Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WET [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wet (PS3 hype)

Tarkkaavaisuutta. Tekstissänihän on selvästi mainittu, että kyseessä on ensimmäinen peli ,jossa olen tuon itse havainnut. JA mitä tulee elokuviin, niin tekstissäni oleva linkki vie wikipedian sivulle, jossa on heti pitkä lista elokuvista, joissa Wilhelm esiintyy(joten miksi muka en olisi tästä asiasta tiennyt?).

Joten mitään uutta et minulle tuossa kerro. En tajua mitä haluat viestilläsi saavuttaa, mutta olen ihan varma, ettei ihan jokainen foorumilainen ollut tietoinen tästä asiasta ja halusin vain sen tuoda esille, jotta mahdollisimman moni saisi itsekin tulevaisuudessa ahaa-elämyksen äänen bongaamisesta.

Eli kiitos paljon pätemisestä, ja jos ensi kerralla vaikka heität yksityisviestillä, jos haluat päästä mittelemään Wilhelm-tietoudesta. Sori offtopic, mut ottaa vaan päähän tällainen turha jauhaminen(jota myös kieltämättä itse tässä harrastan kun vastaan viestiin yleisesti).

Ei tässä mitään pätemistä tai "pahaa" tarkoitettu, ihan vitsinä kuten tuosta kirja jutusta voi päätellä.
Mutta siis itse olen jo pitkän aikaan naureskellut kun tuon kuulee jokaisesssa action-pätkässä, pelissä tai elokuvassa.
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

Hirveetä roskaa xD

Ei se mitään että otetaan vaikuttetai/kopioidaan, mutta kun demossa ei ollut mitää originaalia. Hemmetin ruma nyky peliksi ja animaatiot hirveetä saissea. Seinillä juoksemisestakaan ei mitään iloa saanut kun ei siinä paljoa ehtinyt seinille kulkea. Hemmetin yksinkertaista pelaamista, todella vähin animaatioin ja vaihtoehdoin. Mikä hemmetti siinä on ettei liukua voinut käyttää pöydän ylittämiseen vaan liukukseen pöydällä, pitää ensin kiivetä sen päälle!!! Onko tuolla akallakin reuma iskenut? Ilman hidastusta ammukset lähtevät aseesta tooooooodella hitaasti vaikka kuinka rämpyttäisi. Srangleholdin pelimekaniikka toimii paljon paremmin. Saako tuolla miekallekaan mitään erikoisuuslyöntejä?? Miks hemmetissä se ei voi juosta ylös asti, vaan jää reunalla kiikkumaan maalitauluksi??

Mitä voisi sanoa tarinasta, tai sen kuljetuksesta?

Voi *****.

Strangleholdin tarinan kuljetuksessa John Woolla tuskin oli ollut asiaa. Niin saamarin kliseistä sotkua oli siinä, huonosti tehtynä. Etenkin kohtaus ravintolassa jossa tyypit tekevät vaihtokauppaa oli pelin hirveintä. Kappas vain kun se kopioitiin lähes samanlaisena WETiin. "Mulla on rahat tässä laukussa, oho otanpa tälläsen pyssykän sieltä ja ammun tuon toisen ihan ilman mitään järkevää syytä" Oikeesti, hiuksia olin jo repimässä. Se oli niin perseestä!!! Ja Rubi kykkii katolla, millä logiikalla? Naisenlogiikalla? Ilmeisesti, ei voinut odottaa että äijät ampuivat kaikki toisensa vaan piti mennä mukaan lasi katon läpi.... voih. Sitten demon puolivälissä kun hyppää pienemmän pudotuksen, eukko heittää veivinsä...

Harvoin tulee pahamieli pelatessa :(
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

B-luokan räiskintää vailla mitään jujua joka vetäisi pelaajan mukanaan. Kuten FamaZ tammikuussa sanoi, Max Payne hoiti saman homman jo 8 vuotta sitten ja kaiken lisäksi vielä reippaasti joka osa-alueella paremmin.

