Vastaus: Wii-pelien tarjousketju
Vanki sanoi:
Ohops, niinpäs onkin. Olis pitänyt käydä kattomassa. Onko kukaan tilannu mitään play.comista, onko valittamista?
Olen tilannut jo monen vuoden ajan vaikka mitä. DVD-bokseja, kirjoja, pelejä, CD-levyjä ja pari T-paitaakin. Yleensä kamat tulevat eprille jo noin viikon kuluttua tilauksesta. Tietysti jos tilaa just ennen joulua niin saattaa vähän kestää...
Kerran on tainnut käydä niin ettei tullut lähetys perille. Laitoin heille sähköpostia ja laittoivat vain uuden tuotteen tulemaan ilman mitään kysymyksiä.
Kerran taas toimittivat vahingossa väärän T-paidan, ja nyt minulla onkin tuo "väärä" ja jälkikäteen lähetetty oikea paita molemmat.
Suosittelen ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Hinnat voivat olla huomattavasti alhaisemmat. Varsinkin kirjat ovat halpoja. Samoin BBC:n ja muiden englantilaisten yhtiöiden DVD:t. Ja alennusmyyntejä ja kaikenlaisia kampanjoita on usein.
Tässä on listaa DVD kampanjoista eurohinnoilla:
http://www.play.com/DVD/DVD/CART/5-/PromoList.html?cur=258
Ja tässä ne tämän hetken kuumimmat Wii pelit:
http://www.play.com/Games/Wii/STTS/5-/TopSellers.html
Ja muistakaa että postikuluja ei tule mistään, ikinä.
Tullikaan ei häiritse mikäli tuotteen arvo on alle ~ 45.40
Tosin tuokin on vähän tuurista kiinni. jos tulli pysäyttää lähetyksen, saat lapun siitä kotiin ja joudut noutamaan sen tullista. Helsingissä muistaakseni pääpostista keskustasta. Tietysti aina kun tilaat yli tuon rajan olevan tuotteen tulisi sinun itse ilmoittaa siitä tullille jos paketti tuleekin suoraan kotiin.
Pitäisi...
10% jouduin kerran tullille maksamaan DVD boksin arvosta, mutta silti oli paljon halvempi kuin Suomesta ostettu vastaava.
Monet Wiin pelit näkyvät maksavan 46.49, joka taitaa juuri olla yli tuon rajan.
46.49 + 10% = 51,139
Eli jos tullikeikka tulee, maksat pelistä yhteensä 51,14
Esimerkiksi Godfather: Blackhand Edition maksaa noin paljon. Nopeasti MBnetin hintaseurannasta tarkistettuna saa pelin Suomestakin samaan 51:n euron hintaan. Tosin vain Porista. Eli paljolti riippuu asuinpaikastasi.
Kaupassa käyvät ainakin Visa- ja Mastercard-kortit. Myös Sammon Visa Electronit, jotka on varustettu maksuominaisuudella käyvät. Muista en itse tiedä.
Kannattaa myös muistaa että suomenkielisiä ohjeita ei peleissä tule mukana niille jotka niitä kaipaavat. Itseäni ei ole haitannut.
Edit: Korjattu maksimiarvo jenssoden viestin perusteella.