Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Samppa sanoi:CDON:
Rayman Raving Rabbids 14,95
point sanoi:mutta mikä tämä on:
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=795806
eihän tämä peli ole tulossa wiille...
wellu80 sanoi:Tuo näyttää CD-Onin etusivulta...
edit.
Tai no ei mitään.
Ei siis pitäisi tulla Wiille tekijän ja julkaisijan mukaan.
Tosin jos tulisi niin paketista voisi jättää ainakin rummut pois...
point sanoi:joo nähtävästi ensin pitää klikata lippua etusivulta ja sitten tuo linkki toimii. joo ite oon kanssa lukenu monesta paikkaa että rock band ei tule wiille, siksi tuota ihmettelinkin
miksi ihmeessä, nehän ne kaikista kiinnostavimmat tuossa on, muutenhan tuo on vain guitar hero uusilla biiseillä
wellu80 sanoi:Wiissähän on "rummut" (tai no kapulat ainakin" vakiona...
chauron sanoi:Myös prismat ja anttila myyvät Wiin pelejä alennushintaan ( -50 % ) , 29.90 - 29.95 / peli.
Julkaisuja ovat mm.
- Boogie
- Need For Speed: Carbon
- Medal of Honor: Vanguard
- Tiger Woods Gold 07
- Madden NFL 07 (?)
- Harry Potter & the order of the Phoenix
- Sims 2: Pets (Prisma)
- SSX BLUR (Prisma)
Samppa sanoi:CDON:
Rayman Raving Rabbids 14,95
wellu80 sanoi:Onko kukaan CDONista RRR:n 14,95:llä tilanneista saanut peliään? Minulle tuli mailiin viesti jossa kerrottiin että toimitus myöhästyy eivätkä he osaa lainkaan arvioida koska peli(t) voisi saapua. Vähän pistää epäilemään että lieneekö tulossa ollenkaan...
wellu80 sanoi:Onko kukaan CDONista RRR:n 14,95:llä tilanneista saanut peliään? Minulle tuli mailiin viesti jossa kerrottiin että toimitus myöhästyy eivätkä he osaa lainkaan arvioida koska peli(t) voisi saapua. Vähän pistää epäilemään että lieneekö tulossa ollenkaan...
Mage sanoi:Itse sain eilen vahvitusviestin, että peli on tulossa tännepäin. Eiköhän tuo viimeistään ensiviikolla putoa laatikkoon, ellei sitten huomenna.