Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wiin ennakotilaus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chip^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Konsolinetti on jo myynyt ensimmäisen eränsä. Täytyypä ottaa yhteyttä ja kysyä riittikö meikäläisen tilaukseen konetta. Jos ei niin menee suunnitelmat uusiksi.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Vaihtopelit.net:istä ei saa enää lahjakorttia, mutta onneksi ehdin tilata jo jonkin aikaa sitten.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

ite tosiaan tilasin konsolin aikaa sitten 249e+40e lahjakortti hintaan, ja maksoin viimeviikolla.

mutta tänään sit tilasin Red Steelin, COD3:n ja Super Monkey Ball:n www.vpd:fi :stä ja myöhemmin käytän vaihtopelien lahjakortin wii playhin+nunchuck pakettiin...lisäksi joulukuussa haen jostain prismasta tms trauma centerin ja mahdollisesti splinter cellin
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Nyt kaikki persaukiset (kuten minä) kipin kapin Hobby Halliin tilaamaan Wii:tä osarilla hintaan 269,00e niin kauan kun sitä vielä saa.

Tarjolla näytti olevan myös Rayman Raving Rabbits hirvittävään 69,90e hintaan. Ei kai niiden pelien noin kalliita pitänyt olla?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Hobby hall päivittelee sivujaan ahkeraan, nyt siellä on jo Zelda Twilight Princess inhimilliseen hintaan 59,90e.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

mikaju sanoi:
Nyt kaikki persaukiset (kuten minä) kipin kapin Hobby Halliin tilaamaan Wii:tä osarilla hintaan 269,00e niin kauan kun sitä vielä saa.

Tarjolla näytti olevan myös Rayman Raving Rabbits hirvittävään 69,90e hintaan. Ei kai niiden pelien noin kalliita pitänyt olla?

En usko että mihinkään paniikkiin on tarvetta. Jos ei parempia tarjouksia tipu niin hakee vaan julkaisupäivänä prismasta, varmasti riittää kaikille. Ellei ole tarvis osamaksulla maksaa...

Ei ainakaan mun, kun sain 1000e palautuksia :rolleyes:
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Calathia sanoi:
En usko että mihinkään paniikkiin on tarvetta. Jos ei parempia tarjouksia tipu niin hakee vaan julkaisupäivänä prismasta, varmasti riittää kaikille. Ellei ole tarvis osamaksulla maksaa...

Ei ainakaan mun, kun sain 1000e palautuksia :rolleyes:
Ei muka tarvetta paniikkiin vai!?!?!?!?

Mistä tuota Wiitä voi vielä ennakko tilata ku jokapaikasta näyttäis olevan loppu...
Kyllähän tuon varmaan saa julkaisupäivänä Prismasta, mutta ku pääsen koulusta 2:lta ja lähimpään Prismaan on 30 km matka kotoa, enkä sinne millään pääse. Ja jos pääsen niin joskus 9 illalla ja se meneekin sitten jo kiinni.

Tietenki jos äitee vois hakee sen sinä päivänä, mutta se kumminki tuo sitte jonku väärän pelin ku on sellanen ''noloottelija''.

Niin eli saako noita vielä jostain ennakkotilattua???
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Itse vähän samaa mietiskelin, mikähän olisi tähän hätään sellainen paikka josta ennakkotilaamalla saisi konsolin vielä julkaisupäivänä?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Hei nyt tuli oikeesti paniikki, oon lähettäny jo muutamiin liikkeisiin spostia mut on loppu joka paikasta, oikeesti mistä tätä vielä saa???
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

FindRb sanoi:
Hei nyt tuli oikeesti paniikki, oon lähettäny jo muutamiin liikkeisiin spostia mut on loppu joka paikasta, oikeesti mistä tätä vielä saa???

Mulla on sisällä kolme ajoissa tehtyä ennakkovarausta, pystyn ehkä diilaan niistä yhden... :D

No eiköhän sen konsolin oikeasti saa jouluksi ihan ilman paniikkiakin, jos Nintendon kertomat tuotantomäärät pitävät paikkansa. Ellei ennakkotilaus enää erikoisliikkeistä onnistukaan, varmaan varmimmat mahdollisuudet saada laite heti julkaisupäivänä on kävellä aamusella lähimmän supermarketin elektroniikkaosastolle. (XO:stakin piti olla huutava pula, mutta niin sitä vaan näkyi julkaisun aikaan marketeissa pölyttymässä.)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Xbugs sanoi:
Mulla on sisällä kolme ajoissa tehtyä ennakkovarausta, pystyn ehkä diilaan niistä yhden... :D