Harmi että Eliza Dushku tuhlasi aikaansa ääninäyttelyyn, olisi voinut sen ajan viettää mielummin vaikka minun kanssa ;)
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

Rykäisin itsekin demon läpi ja tunnelmat ovat ristiriitaiset. Sinänsä pelissä on jotain viehättävää hidastuksineen. "Punainen kohtaus" oli tyylikäs, samaten takaa-ajo nostaa adrenaliinia. Peli myös nostaa vitutuskäyrää varsin helposti. Viholliset osuvat millintarkasti pitkänkin matkan takaa ja kontrollit ovat kankeat. Grafiikka on kovin tavallista ja tarinankerronta aika velttoa. Tästä huolimatta pelissä oli joku "kerran vielä" -fiilis, joka sai pelaamaan demon läpi. Demossa oli myös vaihtelua varsin mukavasti, mikäli lopullinen peli on samanlaista vuoristorataa, jaksaisi sitä ehkä jopa pelata. Mainittakoon, että diggasin tyylistä pirusti, musiikkia myöten. Harmi, että homma tuntui jotenkin puolitiehen jätetyltä.
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

Uskomatonta shittiä. Pelin paras puoli lienee se, että se on pienellä budjetilla tehty, ei tule heille niin paljon nokkaan. Toinen hyvä puoli on demo. Ei tarvi kenenkään syyttää muita kuin itteensä jos moisesta maksaa.
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

Mitäs tästä nyt sanois.. Alku näytti erittäin lupaavalta musiikitkin oli täyttä tarantinoa mutta kunnes vähän pidemmälle pelasi nii totuus kävi selville, kokoajan kauheet hidastukset päällä ja osuminen on aseen kanssa vähän sitä sun tätä, vihollisetkin kuolee älyttömän bugisesti. Lyhyesti: Kauheeta shaissee en todellakaan tule ostamaan. Joku taisi aikasemmin jo mainita nii strangehold tarjoaa samaa "viihdettä" yli puolet edullisemmin.
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

Eipä tosiaan hirveänä riemunkiljahduksia tarjonnut tämän pelin demo. Ohjaus oli hankalaa ja aseella tähtäämiseen toisella tatilla turhautui nopeasti. Pelistä tuli aluksi mieleen halpa God of War -kopio lähinnä näiden "paina oikeata nappia oikeassa kohdassa" -juttujen takia. Eipä tästä pelistä oikein mitään originaaliakaan löytynyt ja muista peleistä kopioidut jutut oli toteutettu huonommin kuin alkuperäisissä. Ei tätä peliä voi suositella demon perusteella edes alelaarista hankittavaksi.
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

Xbox 360:lla demoa pelailin, mutta sopinee samat kommentit tähänkin. Peli näytti ihan hienolta visuaalisesti. Kuitenkin pelikokemus oli huono. Pelimoottori oli mielestäni huono, sillä todella rajattu määrä asioita voi tehdä pelissä (demossa). Liikkumisen suhteen paljon rajoituksia. Lisäksi taistelu oli aika tylsää. Tarantino-fiilistä oli haettu, mutta ainakin alkudemossa sitä ei mielestäni saavutettu, kiitos huonon ääninäyttelyn.

Perinteinen nykyhollywoodpeli: sisältö huono mutta prameat kuoret.
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

Mä tykkäsin. Jatkuva Slomo toimii! Tuo raivo-osuus tuossa demossa vaikutti aika turhalta. Toivottavasti koko pelissä nuo osuudet olisi järkevämpiä.
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

Kylläpäs täällä taas ollaan negatiivisia. Eihän tuo ihan niin huono ole.
Eihän WET omalle ostoslistalle tietään tee todellakaan, mutta oli siinä muutama kiva juttu. Pelin asenne oli mielestäni enemmän kuin kohdillaan, sekä musiikit erinomaiset. "Baby your driving me insane, insane, insaaaneee, baby I have to go, my mind is gonna blow..." ja niin edespäin. :D

Ja tosiaan valikot olivat törkeän hienot. Odotin kyllä kieltämättä niiden perusteella jotain hieman tujumpaa tavaraa.
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

Mä tykkäsin. Jatkuva Slomo toimii! Tuo raivo-osuus tuossa demossa vaikutti aika turhalta. Toivottavasti koko pelissä nuo osuudet olisi järkevämpiä.

