Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Kyläkauppa Veljekset keskinen myi ainakin vielä tänään Super Mario Galaxya hintaan 19.95. Kovin montaa peliä ei ollut ainakaan siinä pinossa mistä omani poimin.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Tämmösillä tarjouksilla pommitteli Konsolinet mailiani:

Wii:
Boom Blox: 39 euroa - jälleen varastossa!
Bully: Scholarship Edition: 29 euroa!

"Kaikki tarjoukset voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää!"
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Wii:
Boom Blox: 39 euroa - jälleen varastossa!
Bully: Scholarship Edition: 29 euroa!

Ja niille, joilla on mahdollisuus tilata kortilla:

Boom Blox 15.99£ ja täältä vielä vähän halvemmalla 14.99£

Ja Bullya saa ainakin täältä tuollaiseen 11.98£ hintaan.

Nyt kun punta on lähes yksi yhteen euron kanssa, nämä tarjoukset näyttäytyvät vielä kohtuullisemmissa hinnoissa, vaikka mahdolliset postikulut vielä latookin päälle.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Cdon.comista sais Guitar Hero 3:n kahdella kitaralla 45:lla. Itse sain vielä sähköpostiini 5:n alennuskoodin, joten tuli melko edulliset kitaroinnit. :D
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Cdon.comista sais Guitar Hero 3:n kahdella kitaralla 45:lla. Itse sain vielä sähköpostiini 5:n alennuskoodin, joten tuli melko edulliset kitaroinnit. :D

Ite ostaisin myös, mut on jo 1 kitara eikä 3 oo käyttöä, aerosmithin kitaralla vois kyllä ostaa.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Mistä löytyy Wii Fit + tasapainoilulauta halvalla? Mielummin suomen kaupoista, mutta ulkomaalaiset nettikaupat käyvät myös.

Entä Super Mario Galaxy?
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Mistä löytyy Wii Fit + tasapainoilulauta halvalla? Mielummin suomen kaupoista, mutta ulkomaalaiset nettikaupat käyvät myös.

Entä Super Mario Galaxy?

Super Mario Galaxy on amazon.uk:ssa £29.20
WiiFitin saattaa löytää halvimmillaan 90 ?

Galaxy maksaa suunnilleen saman verran kun Mario kart, joka sisältää ratin :D
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Sekä Okami että Wii Speak thehut.comissa suht hyvällä diilillä.

Okami postikuluineen euroissa taitaa olla alle 15e ja Wii Speak n. 20e. Molemmat näyttäis olevan myös in-stock.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Onkos Okami ostamisen arvoinen peli Wiille??
Olen ymmärtänyt että arvosteluissa sitä on kehuttu mutta pelaajat ei kuitenkaan sitä oikein osta. Onko siis kummallinen?

Näytti olevan tarjouskorissa 20e hintaan myynnissä joten ei paljon kirpaisisi.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Onkos Okami ostamisen arvoinen peli Wiille??
Olen ymmärtänyt että arvosteluissa sitä on kehuttu mutta pelaajat ei kuitenkaan sitä oikein osta. Onko siis kummallinen?

Näytti olevan tarjouskorissa 20e hintaan myynnissä joten ei paljon kirpaisisi.

Suosittelen ehdottomasti, jos Twilight Princess on lähellä sydäntä. Mukavaa ja tunnelmallista lievästi Zeldamaista seikkailua noin 40-50 tunnin verran. Itse tykkäsin todella paljon
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Disaster: Day of Crisis £17.91 + P&P

blahdvd.comista näyttäs tulevan nykyään postikuluja £2.99

1 £ on itsellä postikulut ollut per toimitus ja toimitusaika ollut nopeammasta päästä.

Nyt siellä muuten saa esim. Zack & Wikin 15.6e postikulujen kanssa!!! Jos ei joku tätä vielä ole hommannut niin alkaisi olla korkea aika. Myös esim. Boom Blox näytti olevan halvalla ja sen saa kotiin n. 19e hintaan! Suosittelen mielenterveysliittoon soittoa jos joku ei pidä sitä vähintään 20e arvoisena hupina.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

2D-tappelua ja nähtävästi ihan onnistunutta sellaista, Guilty Gear XX Accent Core lähtee thehutista ostettuna reilun kympin hintaan. Menisi kyllä omaan hankintaan ellei olisi taas tullut käytettyä näitä hutin tarjouksia jo valmiiksi ihan liikaa...
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Jyväskylässä, Seppälän Citymarketissa:

Metroid Prime 3: Corruption 19,95 e - monta oli vielä jäljellä!
 
Ylös Bottom