Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-ongelmathreadi

Vastaus: Wii ongelmathreadi

noose01 sanoi:
Mikä siitä kaapelista tekee niin helvetin kalliin?

Ei mikään muu kuin rahanahneus. Uskoisin tarvikekaapelin olevan aivan yhtä hyvä vaikka hintaa on kolmasosa genuiesta. Silläkin tekevät melkein 100% voittoa.

Vähän samaa kuin kahvin myynti, tuotteen valmistus ei maksa lähes mitään ja rahat vain virtaavat sisään ovista ja ikkunoista. ;)
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

mikkoz sanoi:
Mullakin on ongelmia komponentti kaapelin ja VC pelien kanssa. Kaapelina Nintendon oma Komponentti kaapeli.
Bomberman toimii
Mario kart toimii
Super propotektor ei toimi
Street fighter ei toimi
Zelda 1 ei toimi
Ois se nyt kiva että toimis, kun kerran oon kuitenkin maksanu noista peleistä ja siitä helvetin kalliista kaapelista.

Niin..oliko tähän ongelmaan joku ratkaisu olemassa? Vai onko tilanne niin, että se on vaan voi voi kun ei toimi?

Hienosti suunniteltu tuo VC:n toiminta kun ei näy komponentilla, komboshitillä tuntuu kyllä toimivan.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Mulla 10e play komponentti ja sonyn lcd. hienosti toimii ainakin super mario world.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Itselläni samsungin 32", toimii super mario world sekä zelda komponenttikaapelin kanssa (ollut käytössä sekä play-asian tarvike komponentti sekä X0/Wii/PS2/3 komponentti härpätin)
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

mustapug sanoi:
Hienosti suunniteltu tuo VC:n toiminta kun ei näy komponentilla, komboshitillä tuntuu kyllä toimivan.

Täällä sama ongelma, päivitystä odotellessa.

Mielenkiintoista myös, miten Wiimotet tuntuvat imevän virtaa käyttämättöminä. Parista kapulasta on paristot tyhjentyneet mystisesti muutaman viikon aikana, jolloin ne ovat istuskelleet kiltisti hyllyllä tarpeettomina...
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

kaba sanoi:
Täällä sama ongelma, päivitystä odotellessa.

Mielenkiintoista myös, miten Wiimotet tuntuvat imevän virtaa käyttämättöminä. Parista kapulasta on paristot tyhjentyneet mystisesti muutaman viikon aikana, jolloin ne ovat istuskelleet kiltisti hyllyllä tarpeettomina...
Tämän ole huomannut itsekkin, akkujen kesto tuntuu olevan vakio riippumatta siittä, pelaako vai ei.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Sain tossa eilen Wiin ja toki testailin myös Wiin selainta. Wii on nettiä selaillessa jo neljästi jymähtänyt silleen ettei oo muu auttanu kun ottaa töpseli seinästä. Kahdesti näin on käynyt kun koitin saada Wiihear.com:ista nettiradiota soimaan. Muuten tälläsiä ongelmia ei oo ollu. Onkos muilla ollu tälläsiä pulmia?
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Jooseppi sanoi:
Mikäs siihen iski, tiedätkö?

Amolta eivät suostuneet kertomaan mikä laitteessa oli vikana, mutta asiantuntevalta taholta kuulin, että kyseinen vika johtuisi laitteen ylikuumenemisesta, jonka seurauksena grafiikkapiiri kärähti. Pelatessa ja muutenkin kuva oli siis rakeinen ja näytöllä näkyi mustia ja valkoisia raitoja, vähän kuin jossain vanhassa leffassa. Laitoin sähköpostia Amolle, korvasivat laitteen uudella.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Haluaisin käyttää SD-kortin muistia Wiin muistin sijaan, miten se onnistuu? Olen hommannut Wiihin 2 gt SD-kortin, mutta pelit eivät tunnista tallennusta kun olen kopioinut ne Wiistä SD-korttiin... Osaako kukaan neuvoa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Grando sanoi:
Haluaisin käyttää SD-kortin muistia Wiin muistin sijaan, miten se onnistuu? Olen hommannut Wiihin 2 gt SD-kortin, mutta pelit eivät tunnista tallennusta kun olen kopioinut ne Wiistä SD-korttiin... Osaako kukaan neuvoa?

Wiin muistia on varmaankin pakko käyttää pelitallennuksissa, mutta niistä voi tehdä varmuuskopiot SD-kortille, josta voi taas siirtää tiedon takaisin Wiille, eli aina kun pelisi etenee, joudut tekemään pelaamisen lopuksi varmuuskopion SD:lle. Veikkaan, että mitään "helpompaa" tapaa tähän ei ole.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Kysyisin miten laitetaan wii nettiin kun on datelin lan-palikka ja oulun puhelimen baana liittymä. Piuha menee suoraan wiistä reitittimeen.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

makedin sanoi:
Tämän ole huomannut itsekkin, akkujen kesto tuntuu olevan vakio riippumatta siittä, pelaako vai ei.

Itse en ole mitään tällaista huomannut. Akkuina Vartat ja Endureadyt.
 
Wii ongelmathreadi

Nyt on ilmennyt sellainen ylimääräinen ääni, kun konsolin käynnistää ja levyä ei ole asemassa kone pitää kaksi kovaa "kiihdytys" ääntä, aivan niinkun se asema "kiihdyttelisi".. Ääntä ei ole aikaisemmin kuulunut ja ääni on todellakin jo häiritsevän kova.

Sitten välillä kun laittaa levyn sisälle se pitää myös sitä lukiessaan ääntä, yleensä on hieman hiljentynyt kun on ottanut levyn pois ja laittanut uudestaan.

Onko tälläinen ollut "yleinen" vika ja onko näitä suostuttu mitenkään huoltamaan?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Osaakohan kukaan antaa neuvoa mikä mahtaa olla vikana.

Wii jämähtää kun Wii Playssa valitsee 2-pelaajaa, tätä ei tapahdu esimerkiksi Wii Sportsissa.
Wii Playn:n levykin on täysin naarmuton.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Neon8 sanoi:
Nyt on ilmennyt sellainen ylimääräinen ääni, kun konsolin käynnistää ja levyä ei ole asemassa kone pitää kaksi kovaa "kiihdytys" ääntä, aivan niinkun se asema "kiihdyttelisi".. Ääntä ei ole aikaisemmin kuulunut ja ääni on todellakin jo häiritsevän kova.

Sitten välillä kun laittaa levyn sisälle se pitää myös sitä lukiessaan ääntä, yleensä on hieman hiljentynyt kun on ottanut levyn pois ja laittanut uudestaan.

Onko tälläinen ollut "yleinen" vika ja onko näitä suostuttu mitenkään huoltamaan?

Itse nappaan aina levyn pois koneesta lopettaessani pelailun. Käynnistyksessä (kuten myös sammutuksessa) kuuluu kiihdyttelyn ääniä, mutta ei se ainakaan minua häiritse. En tiedä miten hillittömän kovia ääniä koneestasi kuuluu, mutta veikkaan että se ei mitään vaarallista ole. Ja muistathan koneesi vuoden takuun? :)
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

En tiedä missä tätä kysyisin joten kysyn täällä:

Onko kaikissa uusissa konsoleissa aluekoodit/rajoitukset/mitä lie?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Samurai-San sanoi:
En tiedä missä tätä kysyisin joten kysyn täällä:

Onko kaikissa uusissa konsoleissa aluekoodit/rajoitukset/mitä lie?

Xbox360:ssa ei tietääkseni ole. PS3 ja Wii sellaiset omaavat. Tietääkseni.
 
Ylös Bottom