Siis tarkoitatko totaa eukko näkee punaista ja sekoaa ja alkaa lahtaa porukkaa kun hullu raivo-osuutta? Mun mielestä toi oli hienointa siinä demossa, toivonkin että itse peliin tulisi ns raivokohtaus mittari, että kun tietty määrä porukkaa on lahdattu niin napin painalluksella eukko flippais ja alkais näkee punaista ja olis hetken aikaa törkeen paljon nopeempi ja raivokkaampi. Sen raivokohtauksen mittari vois kestää vaikka semmoset 30 sekunttia ja sit alkais kerää uudestaan! Esim jos olisi kohtauksia jossa tulisi aivan törkeesti vastustajia sit ois aika siisti lahtaa porukka näkemällä punaista ja verenmaku suussa pistää porukka kylmästi hiljaiseksi.

Mutta eipä sellaista oo tulossa todnäköisesti, vaan ne punaiset raivokohtaukset ovat peliin käsikirjoitettuja, jolloin ne ehkä kieltämättä silloin ovatkin turhia. Ellei sitten jotkut fanipojat esittelee toiveita, mut tuskin tässä pelissä hirveesti noita fanipoikia on:rolleyes:
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

Kevyesti surkein demo mitä on tullu storesta impattua, en tule aikaani tuhlaamaan enempää.
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

En nyt välttämättä ihan shitiksi haukkuis mutta ei tää nyt mikään paraskaan peli ole demon perusteella. Mielestäni on kylläkin toteutettu ihan hyvällä maulla ja tyylillä ja tunnelma on melko hyvä. On sitä paskempiakin pelejä tehty joilla varmaan yritetään rahastaa vieläkin enemmän.
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

Ei ei ei! Ei näin! Itse en sitten pitänyt pelistä yhtään, siis demon perusteella. Vaikutti jotenkin niin huolimattomasti tehdyltä ja vihollisetkin olivat ihan tylsimyksiä. Välivideot ei näyttänyt edes hienoilta. No samapa se kun en tätä peliä siltikään olisi hankkinut. Huono.
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

Samat mietteet kuin edellisessä viestissä. Miten joku voi tehdä tuollaista kuraa? Vaikuttaa ihan joltain PSX peliltä
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

Samat mietteet kuin edellisessä viestissä. Miten joku voi tehdä tuollaista kuraa? Vaikuttaa ihan joltain PSX peliltä

Annat ymmärtää että PSX-peli olisi synonyymi kuralle... Grafiikoiltaan WET ei ollut tietenkään PSX tasolla. Useat ikimuistoisimmat pelikokemukset on koettu nimenomaan kyseisellä laitteella. :D
Haluaisin kuulla miksi tämä peli "Vaikuttaa ihan joltain PSX peliltä"?

Ja peliin: Demo ei mielestäni nyt NIIN kuraa ollut, kuin ketjussa on annettu ymmärtää. Eipä tämä ostoslistalle yllä, mutta eipä millekään inhokkilistallekaan. Jyyp.
 
Vastaus: WET [PS3 Hype]

kerran läpipelanneena ei kyllä voi suositella kenellekkään..jos haluaa hyvät pisteet niin koko peli pitäis pelata slowmona, ois ollu fiksumpaa jos se slowmo-tila ois pitänyt jotenkin ansaita ja sitten käyttää sitä hetken aikaa..ei näin.
 
Vastaus: WET [PS3]

tämmöstö tuskastuttavaa "PAINA NAPPIA OIKEELLA HETKELLÄ" sittua en o pelannu sitte ENSIMMÄISEN dindendon!!!!! Näinkin pitkälle kehittyneiden systeemien aikana joutuu kysymään: "MISSÄ SE PELAAMINEN TÄSSÄ P.SKASSA ON??!!!!peli ilosta puhumattakaan??!!!ÄLKÄÄ hyvät ihmiset TUNKEKO rahojanne tähän P.SKAAN!!!! t.TODELLA PETTYNYT!!!!!!!!!!!!
 
Ylös Bottom