Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja komsihh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Samppa sanoi:
CDON:
Rayman Raving Rabbids 14,95

Hyvä vinkki, tilasin kaksi. Tänään olivat jo nostaneet hinnan 58 euroon. On siellä vielä Red Steel 18 ja Splinter Cell Double Agent 20:llä eurolla.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Mulla oli eilen moinen ongelma että raving rabbitsin hinta näkyi tuolla se 14,95e, sitten kun lisäsin sen ostoskoriin niin summaksi tuli 58e. Tänään kokeilin uudestaan ja homma toimi. Lähti Rabbids ja Red Steel tulemaan
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Tiger Woods 07 Citymarketissa, ainakin Hämeenlinnassa 29,90 . Samalla hinnalla Carnival Games.

Guitar Heroes III pakettejakin oli muutama, hintaa en katsonut.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

wellu80 sanoi:
Tuo näyttää CD-Onin etusivulta...
edit.
Tai no ei mitään.
Ei siis pitäisi tulla Wiille tekijän ja julkaisijan mukaan.

joo nähtävästi ensin pitää klikata lippua etusivulta ja sitten tuo linkki toimii. joo ite oon kanssa lukenu monesta paikkaa että rock band ei tule wiille, siksi tuota ihmettelinkin :)

Tosin jos tulisi niin paketista voisi jättää ainakin rummut pois...

miksi ihmeessä, nehän ne kaikista kiinnostavimmat tuossa on, muutenhan tuo on vain guitar hero uusilla biiseillä :)
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

point sanoi:
joo nähtävästi ensin pitää klikata lippua etusivulta ja sitten tuo linkki toimii. joo ite oon kanssa lukenu monesta paikkaa että rock band ei tule wiille, siksi tuota ihmettelinkin :)



miksi ihmeessä, nehän ne kaikista kiinnostavimmat tuossa on, muutenhan tuo on vain guitar hero uusilla biiseillä :)

Wiissähän on "rummut" (tai no kapulat ainakin" vakiona...
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

wellu80 sanoi:
Wiissähän on "rummut" (tai no kapulat ainakin" vakiona...

:)

milläs meinasit sitten basaria soittaa? ja on kuitenkin pikkasen eri asia hakata ilmaa kun johonkin fyysiseen. ei ainakaan tuon wii musicin rumpusetti demot vakuuttaneet, ajoitus kusee kun isku otetaan liikkeestä eikä osumasta. :)
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

The hutissa tarjouksia.

mm. 12,93£: Happy Feet, Monster 4x4 World Circuit,
15,93£: Big Brain Academy, Endless Ocean,
17,93£: Cars, Sonic And The Secret Rings, Teenage Mutant Ninja Turtles, Shrek The Third, Super Monkeyball: Banana Blitz; ja monia muita eri hinnoilla.

Tilasin itse juuri Endless Oceanin ~22,5 Eur. Mieli tekis tilaa enemmänki mut ei uskalla kun on tullu laitettua jo 150 tänä jouluna peleihin...:)
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

BlahDVD:ssä näkyy olevan Excite Truck hintaan 23,99. Poistin itselleni yhden, kai siitä parinkympin ilot irtoaa...
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

verkkokauppa.comissa EA:n pelejä 29,90 "välipäiväkampanjassa" mm. Simpsonit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Myös prismat ja anttila myyvät Wiin pelejä alennushintaan ( -50 % ) , 29.90 - 29.95 / peli.
Julkaisuja ovat mm.

- Boogie
- Need For Speed: Carbon
- Medal of Honor: Vanguard
- Tiger Woods Gold 07
- Madden NFL 07 (?)
- Harry Potter & the order of the Phoenix
- Sims 2: Pets (Prisma)
- SSX BLUR (Prisma)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

chauron sanoi:
Myös prismat ja anttila myyvät Wiin pelejä alennushintaan ( -50 % ) , 29.90 - 29.95 / peli.
Julkaisuja ovat mm.

- Boogie
- Need For Speed: Carbon
- Medal of Honor: Vanguard
- Tiger Woods Gold 07
- Madden NFL 07 (?)
- Harry Potter & the order of the Phoenix
- Sims 2: Pets (Prisma)
- SSX BLUR (Prisma)

anttilan tarjouslärpykässä on kuvassa madden nfl 08, ssx blur on myös tuossa.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Samppa sanoi:
CDON:
Rayman Raving Rabbids 14,95

Onko kukaan CDONista RRR:n 14,95:llä tilanneista saanut peliään? Minulle tuli mailiin viesti jossa kerrottiin että toimitus myöhästyy eivätkä he osaa lainkaan arvioida koska peli(t) voisi saapua. Vähän pistää epäilemään että lieneekö tulossa ollenkaan...
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

wellu80 sanoi:
Onko kukaan CDONista RRR:n 14,95:llä tilanneista saanut peliään? Minulle tuli mailiin viesti jossa kerrottiin että toimitus myöhästyy eivätkä he osaa lainkaan arvioida koska peli(t) voisi saapua. Vähän pistää epäilemään että lieneekö tulossa ollenkaan...

Itse sain eilen vahvitusviestin, että peli on tulossa tännepäin. Eiköhän tuo viimeistään ensiviikolla putoa laatikkoon, ellei sitten huomenna.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

wellu80 sanoi:
Onko kukaan CDONista RRR:n 14,95:llä tilanneista saanut peliään? Minulle tuli mailiin viesti jossa kerrottiin että toimitus myöhästyy eivätkä he osaa lainkaan arvioida koska peli(t) voisi saapua. Vähän pistää epäilemään että lieneekö tulossa ollenkaan...

Mä en oo saanu koko myöhästymisilmoitusta, ihmettelin kanssa tuota paketin viipymistä. Tänään kuitenkin oli saapunut lähetysilmoitus sähköpostiin.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Mage sanoi:
Itse sain eilen vahvitusviestin, että peli on tulossa tännepäin. Eiköhän tuo viimeistään ensiviikolla putoa laatikkoon, ellei sitten huomenna.

Sama homma täällä.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Ei ollut ilmoitusta minulle, seurannassa lukee vain "ei toimitettu".
Toivottavasti se sitten ensi viikoksi viimeistään tuleepi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom