Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-numerosi

Vastaus: Wii-numerosi

MP3 toi hyvän syyn vaihtaa vihdoin omakin numero: 7247 8762 7604 7470

Lisätty: mcduck, Sydney, Pyramidhead, Danekky, Blare

Friend Voucherit siis kelpaavat ja pyrin itsekin niitä lähettelemään tasapuolisesti.
 
Vastaus: Wii-numerosi

Numeroni näkyy tuossa vasemmalla, ja saa mieluusti lähettää MP3 Friend Vouchereita (ilmoittakaa jos lisäätte minut niin lisään teidät, tosin lisäilin jo aika monta tyyppiä tuolta Metroid-ketjusta).
 
Vastaus: Wii-numerosi

Joo, munkin numero on tossa vasemmalla. Metroidin friend vouchereita voi mullekin lähettää ja voin niitä itsekin pistää niile jotka vielä tarvitsevat. Pistäkää vaikka yksityisviesti tai viesti tähän ketjuun, jos lisäätte mut.
 
Vastaus: Wii-numerosi

8026 4346 2795 6514 / Scorpius. Lisätkää minut vain Metroidin takia. :rolleyes:

Mitä muuta konkreettista hyötyä tästä on? Siis voinko mennä hillumaan miilläni muiden miibileisiin vai mitähäh? Miten tälläkin systeemillä voi ilkeillä?
 
Vastaus: Wii-numerosi

4846 3850 0738 6220

Tuon voi lisätä. :p
 
Vastaus: Wii-numerosi

Lisäilin tässä 6 ja 7 sivun ihmiset nyt tuonne listaan ja jos on Metroid ihmisiä (jotka nyt sitä vielä pelaa) niin vouchereita saapi lisättyään.
 
Vastaus: Wii-numerosi

Viimein sain tapeltua Wiin verkkoon joten tässä mun numero

3969 7939 9341 6195

Jos lisäät niin pistä privaa niin osaan tehä samoin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii-numerosi

Oma numeroni on 5312 4110 0430 0987. Jos lisäät, laita privaa niin tajuan lisätä sinutkin.
 
Vastaus: Wii-numerosi

8127 0931 2560 2832

Sopii lisäillä. Yritän naputella tuota julkista listaa sisälle sitä mukaa, kun jaksaa. Aika paljonhan tuossa on kirjoiteltavaa...
 
Vastaus: Wii-numerosi

Otanpa tänään projektiksi lisäillä näitä numeroita. Laitan YVeetä kaikille jotka lisään, jos ette lisää minua niin laittakaa viestiä niin voin itsekkin sitten poistaa ylimääräiset osoitekirjasta
 
Vastaus: Wii-numerosi

<- saa lisäillä jos siltä tuntuu. :p
 
Vastaus: Wii-numerosi

mun numero onn 6234 0320 3243 1753

saa lisäillä! mut ois ilmotella jos lisäätte, kiitos! :D
 
Vastaus: Wii-numerosi

Jos on Curruptioniin friend vouchereita niin lisätkää :p Ja YV:llä vaikka viestiä niin osaan itsekin lisätä (olen näiden kanssa todella laiska)

1620 1451 9460 6339
 
Ylös Bottom