Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja komsihh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

rKarhu sanoi:
Tiukkaa kysymystä The Hut verkkokauppaa käyttäneille. Eli oliko palvelu ihan luotettava(eipä näy verified by visaa) ja oliko kuljetus ilmainen (sivulla lukee Free UK delivery)? Lisäksi Account creation oli hieman omituinen, kun pyydettiin House Numberia, Streettiä, Postcodea ja sitten vielä erikseen Addressiä. Kaikki pakolliset fieldit täyttämällä osoitteesta tuli vähintäänkin kummallinen.

On ja on.

En mä muista mitä sinne piti osoitteisiin syöttää, mutta onhan noissa usein tyhjäksi jääviä kenttiä. Lisäksi laskutus ja toimitusosoitehan voi olla eri, vaikka harvemminhan niitä joutuu kumpaakin täyttämään, jos haluaa käyttää sama osoitetta.

The Hutissa noiden Street ja House juttujen täyttäminen on pakollista, joten ihmettelin itse ihan samaa kuin rKarhu.Ja eihän tuolla kysytty edes postinumeroa ollenkaan. Päädyin sitten sellaiseen ratkaisuun, että laitoin pelkät viivat Street ja House kohtiin ja laitoin "City" kohtaan kotikaupungin JA postinumeron.

FamaZ sanoi:
The Hutissa noiden Street ja House juttujen täyttäminen on pakollista, joten ihmettelin itse ihan samaa kuin rKarhu.Ja eihän tuolla kysytty edes postinumeroa ollenkaan.

Kyllä siihen rekisteröitymislomakkeen kohtaan "postcode" voi laittaa suomalaisenkin postinumeron ihan huoletta. Varmuuden vuoksi kannattaa tietysti käyttää postinumeron kansainvälistä muotoa (FI-xxxxx).

Mutta mitä tulee itse aiheeseen, DVD.co.uk ei selvästikään ole lukenut Kororinpan ohjeita, koska on päätynyt kallistelun sijaan halventelemaan peliä 17 + 1 punnan hintaiseksi:

https://www.dvd.co.uk/product.asp?id=NI62676

play.com:ssa syystarjouksia

http://www.play.com/Games/Wii/3-/104170/2-/MicroSite.html?site=autumnsale07&page=promo

The Godfather: Blackhand Edition EUR 30.99 Delivered
Mario Party 8 EUR 43.49 Delivered
SSX Blur EUR 30.99 Delivered
Pangya! Golf With Style EUR 30.99 Delivered
Prince Of Persia: Rival Swords EUR 30.99 Delivered
Transformers The Game EUR 46.49 Delivered
Cosmic Family EUR 23.49 Delivered
Surf's Up EUR 38.99 Delivered
Wing Island EUR 38.99 Delivered

Xbugs sanoi:
Mutta mitä tulee itse aiheeseen, DVD.co.uk ei selvästikään ole lukenut Kororinpan ohjeita, koska on päätynyt kallistelun sijaan halventelemaan peliä 17 + 1 punnan hintaiseksi

Haha, päivän paras puujalka :D

Xbugs sanoi:
Kyllä siihen rekisteröitymislomakkeen kohtaan "postcode" voi laittaa suomalaisenkin postinumeron ihan huoletta. Varmuuden vuoksi kannattaa tietysti käyttää postinumeron kansainvälistä muotoa (FI-xxxxx).
Plääh, siis siellä ei kysytä kotikaupunkia ollenkaan. Postinumero tosiaan pyydetään.

Ei ton nyt noin vaikeata pitäisi olla.

House Number / Name
Street
Address
Country
Postcode

Eli:

Katunumero
Katu
Kaupunki
Maa
Postinumero

Hex sanoi:
Ei ton nyt noin vaikeata pitäisi olla.

