Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-pelien hintaseuranta -ketju tuhottu.

Vastaus: Wii-pelien hintaseuranta -ketju tuhottu.

Kaikkien näiden vuosien aikana mitä minäkin olen Internetissä pyörinyt luoja ties minkälaisilla foorumeilla en kyllä muista ikinä kenenkään räjähtäneen siitä, että ketjun otsikkoa on modejen toimesta viilattu osuvammaksi. Korkeintaan siitä on kiitelty jopa alkuperäisen kirjoittajan toimesta.

Mitä kyseessä olevaan individuaaliin tulee niin minulla on hänestä kohtuullisen vankka mielipide mutta eipä siitä näin julkisen sanan piireissä sen enempää. :rolleyes:

Ja vaikka Internetin teoriassa pitäisi olla sananvapauden ja demokratian tyyssija, ei se kuitenkaan sitä ole ehdoitta, joten ylläpito varaa natsimodeoikeuden itselleen niin täällä kuin muillakin foorumeilla. Tosin yritämme aiheellista ja perusteltua kritiikkiä ja palautetta kuunnella ja huomioida tietenkin, vieläpä paremmin kuin eräillä umpiherkillä foorumeilla, joilla ylläpito on äärimmilleen pingotettua. Ylläpito tekee tätä kuitenkin vapaa-ajallaan ilman rahapalkkaa ihan harrastuneisuudestaan.

Mutta eiköhän tämänkin tapauksen ympärillä ala savu hiljalleen laskeutua, jolloin huomataan, että pienestä asiasta syntyi lumipalloefektin mukainen suuri kohu.
 
Vastaus: Wii-pelien hintaseuranta -ketju tuhottu.

designed sanoi:
Kaikkien näiden vuosien aikana mitä minäkin olen Internetissä pyörinyt luoja ties minkälaisilla foorumeilla en kyllä muista ikinä kenenkään räjähtäneen siitä, että ketjun otsikkoa on modejen toimesta viilattu osuvammaksi.

Eikä kukaan räjähtänyt nytkään. Kyllä tässä on ollut ihan rehellinen tarkoitus keskustella linjanvedoista asiallisesti (sinänsä sääli että hyvääkin asiaa sisältänyt ketju on poistettu). Mutta koska omat kannanotot on nyt (toivon mukaan) kaikilta osapuolilta esitetty, ei varmaankaan tarvitse enää puida tätä juttua sen tarkemmin. Phanaticin ehdottama "Keskustelua moderoinnista"-ketju kyllä kuulostaisi ainakin omasta mielestäni hyvältä idealta, kun sellaiselle saattaa aika ajoin olla tarvetta.

Tosin yritämme aiheellista ja perusteltua kritiikkiä ja palautetta kuunnella ja huomioida tietenkin, vieläpä paremmin kuin eräillä umpiherkillä foorumeilla, joilla ylläpito on äärimmilleen pingotettua. Ylläpito tekee tätä kuitenkin vapaa-ajallaan ilman rahapalkkaa ihan harrastuneisuudestaan.

Samoin kuin muutkin sivuston sisällöntuottajat, tietysti.

Pointeista olen kyllä vahvasti samaa mieltä: noin keskimäärin KonsoliFIN on harvinaisen laadukas harrastajasivusto, sekä keskustelun että moderoinnin osalta. Jos foorumi olisi mulle ihan yhdentekevää tuubaa, en jaksaisi nähdä vaivaa sen käytäntöjä kommentoidakseni.

(Ai niin, pitää nyt muodon vuoksi muutama viesti alempana vielä erikseen todeta, että muutin yhden sanan Piben viestistä sitä siteeratessani - ihan kuin se nyt ei olisi ollut kaikille muutenkin selvää.)
 
Vastaus: Wii-pelien hintaseuranta -ketju tuhottu.

Xbugs sanoi:
Eikä kukaan räjähtänyt nytkään. Kyllä tässä on ollut ihan rehellinen tarkoitus keskustella linjanvedoista asiallisesti (sinänsä sääli että hyvääkin asiaa sisältänyt ketju on poistettu). Mutta koska omat kannanotot on nyt (toivon mukaan) kaikilta osapuolilta esitetty, ei varmaankaan tarvitse enää puida tätä juttua sen tarkemmin. Phanaticin ehdottama "Keskustelua moderoinnista"-ketju kyllä kuulostaisi ainakin omasta mielestäni hyvältä idealta, kun sellaiselle saattaa aika ajoin olla tarvetta.

En nyt tarkoittanutkaan, että koko foorumin käyttäjäkunta olisi noussut barrikaadeille, viittasin räjähtämisellä erään henkilön reaktioihin koko tapaukseen. Muilta osin tämä on soljunut varsin mukavasti.

Tuollainen natsimodejen palautethreadi (eli siis 'Keskustelua moderoinnista') olisi minusta ihan hyvä idea, kunhan keskustelu sujuu (molemmin puolin) asiallisesti ja asioista tehdään selko, eikä vaan "miks poistit mun viestin" "öö niin minkä viestin ja missä" "no sen minkä kirjotin" "ahaa...". Sellaisen voisi oikeastaan käydä perustamassa.

Edit: Kato äiti mitä mä tein!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom