Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wiin ennakotilaus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chip^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Huuuh lueskelin tätä ketjua ja menin netanttilaan, tilasin wiin ja 30sec sen jälkeen ei enää löytynyt. Taisin saada viimeisen :D
ps. eka viesti konsolifiniin parin vuoden tauon jälkeen
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Mullekin on nyt kaiken varalta tulossa jo pari konsolia, pari Wii playta, muutama zelda ja nippu komponenttikaapeleita. Voi olla että tuli "hiukan" liioiteltua, mutta pakko oli varmistaa että vehkeen saan. :o
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

07.12.2006, klo 19:49
Lähetys on lajiteltu
15000 LAHTI


sanokaas mietteitä :| kerkeääkö huomiseks?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Eternal sanoi:
07.12.2006, klo 19:49
Lähetys on lajiteltu
15000 LAHTI


sanokaas mietteitä :| kerkeääkö huomiseks?
Totta kai.. jos lähetystunnuksella haet neljän jälkeen.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Legge sanoi:
X360:n tapauksessahan viesti tuli heti klo 21.00 jälkeen julkaisua edeltävänä päivänä, kun liike oli sulkeutunut. Odottaisin, että sama tapahtuu myös nyt kaikille tilauksille, joihin riittää konsoli tähän mennessä tulleista eristä.

Tulihan se viesti sieltä verkkokaupasta! Wii + Play + Remote + Zelda paketti odottamassa! Onneks on viikonloppu vapaa, tosin huomenna en taida vielä keretä kokeilla.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Onko konsolinetistä tilanneet kuulleet mitään?
Ennen kyllä vastailtiin niin ripeään, mutta tänään ei sitten ilmoiteta mitään eikä vastata kyselyihin. Omituista.

Huomenaamulla kyllä pirautan jos mitään ei kuulu eikä näy.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Onkohan kukaan Playeronesta tilannut kuullut mitään? Itse ennakkotilasin jo syyskuussa ja mitään seurantakoodia ei ole ainakaan toistaiseksi tullut. Vituttaa moinen toiminta.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Clawx sanoi:
Onkohan kukaan Playeronesta tilannut kuullut mitään? Itse ennakkotilasin jo syyskuussa ja mitään seurantakoodia ei ole ainakaan toistaiseksi tullut. Vituttaa moinen toiminta.
Etusivulla lukee

"Nintendo Wii varastossa!
Nintendo Wii on saapunut Player Onen varastoon, kaikki ennakkotilaukset lähtevät torstaina ja ovat näin ollen tilaajilla perjantaina."

:rolleyes: aloitteellisuutta mukaan...
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Kyllä tuo etusivun viesti on huomattu mutta eipä siitä paljoakaan hyötyä ole ilman seurantakoodia kun ei se postilappu ehdi vielä huomenna tulla vaikka wii postiin saapuisikin.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

miksu sanoi:
Onko konsolinetistä tilanneet kuulleet mitään?
Ennen kyllä vastailtiin niin ripeään, mutta tänään ei sitten ilmoiteta mitään eikä vastata kyselyihin. Omituista.

Huomenaamulla kyllä pirautan jos mitään ei kuulu eikä näy.

Itelle tullu 11:50 seurantakoodi ko paikasta. Harmittaa vaan ku play.com ilmoitti että meikäpoika ei saa nuchukkii tai komponenttia, mutta oli kyllä odotettavissa.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Eternal sanoi:
07.12.2006, klo 19:49
Lähetys on lajiteltu
15000 LAHTI


sanokaas mietteitä :| kerkeääkö huomiseks?

Jätkähän asuu ilmeisesti ihan minun lähellä joten taidankin tulla teille pelaamaan siihen asti että saan omani vaihtopeleistä! :D
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

miksu sanoi:
Onko konsolinetistä tilanneet kuulleet mitään?
Ennen kyllä vastailtiin niin ripeään, mutta tänään ei sitten ilmoiteta mitään eikä vastata kyselyihin. Omituista.

Huomenaamulla kyllä pirautan jos mitään ei kuulu eikä näy.
Minä kävin hakemassa oman pakettini postista. Eihän nuo seurantakoodia olleet laittaneet, mutta päättelin että paketin on pakko olla paikallisessa kaupassa kun kerran tiistaina lähettivät :D Tietty, olin myös ensimmäisten tilaajien joukossa kun tein ennakkotilaukseni jo elokuussa.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Legge sanoi:
Nyn tuli Verkkokaupasta tekstari, että Wii ja Zelda on noudettavissa :D
Kuin myös! Eipä tarvitse lähteä markettiin jonottamaan, vielä kun Wii playn saisi jostain... Täytyy kytätä jos saisi ihan hyllystä
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Merri sanoi:
Minä kävin hakemassa oman pakettini postista. Eihän nuo seurantakoodia olleet laittaneet, mutta päättelin että paketin on pakko olla paikallisessa kaupassa kun kerran tiistaina lähettivät :D Tietty, olin myös ensimmäisten tilaajien joukossa kun tein ennakkotilaukseni jo elokuussa.

Minulla on tilaus lähtenyt syyskuun alkupuolella, joten aika outoa jos tuohon ensimmäiseen erään ei olisikaan mahtunut. 6. lokakuutahan sen rajan sanoivat olevan.

No, kohtahan se selviää. Kahdeksan jälkeen soittelen :)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Nyt se on saatu! :D Kotkan Prismassa oli semmoiset parisenkymmentä ihmistä jonottamassa, vain n. 5 kun minä tulin. Ja jumalauta mikä juoksu siitä lähti ku ovet aukes, kaikki koneet meni n. 10 sekunnissa. Onneksi sain koneen, vieläkun kaapelin jostain... :)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Beza sanoi:
Nyt se on saatu! :D Kotkan Prismassa oli semmoiset parisenkymmentä ihmistä jonottamassa, vain n. 5 kun minä tulin. Ja jumalauta mikä juoksu siitä lähti ku ovet aukes, kaikki koneet meni n. 10 sekunnissa. Onneksi sain koneen, vieläkun kaapelin jostain... :)

Paljos oli koneita tarjolla?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

shield sanoi:
Paljos oli koneita tarjolla?
Juostessa joku huusi että kymmenen olisi ollu, en siinä tappelussa niistä koneista nähny monta niitä loppujenlopuksi oli, mutta mielestäni ehkä jotain 6. Loput oli ilmeisesti varattu niistä kymmenestä, vaikka niin mulle kahteen kertaan väittivät että koneita ei voi varata.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Enpä sitten jaksanut jäädä arpomaan Verkkokauppa-tilauksen kanssa, ilmeisesti varmistus tulee vasta kun koneet ovat Pirkkalassa. Menin seitsemältä Tampereen Prismalle jonottamaan. Tuolla jaettiin onneksi numeroidut laput onnellisille jo ennen ovien aukeamista, joten homma ei mennyt kilpajuoksuksi. 12 Wiitä taisi olla, itse sain kuudennen. Nyt vihdoin 1,5 vuoden odotuksen jälkeen pelaamaan!
 
Ylös Bottom