Bonecarrier
New Member
Sanokaas voiko Whey 8100 maustaa vaikka semmosella sitruunatiivisteellä? Tai onko mitään hyviä kikkoja miten ton paskan saa alas?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sanokaas voiko Whey 8100 maustaa vaikka semmosella sitruunatiivisteellä? Tai onko mitään hyviä kikkoja miten ton paskan saa alas?
Meinas yrjöt tulla ku maistoin tuota maustamatonta scheissee. Juu pitää kokeilla tota mehutiivistettä. Kiitos.No noitahan nyt voi maustaa ihan millä tahansa. Mielikuvitus vaan rajana. Mehutiiviste, kaakao yms. tai sitten ostat maustettua ja laitat tuota maustamatonta aina hiukan mukaan niin kyllä se pussi pikkuhiljaa tyhjenee.
Nuo maustamattomat on kyllä aivan kamalan makuisia. Kerran tuli vahingossa ostettua 4 kg pönikkä ja oli pienoisen taistelun takana, että sai sen tyhjäksi![]()
Juu pitää kokeilla tota mehutiivistettä. Kiitos.
Mun henkilökohtainen mielipide mehutiivisteeseen ja veteen.. HYI persikka!
Kylmä rasvaton maito! Kokeileppas, et tuu pettymään! Niin siis joo puhun vadelmalla höystetystä. Se kaakao on hyvä tuohon mitä sulla on nyt.
E: Tuleeko tosta minkään makusta jos sekottaa kokiksee?
Eli siis Maito + Kaakao vai Vesi + Kaakao
maito+kaakao
Itsellä oli setti missä piti olla 1,5 desiä protskujauhetta, niin laitoin mukaan n. 0,5-1,0 desiä kaakaojauhetta + vesi. Näin sain pussin tuhottua ja ostin sen jälkeen taas maustettua.Viesti tuli hiukan myöhään ja ehin maistamaan tota vesi kaakao sekotusta. Ei se aineska mun makuun ollu mut kokeillaan vielä tota maito + kaakao sekotust.
Itse aina noita unflavoured proteiinejä ostan koska on niin pihi että halua mistään mausta maksaa. Se supplement (mikä mahtaa olla Suomeksi?) ja ei sen kuulukkaan hyvältä maistua![]()
Jos siinä sen euron kilo säästää niin ei ole kyllä sen arvoista. Annoshinnan ero on kuitenkin niin mitätön. Ja jos maustamattomat joutuu viellä sekoittamaan johonkin tuoremehuun niin ne tulee loppupeleissä kalliimaksi.
mut kyl se menee alas tolla kaakaosekotuksella.