Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Whey 8100 Proteiinijauhe Maustamaton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bonecarrier
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Bonecarrier

New Member
Sanokaas voiko Whey 8100 maustaa vaikka semmosella sitruunatiivisteellä? Tai onko mitään hyviä kikkoja miten ton paskan saa alas?

Vastaus: Whey 8100 Proteiinijauhe Maustamaton

Sanokaas voiko Whey 8100 maustaa vaikka semmosella sitruunatiivisteellä? Tai onko mitään hyviä kikkoja miten ton paskan saa alas?

No noitahan nyt voi maustaa ihan millä tahansa. Mielikuvitus vaan rajana. Mehutiiviste, kaakao yms. tai sitten ostat maustettua ja laitat tuota maustamatonta aina hiukan mukaan niin kyllä se pussi pikkuhiljaa tyhjenee.
Nuo maustamattomat on kyllä aivan kamalan makuisia. Kerran tuli vahingossa ostettua 4 kg pönikkä ja oli pienoisen taistelun takana, että sai sen tyhjäksi :D

No noitahan nyt voi maustaa ihan millä tahansa. Mielikuvitus vaan rajana. Mehutiiviste, kaakao yms. tai sitten ostat maustettua ja laitat tuota maustamatonta aina hiukan mukaan niin kyllä se pussi pikkuhiljaa tyhjenee.
Nuo maustamattomat on kyllä aivan kamalan makuisia. Kerran tuli vahingossa ostettua 4 kg pönikkä ja oli pienoisen taistelun takana, että sai sen tyhjäksi :D
Meinas yrjöt tulla ku maistoin tuota maustamatonta scheissee. Juu pitää kokeilla tota mehutiivistettä. Kiitos.
E: Tuleeko tosta minkään makusta jos sekottaa kokiksee?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juu pitää kokeilla tota mehutiivistettä. Kiitos.

Mun henkilökohtainen mielipide mehutiivisteeseen ja veteen.. HYI persikka!
Kylmä rasvaton maito! Kokeileppas, et tuu pettymään! Niin siis joo puhun vadelmalla höystetystä. Se kaakao on hyvä tuohon mitä sulla on nyt.

Mun henkilökohtainen mielipide mehutiivisteeseen ja veteen.. HYI persikka!
Kylmä rasvaton maito! Kokeileppas, et tuu pettymään! Niin siis joo puhun vadelmalla höystetystä. Se kaakao on hyvä tuohon mitä sulla on nyt.

Eli siis Maito + Kaakao vai Vesi + Kaakao

E: Tuleeko tosta minkään makusta jos sekottaa kokiksee?

Jaa-a epäilen, että makuelämys on sellanen ettet tule sitä koskaan unohtamaan. Ite en ole kokeillut, mutta näin uskoisin :D

Kannattaa ihan suosiolla maksaa pari euroa ylimäärästä niistä maustetuista jauheista. Kai noihinkin ajan kanssa tottuu, mutta itse olen pysytelly ihan maustetuissa.

Viesti tuli hiukan myöhään ja ehin maistamaan tota vesi kaakao sekotusta. Ei se aineska mun makuun ollu mut kokeillaan vielä tota maito + kaakao sekotust.
Itsellä oli setti missä piti olla 1,5 desiä protskujauhetta, niin laitoin mukaan n. 0,5-1,0 desiä kaakaojauhetta + vesi. Näin sain pussin tuhottua ja ostin sen jälkeen taas maustettua.

viimeksi erehdyin ostamaan prolabsin pure whey mansikkaa. palkkarina toimii ihan hyvin, mutta maku on aivan järkyttävä

Teet mehua, siis sellasta mitä lantrataan vedellä ja laitat vähän runsaammin sitä tiivistettä niin eipä siinä mikään muu maistu enää ;)

Menee vähän ohi aiheen mutta pakko sanoa että jos haluaa hyvänmakuisen palautumisjuoman niin ehdottomasti Fastin tuotteet ja mansikka. Itse käytän Muscle plussaa ja todella hyvänmakuinen ( ainaskin muihin verrattuna mitä on tullut testattua :D ) Ja pelkällä vedellä lantraa niin hyvä tulee.

Itse aina noita unflavoured proteiinejä ostan koska on niin pihi että halua mistään mausta maksaa. Se supplement (mikä mahtaa olla Suomeksi?) ja ei sen kuulukkaan hyvältä maistua :p

Itse aina noita unflavoured proteiinejä ostan koska on niin pihi että halua mistään mausta maksaa. Se supplement (mikä mahtaa olla Suomeksi?) ja ei sen kuulukkaan hyvältä maistua :p

Ei tietenkään sen hyvältä tarvi maistua, mut kyl sen semmost pitää olla ettei yrjö lennä.

Jos siinä sen euron kilo säästää niin ei ole kyllä sen arvoista. Annoshinnan ero on kuitenkin niin mitätön. Ja jos maustamattomat joutuu viellä sekoittamaan johonkin tuoremehuun niin ne tulee loppupeleissä kalliimaksi.

Jos siinä sen euron kilo säästää niin ei ole kyllä sen arvoista. Annoshinnan ero on kuitenkin niin mitätön. Ja jos maustamattomat joutuu viellä sekoittamaan johonkin tuoremehuun niin ne tulee loppupeleissä kalliimaksi.

No nytpähän en enää hölmöyksissää mee ostamaan tota maustamatonta, mut kyl se menee alas tolla kaakaosekotuksella.

Ei nyt ihan suoranaisesti liity, mutta kohtuu läheltä liippaa. Mitenkä nuo massan lisääjät, olisiko niistä apua tällaiselle läpipaskojalle? :p Eli mitä enemmän syön, sitä enemmän vietän aikaa vessassa. Painoa ei tule vaikka mättää suuhun mitä tahansa väliltä puurot - pastat - roskaruoka - sipsit jne. En käy kyllä salillakaan yms., enkä nyt kauheasti muutenkaan liiku tällä hetkellä. Joten näistä lähtökohdista, olisiko meikäläiselle mitään apua tuollaisesta massanlisääjästä, kun olisi painon nostaminen toiveissa?

Kyllä paino varmasti nousee jos alat säännöllisesti vetää massanlisääjiä. Niissä on kuitenkin sen verran paljon kaloreita, etten usko liukkaan suoleskaan ehtivän kaikkea heittää ulos vaikka imisit pytyllä niitä pirtelöitä.

Se on sitten asia erikseen onko mitään järkeä vetää massanlisääjiä jos et pahemmin liiku. Rasvanahan se lisäpaino sulle tulisi ja joissain massanlisääjissä voi olla aika tuhti määrä sokeria joka ei myöskään ole kovin bueno juttu kropalle.

Ylös Bottom