No eiköhän sen konsolin oikeasti saa jouluksi ihan ilman paniikkiakin, jos Nintendon kertomat tuotantomäärät pitävät paikkansa. Ellei ennakkotilaus enää erikoisliikkeistä onnistukaan, varmaan varmimmat mahdollisuudet saada laite heti julkaisupäivänä on kävellä aamusella lähimmän supermarketin elektroniikkaosastolle. (XO:stakin piti olla huutava pula, mutta niin sitä vaan näkyi julkaisun aikaan marketeissa pölyttymässä.)
Jouluksi... pitää saada heti julkaisupäiväksi tai rupeen itkemään:(

Kyllä varmaan sais jos aamulla kävelis johonki kauppaan, mutta se on perjanta päivä ja mulla on silloin koulua... jotta tuskin sinä päivänä mihinkään kauppaan edes pääsen millään ennen 19:00 iltapäivällä.
Niin ja pitäis saada Zelda siinä samalla jostain...
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

rKarhu sanoi:
Itse vähän samaa mietiskelin, mikähän olisi tähän hätään sellainen paikka josta ennakkotilaamalla saisi konsolin vielä julkaisupäivänä?
Playerone.fi

Itse tilasin sieltä tänään Wii zelda packin, pitäis kuulemma tulla ihan siinä julkaisun aikana mutta postissa saattaa olla suuret ruuhkat silloin, että voi vähän venyä.

Soitin liikeeseen tänään ja heillä on vielä jäljellä noita Wii konsoleita, sieltä kannattaa nyt pian tilata jos haluat omasi mahdollisimman pian.

Oho, nyt tuli kaks postia multa peräkkäin, mut tuskin se ketään ihan mahottomasti haittaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wiin ennakotilaus

onko tietoa miten noi postimyyntifirmat lähettää ennakkotilauksia?
Tuleeko wii, se 8. päivä vai jopa 7. päivä, vai saattaako mennä ensi viikolle?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Eternal sanoi:
onko tietoa miten noi postimyyntifirmat lähettää ennakkotilauksia?
Tuleeko wii, se 8. päivä vai jopa 7. päivä, vai saattaako mennä ensi viikolle?

Paha sanoa, tuossa on vielä suurena kysymysmerkkinä Suomen jakelua ajatellen 6.12, taitaa olla joku juhlapäivä tjms, saas nähä miten se vaikuttaa.

Palataan asiaan 11.12?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Minä veikkaisin pahinta. Niin monesti olen jotain odottanut perjantai-illaksi postista, mutta tulos on ollut se, että se tuleekin maanataina. Sillion asuinkin syrjäseudulla ja postinkulku oli mitä oli.

Ja 6.12:sta on Suomen itsenäisyyspäivä!!! :mad:
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Slash80 sanoi:
Ja 6.12:sta on Suomen itsenäisyyspäivä!!! :mad:

Kyllä tuo on ihan tiedossa, en tiedä vaikuttaako se vielä enemmän kuin normaali "pyhä", en ainakaan usko, mutta eiköhän ne paketit tipahtele maanantaina, jos ei muuta niin ihan piruillakseen. Tosin olisi kiva jo perjantaina saada härpäke kotiin :)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

ite ainakin odottelen maanantaiksi vasta. mahdollisesti jopa tiistaiksi vaikka asun kaupungissa, on täällä viimeaikoina posti sen verran takkuillut.

ainut toivo on että liikkeet sais jo ma-ti paketin ja lähettäis tiistai aamupäivän aikana paketit, ni sit ne ois suomessa perillä sillon perjantaina.

mut itse pelkään todella kovin että venyy jopa tiistaihin
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Itse odotan puhelinsoittoa tutulta myyjältä kodinkoneliikkeessä. Kone on minulla puolen tunnin sisällä siitä kun kyseinen liike saa sen käsiinsä. Hyvällä säkällä ja aikaisemmat julkaisut huomioiden kone on hyppysissäni jo tiistaina, 5.12.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Tietenkin olis kiva jos sais Wiin ja ZEldan viikonlopuksi, niin kerkiäis pelaamaan koko viikonlopun ilman, että tarvii käydä koulussa välillä.
Eiköhän sitä nyt yhden v-lopun voi istua kotona ihan onessaan pelaamassa.
 
Ylös Bottom