Vastaus: Wet (PS3 hype)
Ei tässä mitään pätemistä tai "pahaa" tarkoitettu, ihan vitsinä kuten tuosta kirja jutusta voi päätellä.
Mutta siis itse olen jo pitkän aikaan naureskellut kun tuon kuulee jokaisesssa action-pätkässä, pelissä tai elokuvassa.
Tarkkaavaisuutta. Tekstissänihän on selvästi mainittu, että kyseessä on ensimmäinen peli ,jossa olen tuon itse havainnut. JA mitä tulee elokuviin, niin tekstissäni oleva linkki vie wikipedian sivulle, jossa on heti pitkä lista elokuvista, joissa Wilhelm esiintyy(joten miksi muka en olisi tästä asiasta tiennyt?).
Joten mitään uutta et minulle tuossa kerro. En tajua mitä haluat viestilläsi saavuttaa, mutta olen ihan varma, ettei ihan jokainen foorumilainen ollut tietoinen tästä asiasta ja halusin vain sen tuoda esille, jotta mahdollisimman moni saisi itsekin tulevaisuudessa ahaa-elämyksen äänen bongaamisesta.
Eli kiitos paljon pätemisestä, ja jos ensi kerralla vaikka heität yksityisviestillä, jos haluat päästä mittelemään Wilhelm-tietoudesta. Sori offtopic, mut ottaa vaan päähän tällainen turha jauhaminen(jota myös kieltämättä itse tässä harrastan kun vastaan viestiin yleisesti).
Ei tässä mitään pätemistä tai "pahaa" tarkoitettu, ihan vitsinä kuten tuosta kirja jutusta voi päätellä.
Mutta siis itse olen jo pitkän aikaan naureskellut kun tuon kuulee jokaisesssa action-pätkässä, pelissä tai elokuvassa.