Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii Homebrew Channel

Vastaus: Wii Homebrew Channel

onko täällä ketään helsingin suunnalta joka voisi laittaa nämä wiin herkut toimimaan. kuten nämä wad managerit ja wad tiedostot ym muut wii waret ettei tarvitse maksaa turhista. ottaisin vain koneen mukaan ja pistettäisi hommat toimimaan. kun se olisi lahja muijalle.
 
Vastaus: Wii Homebrew Channel

kun tosiaan on tullut hakemalla haettua tietoja näistä Homebrew Channel jutuista ja muista. Mulla on Wiissä versio 4.2E ja sain hyvällä tuurilla asennettua HBC:n mutta en mitään emulaattoreita tai wad managereita. vaikka olenkin seurannut ohjeita, niin en saa tiedostoja näkymään HBC:ssä. missä on vika. Wiin päivitys versiossa? pitääkö sitä alentaa jotenkin vai mitä pitää tehdä että saan asennettua Wii Waret ja muut emulaattori kanavat koneelle? olisi tosi kiva jos joku jaksaisi tehdä täydellisen suomenkielisen ohjeen, kun ei jaksa aiheuttaa itselleen migreeniä sillä että koittaa väkisin kääntää jotain englantia päässä. ohjeita on roppakaupalla mutta ei mitään selkokielistä missään...
 
Vastaus: Wii Homebrew Channel

kun tosiaan on tullut hakemalla haettua tietoja näistä Homebrew Channel jutuista ja muista. Mulla on Wiissä versio 4.2E ja sain hyvällä tuurilla asennettua HBC:n mutta en mitään emulaattoreita tai wad managereita. vaikka olenkin seurannut ohjeita, niin en saa tiedostoja näkymään HBC:ssä. missä on vika. Wiin päivitys versiossa? pitääkö sitä alentaa jotenkin vai mitä pitää tehdä että saan asennettua Wii Waret ja muut emulaattori kanavat koneelle? olisi tosi kiva jos joku jaksaisi tehdä täydellisen suomenkielisen ohjeen, kun ei jaksa aiheuttaa itselleen migreeniä sillä että koittaa väkisin kääntää jotain englantia päässä. ohjeita on roppakaupalla mutta ei mitään selkokielistä missään...

Valitettavasti järkevää suomenkielistä ohjetta en ole itsekään mistään löytänyt, mutta tuossa on aika helppo ohje jolla itse asentelin softmodit 4.2e:hen. Toimii KAIKILLA Wii konsoleilla mukaanlukien sarjanumerot: LU-64<, LEH-251<

Linkki ohjeeseen:
HOWTO: Setup a System Menu 4.2 Wii for playing backups of commercial games with uLoader Ade's Softmodding Wii blog

Ja ilmeisesti HBC oli jo asennettu, mutta jos ei niin : bannerbomb
 
Vastaus: Wii Homebrew Channel

Mites nämä Wiin mediaplayer ominaisuudet, mitä ohjelmia tuohon tarkoitukseen löytyy? :)

Itsellä käytössä uusin versio MPlayer CE:stä (0.76):
Wii homebrew - MPlayer CE v0.76


Elokuvat toimii mainiosti ulkoiselta kiintolevyltä ja irtotekstitkin toimii... (Tekstit kyllä näkyy vähän pienellä, mutta jos ei hirveän huono näkö ole niin kyllä ne näkee.) Muistikortilta en ole koittanut elokuvia katsella kun ei ole ollut tarvetta, mutta pitäisi toimia sieltäkin.
 
Vastaus: Wii Homebrew Channel

Siksi USB loader keskustelu ei mielestäni kuulu konsolifiniin. Katsoppa huviksesi muista foorumeista joissa backupkeskustelu on sallittu moniko käyttää vain alkuperäisiä usb loaderissa. Hyvä jos yksikin löytyisi.

Kyllä niitä vain löytyy. Minä esimerkiksi. Mukava kun ei tarvitse levyä vaihtaa. Alkuperäiset pelit ovat nyt usb-tikulla, ja levyt kaapissa. Tein vielä omat channelit jokaiselle pelille, niin voi suoraan system menusta käynnistää pelin kuin pelin :)
 
Vastaus: Wii Homebrew Channel

Kyllä niitä vain löytyy. Minä esimerkiksi. Mukava kun ei tarvitse levyä vaihtaa. Alkuperäiset pelit ovat nyt usb-tikulla, ja levyt kaapissa. Tein vielä omat channelit jokaiselle pelille, niin voi suoraan system menusta käynnistää pelin kuin pelin :)

Juuri näin. Pysyy levytkin hyvänä vaikka muksut pelais eikä turhaan kulu Wiin dvd-asemakaan (ei sillä että sitä puhki saisi kulutettua, mutta kuitenkin).
 
Vastaus: Wii Homebrew Channel

Kyllä sen puhki saa kulumaan. Monet vanhemman wiin omistajat kärsii siitä että metroid prime trilogy eikä super smash bros brawl toimi. Molemmat ovat siis dual layer levyjä joita vanhan wiin puhki kulutettu lukupää ei enää suostu lukemaan.
 
Vastaus: Wii Homebrew Channel

Huolimatta siitä että yksi henkilö löytyi jolta kaikki pelit löytyvät myös ostettuina kaapista, olen kuitenkin sitä mieltä että ne 1 999 999 muuta käyttävät USB loaderia suurelta osin Internetistä ladattujen kopioiden pelaamisen. :)

Mutta minulle loppujen lopuksi aivan sama, konsolifinhän päättää mitä hyväksyy ja mitä ei. Ja minulle sopii keskustelu USB loaderistakin, en vain aio itse osallistua siihen (muilta osin).

P.S Tähän viestiin on turha vastata tyyliin "minäkin käytän USB loaderia ja kaikki pelit löytyy alkuperäisenä kaapista". Vaikka tuosta ylläolevasta muutaman luvun voisi vähentääkkin, en aio muuttaa mielipidettäni. Käytetään sen sijaan keskustelutilaa muuhun hyödyllisempään.
 
Vastaus: Wii Homebrew Channel

mitenköhän toimii nykyään ja voiko ostaa muista shopeista pelejä?

Huvittaisi japanipelejä pelailla.
 
Ylös Bottom