Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Vastaus: Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

The Legend of Zelda - Skyward Sword (Limited CD+Golden Wiimote -edition)

Uusin Zelda siis SimplyGamesistä ennakkotilattuna hintaan £49.85, joka muunneltuna tarkoittaa 57.72€. Siihen päälle postikulut, joiden uskoisin maksimissaan nousevan 10€ luokkaan. Hinta siis pitäisi jäädä jokatapauksessa alle 70€ posteineen. Tuonne voit maksaa myös PayPallilla, jonka vuoksi olen kerran aiemmin itse tuolta tilannut. Kauppa on brittiläinen joten alveja ja tulleja ei tarvinnut maksella.

Itse pistän heti ennakkotilauksen menemään kunhan vain saan rahat PayPal tililleni.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Just Dance -sarjan uusin, hiotuin ja monipuolisin osa Just Dance 3 on nyt TheHutissa tarjouksessa varsin käypään 19 euron hintaan postikuluineen. Nyt on erinomainen tilaisuus tutustua Just Dance -ilmiöön!

Just Dance 3 Nintendo Wii | TheHut.com
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Vaasan Gigantissa oli muutama kappale Metroid: Other M peliä 9,95€ ja Itse konsolia oli 119€.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Vihdoinkin saa Super Mario Galaxy 2:n kohtuulliseen hintaan, CDONilla 31.95 euroa, josta saa suoraan 10% pois pelirappusilla. Kahdella tietyn valikoiman pelillä pelillä saa -20% ja postikulut pois, kolmannella pelillä -30%, jolloin Mariolle jäi hintaa vain reilut 22 euroa. Kaveriksi vaikka Metroid Prime 3: Corruption vajaaseen seitsemään euroon ja DS-puolelta Professor Laytoneita 15 eurolla.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Stockmannin Hulluilla päivillä on tarjolla Mario Sports Mix 20 eurolla. Lisäksi Zelda: Skyward Swordin saa 40 eurolla. Ja jos ei vielä itse konsolia satu omistamaan, uutta Gamecube-tuetonta Family Edition -mallia myydään kohtuulliseen 139 euron hintaan. Samalla konsoliin voi ostaa mukaan 8 gigan SDHC-kortin 9 eurolla.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Kirby's Epic Yarn 19.95e
Mario Sports Mix 14.95e

Turku, Anttila Kivikukkaro
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Jumbon Prismasta kannattaa käydä tarkistamassa puljun peliröyänkori. Itse kaivoin alta Xenoblade Chroniclesin 25e. Pari kappaletta jäi vielä koriin odottamaan omistajaansa. de Blob 2 näytti olevan 10e pintaan myös samassa korissa.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Netanttilassa on tarjouksessa Mario Kart Wii + Wiikaken rattikehikko, joka sopii erinomaisesti myös muihin ajopeleihin (esim. Excite Truck) 40 eurolla:

NetAnttila - Wii Mario Kart + ratti | 60v juhlatarjous | NINTENDO WII

Lisäksi Wii Fit Plus ja tasapainolauta -paketin hinta on alennettu sataseen:

NetAnttila - Nintendo Wii Fit Plus -peli ja tasapainolauta | Huippusuosittu! | NINTENDO WII

Tuo Balance Board toimii myös Wii U:n tulevassa Wii Fitissä, joten tuosta saa halutessaan laudan myös Wii Fit U:ta varten. Parempiakin tarjouksia Wii Fit Plus -paketeista on näkynyt, mutta tuo näyttäisi olevan tällä hetkellä halvin.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Coolshopissa on ollut jo jonkin aikaa Samba de Amigo 7,95 euroa sisältäen postikulut. Siellä on myös muita edullisia Wii-pelejä kuten Punch-Out 12,95 euroa (tanska/ruotsikansilla euron halvemmalla).
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Ainakin Pirkanmaalla on nyt Prismoissa asiakasomistajapäivät, joten peleistä ja konsolitarvikkeista lähtee nyt S-kortin omistajilta se -15 % pois normaalihintaisista tuotteista (ja -5 % pelikonsoleista). Tällä alennuksella esim. uutuuspeli Just Dance 2015:n saa hintaan 34 euroa (normaalihinta 40 euroa). Tämä koskee toki myös muita alustoja :)
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Citymarketeissa on näkynyt nyt Wiin Just Dance 2016:ta hintaan 20 euroa. Peli löytyy samaan hintaan myös Anttilan verkkokaupasta, jossa on nyt tänään 9.7. lisäksi vielä tarjouskoodi -40 % A1ALE4016 yhdestä tuotteesta, koskee myös pelejä (mutta ei esimerkiksi konsoleita tai oheistarvikkeita).
 
Ylös Bottom