Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Totta kai.. jos lähetystunnuksella haet neljän jälkeen.Eternal sanoi:07.12.2006, klo 19:49
Lähetys on lajiteltu
15000 LAHTI
sanokaas mietteitä :| kerkeääkö huomiseks?
Legge sanoi:X360:n tapauksessahan viesti tuli heti klo 21.00 jälkeen julkaisua edeltävänä päivänä, kun liike oli sulkeutunut. Odottaisin, että sama tapahtuu myös nyt kaikille tilauksille, joihin riittää konsoli tähän mennessä tulleista eristä.
Etusivulla lukeeClawx sanoi:Onkohan kukaan Playeronesta tilannut kuullut mitään? Itse ennakkotilasin jo syyskuussa ja mitään seurantakoodia ei ole ainakaan toistaiseksi tullut. Vituttaa moinen toiminta.
miksu sanoi:Onko konsolinetistä tilanneet kuulleet mitään?
Ennen kyllä vastailtiin niin ripeään, mutta tänään ei sitten ilmoiteta mitään eikä vastata kyselyihin. Omituista.
Huomenaamulla kyllä pirautan jos mitään ei kuulu eikä näy.
Eternal sanoi:07.12.2006, klo 19:49
Lähetys on lajiteltu
15000 LAHTI
sanokaas mietteitä :| kerkeääkö huomiseks?
Minä kävin hakemassa oman pakettini postista. Eihän nuo seurantakoodia olleet laittaneet, mutta päättelin että paketin on pakko olla paikallisessa kaupassa kun kerran tiistaina lähettivätmiksu sanoi:Onko konsolinetistä tilanneet kuulleet mitään?
Ennen kyllä vastailtiin niin ripeään, mutta tänään ei sitten ilmoiteta mitään eikä vastata kyselyihin. Omituista.
Huomenaamulla kyllä pirautan jos mitään ei kuulu eikä näy.
Kuin myös! Eipä tarvitse lähteä markettiin jonottamaan, vielä kun Wii playn saisi jostain... Täytyy kytätä jos saisi ihan hyllystäLegge sanoi:Nyn tuli Verkkokaupasta tekstari, että Wii ja Zelda on noudettavissa![]()
Merri sanoi:Minä kävin hakemassa oman pakettini postista. Eihän nuo seurantakoodia olleet laittaneet, mutta päättelin että paketin on pakko olla paikallisessa kaupassa kun kerran tiistaina lähettivätTietty, olin myös ensimmäisten tilaajien joukossa kun tein ennakkotilaukseni jo elokuussa.
Beza sanoi:Nyt se on saatu!Kotkan Prismassa oli semmoiset parisenkymmentä ihmistä jonottamassa, vain n. 5 kun minä tulin. Ja jumalauta mikä juoksu siitä lähti ku ovet aukes, kaikki koneet meni n. 10 sekunnissa. Onneksi sain koneen, vieläkun kaapelin jostain...
![]()
Juostessa joku huusi että kymmenen olisi ollu, en siinä tappelussa niistä koneista nähny monta niitä loppujenlopuksi oli, mutta mielestäni ehkä jotain 6. Loput oli ilmeisesti varattu niistä kymmenestä, vaikka niin mulle kahteen kertaan väittivät että koneita ei voi varata.shield sanoi:Paljos oli koneita tarjolla?