Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii hajoamisprosentti (numeroita)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jryi

Vastaava päätoimittaja, teknoniilo
Ylläpitäjä
Ihan tilastollisesta mielenkiinnosta, aletaan kerätä tänne näitä negatiivisia käyttäjäkokemuksia myös Nintendon uutuudesta. Malli otettu vastaavasta Xbox360-ketjusta.

Jotta ketjun luotettavuusaste olisi mahdollisimman korkea, niin kaikki Wiin ostaneet rekisteröityneet käyttäjät voisivat ilmoittautua tänne, ei vain sellaiset, joilla on jotain vikaa ilmennyt. Aloitetaan vain ihan karkealla jaolla (ehjä / täytyi viedä huoltoon), mutta jos noissa hajoamisissa alkaa näkyä aste-eroja, niin jaetaan sitten hiukan tarkemmin. Huom! Tilastointivääristymien estämiseksi konsolit otetaan tilastoon mukaan vain, jos sellaisen olemassaolosta on ilmoitettu aikaisemmin: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?p=458341#post458341

Ja otetaan vielä ihan perustieto, eli ostopäivä mukaan tilastointiin, sen perusteella voi yrittää jopa laskea keskimääräistä hajoamisaikaa.

Aloitetaan.

Hei, olen Jyri ja omistan Wii-konsolin. Ostin sen julkaisupäivänä, eli 8.12. Konsolini on yhä ehjä.

Hajonneita konsoleita 5/197 (2,5%), vikaantumisväli 10777 päivää (eli liki 30 vuotta)

Käyttöpäiviä yht. 53887

Viimeisin päivitys 26.10.2007. Tiedot päivitetty viestiin #212 asti

Katso yksityiskohtaiset tiedot hajoamistilasto-excelistä, joka löytyy PS3-hajoamisprosenttiketjusta

Keskustelu Wii-ongelmista käydään toisessa ketjussa!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Hei, olen japaka ja omistan Wii-konsolin. Ostin sen julkaisupäivänä, eli 8.12. Konsolini on yhä ehjä...

Hei, olen Niko ja omistan Wii-konsolin. Ostin sen julkaisupäivänä, eli 8.12. Konsolini on yhä ehjä.

Hei, olen Coldi (nykyinen lempinimi), ostin Wiini 8.12 eikä minkäänlaisia vikoja koskaan ollut. Eli täysin toimiva.

Hei, olen Kari. Sain konsolini 12.12. Konsoli edelleen täysin ehjä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hei, olen Mikko. Minulla on julkaisupäivänä 8.12. ostettu Wii, joka on toiminut moitteettomasti.

Ostin Wiin 8.12. Ei ole mitään vikaa vielä ilmennyt, toiminut tähän asti erinomaisesti.

Hei, minä olen Mauri. Ostin Nintendoni 8.12. Wii ei meinannut käynnistyä yhden kerran, mutta virran poisotto ja takaisin päälle laitto korjasi tilanteen.

Eli kaikki toimii 100%.

Hei, minäkin olen Jyri ja omistan Wii-konsolin. Ostin sen 5.12. Konsolini on yhä ehjä.

Hei olen Scorpius ja omistan wiin (hankittu 8.12). Toimii kuin junan vessa ja on todella hiljainen.

Olen Karhu, konsolini on ostettu 8.12 ja toimii täysin moitteettomasti.

Wii on ostettu 8.12...ja toimii aivan loistavasti, ei pienintäkää vikaa, mitä ny nettiin laitossa jotai pientä robleemaa mutta sekin ratkaistii akkiä...ja ohjaimien kestävyyskin tullu pari kertaa kokeiltua tiukassa tennis matsis :D Hyvin neki tuntuu kestävä

Hei, olen Merri, ennakkotilasin koneeni jo elokuussa, sain koneen kätösiini 7.12. ja kone on pelittänyt alkukankeuksien jälkeen loistavasti.

Konsolin varasin syyskuussa ja sain sen ajoon 8.12 ja se toimii edelleen.

:)

Wii-konsoli löytyy. Ostin sen julkaisupäivänä. Konsoli käy ja kukkuu moitteetta.

Ylös Bottom