Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wiin ennakotilaus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chip^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Missä kaupassa moista törkeetä rahastusta vedetään? Tarpeeksi halukkaita, niin "hei heitetäämpä 20 ekii lisähintaa ja otetaa ihmisiltä rahat pois".

Vähä sama ku mitä Nintendon Suomen huolto cuben komponenttikaapelin kanssa... "hei valmistus loppu, heitetääpä hintaa 50% lisää".
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

voi nakki, hinta noussu 20e ja vaihtopelin lahjakortin arvo puolittunu.
pelitkin näyttäis olevan 60-70 :( .. ei hyvä, hyh... ja kun piti olla muka halpaa
hitto ku ei tullu aikasemmin tilattuu, vois jättää kokonaan ostamatta :(
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

motonen sanoi:
pelitkin näyttäis olevan 60-70 :(

Taas huomaa kuinka suomen päässä vedetään oikein kunnolla välistä. Nyt kun virallista hintatietoa on alkanut vuotaa Yhdysvaltojen kauppiaille, keskiverrolla julkaisupelillä on todellakin 49 dollarin hintalappu. Sinänsä 60 eurosta valittaminen on kuitenkin hieman tyhmää, koska se oli myös tämän sukupolven virallinen suositushinta peleille, ja pelit nyt aina maksavat liikaa julkaisussa, varsinkin kun kukaan ei lähde alussa kilpailemaan myymällä OVH:n alle. Omaa rahankäyttöäni hinnat eivät ole muuttaneet lainkaan, koska lähdin alun perinkin siitä lähtökohdasta että Wiin pelit maksavat 70 euroa julkaisussa.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Taitaa mun harvat ostokset mennä ulkomaille. Ei oikein joululahjoiksikkaan kehtää pyytää, kun yrittävät rokottaa lähes _20%_ lisähintaa. Ulkomailta saa halvemmalla kotiin toimitettuna sitten, no ei voi valittaa. ;)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Euro hintana 59 kuulostaa tosi oudolta, koska jenkkihinta 49$ on suunnilleen 49 eurohintana (miinus valuuttakurssi, plus verot, mitä jenkkihinnat eivät koskaan pidä vielä sisällään).

Hitsi kun oisivat 45 se perus lähtöhinta, vois surutta tilailla ilman mitää pelkoa tullista muualtakin. ;)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Yritän tässä pähkäillä miten teen.

Kannattaako tehdä siirtoni nyt, ja tilata ennakkoon. Tilaanko vaihtopeleistä vai konsolinetistä, kumpi tulee halvemmaksi,paljonko tulee kokonaishinnaksi zelda + wii sitten 8.12, onko se 310e vai onko se 340e...
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Wii on nyt ennakkotilauksessa.
Olen 51 jonossa. Toivottavasti saisi, mutta luulen, että he eivät saa yli 50.
Harmi jos en saa. :(
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Cal sanoi:
Vaihtopelit.net:istä minä tilasin.

itekkin tuolta tilasin jo aikapäiviä sitten postiennakolla, mut tänään sit maksoin etukäteen...itse taidan olla 10 joukossa tilanneissa
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Mäksä sanoi:
itekkin tuolta tilasin jo aikapäiviä sitten postiennakolla, mut tänään sit maksoin etukäteen...itse taidan olla 10 joukossa tilanneissa

Tämmönen vastaus tuli:

HTML:
Moi,

Maahantuoja Amo Oy on luvannut meille 100 konetta julkaisuun, mutta koskaanhan ei voi olla varma.

Pidä tilaus voimassa, ilmoittelen heti jos tulee muutoksia tilausmäärään.


Terveisin
Aki Somero
www.vaihtopelit.net
Kauppakatu 32
78200 Varkaus
Puh. 017-5551078

Eli taidan sittenkin saada.
Vaihtopelit.net:illä on todella nopeata toimintaa. Pistin eilen heille sähköpostia klo: 19.45 ja vastaus tule klo:21:30. Ja oli vielä sunnuntai ilta.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Miten vaihtopelit.net:n jonotusnumeron saa selville? Emaililla asiakaspalveluun vai?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Nyt ei pystynyt enää vastustamaan. Laitoin varauksen konsolinettiin. En viittinyt maksaa ennakkoon kun hintaa ei sivustolla ole vielä varmistettu.

En ole kyllä yhtään huolissani ettenkö konsoliani julkaisussa saisi. Jos ei Kampin Konsolinetistä minulle riitä niin alakerrassa on monta muuta vaihtoehtoa. Esim Anttilat saavat varmaan hyvät kasat koneita.

360:nkin kävin hakemassa julkaisupäivänä Anttilasta ilman mitään varauksia ja uskoisin että Wiin tapauksessa tilanne on kuluttajan kannalta vieläkin parempi.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

"Moi,

Maahantuoja Amo Oy on luvannut meille 100 konetta julkaisuun, mutta koskaanhan ei voi olla varma.

Pidä tilaus voimassa, ilmoittelen heti jos tulee muutoksia tilausmäärään.


Terveisin
Aki Somero
www.vaihtopelit.net
Kauppakatu 32
78200 Varkaus
Puh. 017-5551078 "

Buahhaaaahahahaha!!
Uskokoo ken tahtoo! Minä en ainakaan. Taitaa olla yksi nolla liikaa tuossa määrässä...
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Buckley sanoi:
"Moi,

Maahantuoja Amo Oy on luvannut meille 100 konetta julkaisuun, mutta koskaanhan ei voi olla varma.

Pidä tilaus voimassa, ilmoittelen heti jos tulee muutoksia tilausmäärään.


Terveisin
Aki Somero
www.vaihtopelit.net
Kauppakatu 32
78200 Varkaus
Puh. 017-5551078 "

Buahhaaaahahahaha!!
Uskokoo ken tahtoo! Minä en ainakaan. Taitaa olla yksi nolla liikaa tuossa määrässä...

No mutta maksan sitten kun on melkein varmaa että saan koneen.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Eternal sanoi:
onkohan tuota ohjainta missään erikseen vielä myytävänä?

ei, kun ei koko konsolikaan ole vielä myynnissä...mut parin viikon sisällä ilmestynee hinnastoihin..saatavissa varmaan konsolin julkistuksen yhteydessä
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Mäksä sanoi:
ei, kun ei koko konsolikaan ole vielä myynnissä...mut parin viikon sisällä ilmestynee hinnastoihin..saatavissa varmaan konsolin julkistuksen yhteydessä

Toivottavasti tuo wiimote maksaisi sen 40€ tai vähemmän. Ja se nunchuk 20€ tai vähemmän.

Mutta toivon, että saisin Wiin julkaisuksi ja jos saisi voisi ostaa Wii Playn ja joululahjaksi saisin vielä yhden wiimoten ja yhden pelin. Sitten olisi 3 Wiimotea.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Nuissa mielestäni kannattaa hankkia/pyytää:

Wii Play, joka tulee wiimoten kera (ilman nunchukia, wiimote+nunchuk moninpelejä ei itseasiassa ole montaa, Marvel UA ja Red Steel tulevat ekana mieleen)

Nähtävästi kai 5000 wiipointsia saa myös pakettina, johon kuuluu classic controlleri.

Itse todnäk hankin molemmat, ja tulee "kytkyinä" sitten tarvittavia ohjaimia.
 
Ylös Bottom