Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii ja modaus

Vastaus: Wii ja modaus

Artificial sanoi:
Onko kenelläkään Wii:n modannella tullut ongelmia Wi-Fi:n kanssa? Itsellä yksi suurimmista modaamisen esteistä on pelko, että netti-toiminnot alkaisivat kärsimään tai lakkaisivat toimimasta.

Ei ainakaan mulla ole ollut. Opera toimii normaalisti ja päivitykset tulevat normaalisti. Yhtään nettipeliä en omista. (Onko niitä edes muita kuin Mario Strikers?) Jostain luin että patteri kannattaisi irroittaa ennen modaamista, mutta itse en sitä tehnyt. Mutta jos nyt konsolinsa modaa niin kannattaa ottaa huomioon että sen saattaa siinä yhteydessä särkeä, Wiin kanssa uskalsin ottaa riskin sillä se oli halvahko, ja aluekoodeja vastustan ihan periaatteesta.
 
Vastaus: Wii ja modaus

Itse olen uusi näissä konsolien modaamisissa, joten kysymykseni saattaa kuullostaa vähän hölmöltä, mutta kysynpähän kuitenkin. Mikä on mod-piiri? Pystyykö silloin pelaamaan jenkkien Wii-pelejä? Onko se vaikea asentaa? Kenelläkään kokemusta Wiin mod-piireistä?
 
Vastaus: Wii ja modaus

Tuossa edellisellä sivullahan tuo lukee mistä omani tilasin. Eipä ole juuri piirillä ollut virkaa, kuten ei Wii:lläkään. Lähinnä tulee pelattua silloin tällöin Ikarugaa joka vihdoin audiofixin jälkeen jopa toimii, tai vaimon kanssa laser hockeyta.

Jeh, tuo minultakin vei modausinnon. Ne muutamat pelit jotka oikeasti kiinnostavat eivät ole vielä modauksen väärtejä. JAP-Ikarugakin toimii swappitrikillä, kunnes päivitän firmwaren.

Modauksen kautta saisin hirveän läjän keskinkertaisia pelejä joita en kuitenkaan ehdi pelata, ja niiden vaatima aika ei ole suhteessa hyötyihin. Täysin persaukiselle tuo lienee hyvä vaihtoehto.
 
Vastaus: Wii ja modaus

made44 sanoi:
Itse olen uusi näissä konsolien modaamisissa, joten kysymykseni saattaa kuullostaa vähän hölmöltä, mutta kysynpähän kuitenkin. Mikä on mod-piiri? Pystyykö silloin pelaamaan jenkkien Wii-pelejä? Onko se vaikea asentaa? Kenelläkään kokemusta Wiin mod-piireistä?

a. näistä infoa vaikka alkuun
http://en.wikipedia.org/wiki/Modchip
http://wiki.gbatemp.net/index.php?title=WiiKey

b. pystyy, tällä hetkellä NTSC-U pelien toiminnan todennäköisyys on about 9/10 (vain kovin harva ei toimi, lista täällä
http://wiki.gbatemp.net/index.php?title=Wii_Region_Patcher_Compatibility_List

c. ei ole vaikea asentaa jos vähänkin löytyy kolvaustaitoa, tarkkuutta, kärsivällisyyttä ja intoa

d. monella on kokemusta
 
Vastaus: Wii ja modaus

Täytynee sitten modata tuo omakin Wii. Tilanteet kun tällä rintamalla tuntuvat vaihtelevan nopeahkosti, niin mikä piiri kannattaisi ottaa? Laatu, toiminta ja tulevaisuuden varmuus menevät nyt hinnan edelle. Eli toisin sanoen, pitää saada modipiiri joka on kaikkein paras :)

Lisäksi kysymys, missäs pääkaupunkiseudulla saisi wiin modautettua? Itse voisin sen periaatteessa asentaa, mutta mieluummin antaisin ammattilaisen tehtäväksi, mielellään takuulla.

Tiedän jo, että Riihimäellä saisin tuon vehkeen modautettua.. mutta onko totta ettei lähempää mestoja löydy?? Vai enkö vain osaa hakea tietoa?
 
Vastaus: Wii ja modaus

Twilight hackia käyttävä Homebrew Channelin asennus riittää oman softan ajamiseen ja muiden alueiden pelien pelaamiseen. Modipiirillä on vain piraattikäyttöä.
 
Vastaus: Wii ja modaus

Twilight hackia käyttävä Homebrew Channelin asennus riittää oman softan ajamiseen ja muiden alueiden pelien pelaamiseen. Modipiirillä on vain piraattikäyttöä.

Täytynee jostain saada se peli lainaan, että saa tuon homebrew channelin asennettua.. Mitäs homebrew sovelluksia olette kokeneet erityisen hyödylliseksi? Pelit näytti kohtuu yksinkertaisilta.
 
Vastaus: Wii ja modaus

Myös Nintendon viimeisimmällä, despoottisella varusohjelmistolla päivitetty Wii on taas auki kotikutoisille ohjelmille:

Beta9 would have been out a few days ago, but then Nintendo came up with the new October 23 update with perfect timing, so we had to make sure the beta9 installer was compatible (read: exploited a new bug nobody knew about until then). So here it is.

http://hackmii.com/2008/10/the-homebrew-channel-beta9/
 
Vastaus: Wii ja modaus

Vuosi sitten asensin Wiinja modin ja hyvin on Japanista & Amerikoista tilatut pelit toimineet. Helppo oli asentaa ja päivityksiäkin joskus dvd:lle hakenut ja ne Wiihin asentanut. :)
 
Vastaus: Wii ja modaus

Eipä vaan taida enää modaus olla tarpeen kun pelkällä softallakin saa homman pelittään. :cool:
 
Vastaus: Wii ja modaus

Taitaa mennä hieman mainostamisen puolelle, mutta WiiFillistä löytää suomenkieliset ohjeet Homebrew Channelin asennukseen. Kannattaa ihmeessä tutustua!
 
Vastaus: Wii ja modaus

pieni tyhmä kysymys....
kumpi noista modpiiri.com wiikeystä nyt sitten kannattaa ostaa????
aika suuri hintaero meinaan...
 
Vastaus: Wii ja modaus

Riippuu paljolti konsolisi mallista, mikäli sinulla on D2C piirisarja niin tuo alkuperäinen WiiKey ei käy. WiiKey2 taas käy kaikkien kanssa ja käynnistää myös importit suoraan, mitä tuo ensimmäinen WiiKey ei tee.

Edit: Poistettu emulaattoreihin liittyvä keskustelu. - KFIN Ylläpito
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii ja modaus

Piratismista keskusteleminen on KonsoliFINissä kielletty, joten siihen liittyvät viestit on poistettu. Muistakaa säännöt ja jatkakaa keskustelua niiden puitteissa.

PS. Gamecube- ja Wii-backupit menevät samaan kategoriaan piratismin kanssa.
 
Ylös Bottom