien kanssa mitään tuskan hetkiä, vaan ne toimivat ihan loistavasti. Yhdistelemällä hyppyjä, liukuja sekä seinällä juoksuja sai kyllä mielestäni ihan kohtuu sulavan taistelun meininkiä aikaiseksi.

Itse kyllä tykkäsin pelistä, tyyliltään sopiva sekoitus John Woota (toiminta), Grindhousea (kuva ja äänet) ja peliä - no ehkä vähän sitä killbiliäkin, kun oli nainen, miekka ja pyssyt. Ihan mukiin menevää meininkiä ainakin tuossa demossa oli.

Ihmettelen kyllä kontrollikritiikkiä - itse en kokenut kontrollien kanssa mitään tuskan hetkiä, vaan ne toimivat ihan loistavasti. Yhdistelemällä hyppyjä, liukuja sekä seinällä juoksuja sai kyllä mielestäni ihan kohtuu sulavan taistelun meininkiä aikaiseksi.
Yhdyn Blackdawnin tekstiin täysin.
Lisäksi täytyy mainita erittäin osuvasti valitut taustamusiikit, varsinkin "taiteellisessa" osassa demoa. :cool:

Jotenkin demosta huokuu erilaisuus, joka on aika kova suoritus nykypäivänä jo sinällään.

Jo pelkkä demo teki muhun suuremman vaikutuksen kun batmanit yms inFamoukset yhteensä. Kunnon mättöö, kuten epäilinkin niin muhun tollaset mättöpelit uppoo kun veitsi voihin. Melko varmasti tämä peli kyllä lähtee ostoon! Tässä ammutaan jo niin yli tällä äksönillä jonka takia se tekee pelistä hauskan. Mutta joo melko paljon tästä se KillBill tuli mieleen, varmasti asiaan vaikuttaa tyttö ja miekka, jotenkin tuntuu että tekijät jopa yrittivät killbilliä matkia. Varsinkin se punainen raivokohtaus, sehän on suoraan killbillistä, tässä se näkee vaan punaista mustavalkoisen sijasta. Jäin kaipaamaan lisää tätä, katsellaan mitä täst tulee!

En odottanut tältä yhtään mitään kun imutin ja asensin, mutta kun pääsin pelaamaan, niin yllättipäs kyllä positiivisesti :) Kunnon räiskettä ja pauketta! Hienoja hidastuksia ja kaikkia kivoja aivan mahdottomia temppuja ja hyppyjä ja kaikkea. Huh huh, täytyy varmaan ostaa :D

Vastaus: WET [PS3 Hype]

Peli oli ihan ok, mutta kuten täällä jo joku totesikin että Stranglehold tarjoaa samaa hupia pienemmällä rahalla.
Ei missään nimessä tule ostettua täydellä hintaa. Kristallipalloni kuitenkin sanoo, että peliä saa playn 23€:n tarjouksesta vielä hyvissä ajoin ennen joulua. Sen verran tällaisesta aivottomasta wannabe Hollywood hömpästä voisin maksaakin.. :)

Mutta se asia, joka nostaa tän demon yhdeksi parhaimmista, on se että siinä alussa kun tyttö hyppää ikkunan läpi pöydän päälle, heittää akrobaattisen liikkeen, teloittaa samalla kiinalaisia ja yksi gangstereista päästää suustaan Wilhelm Screamin! Tämä on ensimmäinen peli, jossa kyseisen inside jipon olen havainnut.
Tarkkaavaisuutta, tuohan löytyy suunnilleen jokaisesta pelistä ja leffasta + Tulevaisuudessa sen kuulee myös lukiessa kirjaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WET [PS3 Hype]

Yleensä ei grafiikat vaivaa, mutta olisi tässä vähän enemmän voitu panostaa ulkoasuun. Kontrolleihin tottui kun vähän aikaa pelasi, vaikka osuminen ilman hidastusta olikin vähän arpapeliä.

Tarkkaavaisuutta, tuohan löytyy suunnilleen jokaisesta pelistä ja leffasta + Tulevaisuudessa sen kuulee myös lukiessa kirjaa.

Tarkkaavaisuutta. Tekstissänihän on selvästi mainittu, että kyseessä on ensimmäinen peli ,jossa olen tuon itse havainnut. JA mitä tulee elokuviin, niin tekstissäni oleva linkki vie wikipedian sivulle, jossa on heti pitkä lista elokuvista, joissa Wilhelm esiintyy(joten miksi muka en olisi tästä asiasta tiennyt?).

Joten mitään uutta et minulle tuossa kerro. En tajua mitä haluat viestilläsi saavuttaa, mutta olen ihan varma, ettei ihan jokainen foorumilainen ollut tietoinen tästä asiasta ja halusin vain sen tuoda esille, jotta mahdollisimman moni saisi itsekin tulevaisuudessa ahaa-elämyksen äänen bongaamisesta.

Eli kiitos paljon pätemisestä, ja jos ensi kerralla vaikka heität yksityisviestillä, jos haluat päästä mittelemään Wilhelm-tietoudesta. Sori offtopic, mut ottaa vaan päähän tällainen turha jauhaminen(jota myös kieltämättä itse tässä harrastan kun vastaan viestiin yleisesti).

Yrittää olla liikaa Kill Bill. Aika mitään sanomaton demo.

Mitä pahaa siinä on että peli yrittää olla liikaa Kill Bill? Leffa on hyvä ja mikäs siinä jos pelikin olisi yhtä hyvä. Mitä jos pelin nimi oliskin Kill Bill? Siinä vaihees sitten tulisi tietenkin tämä kuuluisaa leffalisenssipeli härdelli esiin, että yrittää liikaa olla se leffa tai jotain, aikoinaanhan piti tulle Kill Bill peli, joka samantien kuopattiin. Ehkä nyt tämän tekeleen tekijät tajusivat että tehään Kill Bill ja muutetaan nimeä. Mielummin Peli nimeltä WET joka yrittää olla liikaa Kill Bill, kun Kill Bill peli joka ratsastaa leffan maineen siivellä. Ottakaa nyt tästä selvää, pointtini piti olla lyhyt ja yksinkertainen mut ei se nyt onnistu:o

Ylös Bottom