House Number / Name
Street
Address
Country
Postcode

Eli:

Katunumero
Katu
Kaupunki
Maa
Postinumero
Jaa, että address (= osoite) kohdalle laitettaisiinkin kaupunki? Ihmettelin vain, kun näytti niin hassulta, jos ensimmäiseen laittoi kadun numeron, toiseen kadu nimen ja kolmanteen vielä osoitteen (eli periaatteessa kadunnumero + kadun nimi). Eipä ole vielä yhdessäkään ulkomaalaisessa nettikaupassa käytetty samanlaista merkintätapaa. Siinä on vain useampi Address-rivi, City, Country ja Postcode (eli maata lukuunottamatta samat tiedot mitä pitää laittaa Suomessa postittaessa). Ei tuossa sinunkaan tavassa ole mitään järkeä. Miksi kaupungille oltaisiin jätetty KOLME riviä tilaa?

FamaZ sanoi:
Jaa, että address (= osoite) kohdalle laitettaisiinkin kaupunki? Ihmettelin vain, kun näytti niin hassulta, jos ensimmäiseen laittoi kadun numeron, toiseen kadu nimen ja kolmanteen vielä osoitteen (eli periaatteessa kadunnumero + kadun nimi). Eipä ole vielä yhdessäkään ulkomaalaisessa nettikaupassa käytetty samanlaista merkintätapaa. Siinä on vain useampi Address-rivi, City, Country ja Postcode (eli maata lukuunottamatta samat tiedot mitä pitää laittaa Suomessa postittaessa). Ei tuossa sinunkaan tavassa ole mitään järkeä. Miksi kaupungille oltaisiin jätetty KOLME riviä tilaa?

Se eka rivi niistä on pakollinen kenttä, joten jotain siihen on laitettava. Kun kaupungille ei ole kohtaa ja address on ainoa jäljelle jäävä pakollinen kenttä, on valinta aika selvä. Sitäpaitsi eihän sillä ole juurikaan väliä missä järjestyksessä asiat siinä pakettitarrassa lukevat.

Usko nyt. Olen monta kertaa jo tilannut.

Hex sanoi:
Se eka rivi niistä on pakollinen kenttä, joten jotain siihen on laitettava. Kun kaupungille ei ole kohtaa ja address on ainoa jäljelle jäävä pakollinen kenttä, on valinta aika selvä. Sitäpaitsi eihän sillä ole juurikaan väliä missä järjestyksessä asiat siinä pakettitarrassa lukevat.

Usko nyt. Olen monta kertaa jo tilannut.
Minä nyt laitoin niin kuin kerroinkin jo jossain. Pelkät viivat Street ja House number kohtiin (meni ainakin tilausvaiheessa läpi, ehkä sitten valittavat myöhemmin, kun Metroid Prime 3 pitäisi oikeasti lähettää), Address-kohtaan sitten kadun nimi ja numbra, country kohtaan tietty Finland ja Postcode kohtaan XXXXX Kaupunki (Äxien paikalla siis postinumero). Saas nähdä mitä tapahtuu, mutta ainakin osoite näyttää järkevältä, eikä samanlaiselta sekamelskalta kuin silloin jos täytin kentät niin kuin ne olisi ehkä pitänyt.

Gigantissa näyttäisi red steel olevan 29.90. Ihan jees hinta on ko. pelistä.

Gigantissa Table Tennis 39,95, Carnival Games 29,95 (Mikä tämä on?)

Vähän offtopic, mutta kertokaapas hutista tilanneet että kauanko sieltä kestää että peli on kotona. Itse pistin äsken kororinpan tilaukseen ja sormet syyhyää jo nyt. :D

Lähetettiin torstaina, tipahti postiluukusta seuraavan viikon maanantaina. Eli nopiaa tulee.

Endless Ocean näyttäisi olevan Briteissä halpapeli. Esim. Playssa se maksaa 28 euroa.

Perhana kun on niin paljon muutakin pelattavaa.... :(

Hex sanoi:
Endless Ocean näyttäisi olevan Briteissä halpapeli. Esim. Playssa se maksaa 28 euroa.

Perhana kun on niin paljon muutakin pelattavaa.... :(

Play.com? Kiitos vinkistä Hex. Sormet syyhyää jo tilausnappia. Piru kun ei nyt taloudellinen tilanne antaisi oikein periksi...

Ylös Bottom