Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii Connection Ambassador Promotion

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a_Sniper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

noniin, nyt mua on joku sitten auttanut sen ensimmäisen ja viimeisen kerran, mutta nyt haluaisin itse autella kaikkia jotka tarvitsee apua. että lisäilkääpä mun wii numero ja lähetelkää mulle numeroita niin autan teitä!

Oma Wii numero on 4685 2265 6010 5073

kuukausi vielä aikaa ennenkuin tämä sulkeutuu!
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Haluan olla auttaja oma wii nro on 2462 4194 1986 4901 pistäkää privana tuleen teidän numeroita niin lisäilen =)
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Hei tassa minun WII numeroni :) 6082 2404 0551 1704 laittaa sitten vaikka viestia kun on lisaillyt :)
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Haluan olla auttaja oma wii nro on 2462 4194 1986 4901 pistäkää privana tuleen teidän numeroita niin lisäilen =)
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Tuli juuri tuo konsoli hankittua, niin jos joku voisi ilmoitella tuon oman numeronsa niin voisin lisäillä sen. Kiitokset
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Täällä kans ostettu mööpeli. En tiedä mistä ton numero litanjan saa edes kaivettua esille, mutta 500 on aina 500...
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

pömpeli hankittu.:p
saa lisäillä auttajaksi : 6675-2653-3165-3130
privalla vastaukset kiitos
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

pömpeli hankittu.:p
saa lisäillä autettavaksi/auttajaksi : 6675-2653-3165-3130
privalla vastaukset kiitos

Laitan viestiä

EDIT: Ei nyt pelittänyt.
- Muistakaa uudet Wiin omistajat, että autettavana voi olla ainostaan kertaalleen.
* Se on tän homman pointti ja silleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Jooh tyhmä pää kesät talvet:D
Mutta selvisipä syy että vain kerran saa auttaa ja silloin kaikki tulee kuntoon :rolleyes:
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Voin olla kenen tahansa connection ambassador. Lähetä vain PM tai vastaa tähän ketjuun, niin että kerrot wii numerosi. Näin saamme molemmat ilmaiset 500 pistettä!

Tässä on minun wii numero: 2007 8218 2761 2656

Jotta tämä toimii, sinun täytyy olla Suomessa ja omistaa wii joka ei ole yhteydessä nettiin. Voin mieluusti auttaa wiin yhdistämisessä. Tässä lisätietoja englanniksi: Online Connection: Connection Ambassador Promotion - Wii Support - Nintendo

Kiitos ja loistavaa päivän jatkoa!
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Terve

Jos joku tarvitsee ambassador:ia niiin
tässä minun wii koodini: 7838 2936 2007 5248

Laittakaa privaa oma koodi niin tiedän lisätä itselleni.
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Laitetaanpa kunnolla käyntiin Wii Connection Ambassador Promotion Platinum-tilin metsästys.
Tilanne on seuraava: Vielä puuttuu KUUSI apua tarvitsevaa henkilöä.

Ohjeet ovat yksinkertaiset:

Lisää alla oleva Wii-numero ehdottajaksi shop channelissä.
2581 2289 1918 5312

Ilmoita kun olet lisännyt, niin lisään sinut ja saamme ilmaiset 500 pistettä heti käyttöömme.

Kerro myös oma Wii numerosi.
Wii message board - create message - address book (täällä lukee wii numerosi)


- Lisäohjeita kysymällä.

Tempauksen tehostukseksi lahjoitan jokaiselle apua tarvitsevalle virtual console pelin.
Eli 500 pisteen lisäksi valitse jokin seuraavista peleistä:

SNES - Super Mario World
SNES - Super Mario RPG
SNES - The Legend of Zelda: A Link to the Past
SNES - F-Zero
SNES - Super Mario Kart
N64 - Paper Mario

N64 - Yoshi's Story (VARATTU)
N64 - The Legend of Zelda: Majora’s Mask (VARATTU)

Pelit lähetän lahjana heti, kun platinum-arvo astuu voimaan.

* Ota yhteyttä yksityisviestillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Jos joku joka on vasta kytkenyt wiinsä verkkoon, sekä tarvitsisi apua niiden 500 nintendo pointsin saamiseen, voisitko ottaa yhteyttä privalla niin vaihdetaan koodeja?

Mulla ei oo varaa antaa mitään lahjoja siitä jos minun apua käyttää, mutta tuo säästäisi multa sen 5 euroa... :rolleyes:
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Mites tää homma pelittää kun itsellä ollut Wii netissä jo vuodesta 2006, eli onko mun mahdollista olla enää "autettavana"? Noita Connection Ambassador koodeja en tosin oo kenenkään kanssa vaihtanut...

EDIT: Otinpa itse selvää, eli tuo pitää siis tehdä 30 päivän sisällä ensimmäisestä Shop Channel kirjautumisesta. Parilla päivällä siis ollaan menty yli... :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Herätelläänpä näin avauksena tänne foorumille tätä topicia.. Eli toisinsanoen nyt iski kyllä sellainen kiintiö tätä Ambassador promotionia kohden, että pitäis vielä muutama koodi saada.. Siispä heitän tämän samaisen pikkuisen porkkanan teille uutukaiset Wiin omistajat: Ideahan on, että tässä vaihdetaan niitä Wiin numeroita (joka on käynyt jo melko selkeäksi tässä topicin aikana) ja molemmat saavat 500 Wii pointsia itselleen puhtaana ruutuun, kun merkkauttaa vastapuolen connection ambassadoriksi / ambassadorin auttamaksi.. Mutta 500 pistettä nyt riittää ainoastaan siihen yhteen NES / Master System - peliin.. joten entäpä, jos laittaisin myöskin omat pisteeni likoon ja annan giftinä jonkun toisen NES / MS - pelin 500 pisteen puitteissa päälle? Do we have a deal?

Jos täältä intttternetin ja foorumin perukoilta löytyy vielä näitä uutukaisia Wiin omistajia niin ulahdellaan yhdessä yksityisviestein Wiin numerosarjoja.. :)

Niin ja tietenkin tämän puitteissa voin auttaa myös ihan oikeasti, jos Wiin yhdistäminen nettiin on ylitsepääsemätön este mutta mahdollisuus löytyy. :)
 
Ylös Bottom